اخبار

قابلیت باتری بدن گارمین و نحوه عملکرد

lazy - جی پی اس کالا

قابلیت باتری بدن گارمین و نحوه عملکرد

گارمین مسلماً نام برتر در ردیابی تناسب اندام است، برندی که به لطف معیارهای قابل اعتماد و دستگاه‌های معقولی که قابلیت استفاده را بیش از زنگ‌ها و سوت‌ها می‌گذارند، دنبال‌کنندگان اختصاصی ایجاد کرده است. بخشی از چیزی که دستگاه های گارمین را بسیار چشمگیر می کند، نرم افزار این شرکت است، با روش های عالی برای درک معنای واقعی آمار شما. مهمترین آنها باتری بدنه است، امتیازی که به شما نشان می دهد قبل از تمرین چقدر در مخزن دارید. در اینجا نحوه کار آن آمده است.

 

باتری بدن گارمین چیست؟

باطری بدن شبیه آمادگی تمرینی شماست، زیرا به طور موثر میزان انرژی شما را قبل از شروع یک ورزش یا فعالیت تخمین می‌زند.

گارمین مسلماً نام برتر در ردیابی تناسب اندام است، برندی که به لطف معیارهای قابل اعتماد و دستگاه‌های معقولی که قابلیت استفاده را بیش از زنگ‌ها و سوت‌ها می‌گذارند، دنبال‌کنندگان اختصاصی ایجاد کرده است. بخشی از چیزی که دستگاه های گارمین را بسیار چشمگیر می کند، نرم افزار این شرکت است، با روش های عالی برای درک معنای واقعی آمار شما. مهمترین آنها باتری بدنه است، امتیازی که به شما نشان می دهد قبل از تمرین چقدر در مخزن دارید. در اینجا نحوه کار آن آمده است.

امتیازات

برای سهولت خوانایی، گارمین امتیاز باتری بدن شما را به یکی از چهار گروه تقسیم می‌کند: انرژی ذخیره کم، متوسط، زیاد و بسیار بالا. هر چهار مورد یک محدوده به طور مساوی از 0 تا 100 را پوشش می دهند، و به طور کلی به شما اطلاع می دهند که احتمالاً چقدر خوب می توانید انجام دهید، و تضمین می کند که اگر بدن شما برای این کار آماده نیست، یک کار خیلی کوهستانی را انجام نمی دهید. آی تی.

باتری بدن چگونه کار می کند؟

در حالی که این سه نوع داده آنهایی هستند که Body Battery از آنها استفاده می کند، آنها را به طور هوشمندانه با تکیه شدید بر داده های مداوم ترکیب می کند. اگر ردیاب خود را برای مدت طولانی استفاده نکنید، یا اغلب آن را در شب خارج کنید، باتری بدنه کار نخواهد کرد.

 

این ویژگی باید تأثیر ورزش، سطح استرس، عدم تحرک و خواب را بر بدن شما در مدت زمان طولانی ببیند تا دقیقاً پیش‌بینی کند که از خود چه انتظاری دارید. در واقع، اکثر دستگاه‌های گارمین تا زمانی که حداقل یک هفته از آن استفاده نکنید، امتیاز باتری بدنه را ایجاد نمی‌کنند.

باتری بدن گارمین برای چیست؟

همانطور که اشاره کردیم، باطری بدن ابزار مفیدی برای درک این موضوع است که چه زمانی باید تمرین کنید و چه زمانی در بهترین مکان برای آن نیستید.

امتیاز شما در طول روز بالا و پایین می‌شود زیرا ابزار پوشیدنی‌تان سطح انرژی شما را بر اساس داده‌های گذشته پیش‌بینی می‌کند، اگرچه این به این معنی نیست که نمره پایین نشان می‌دهد که نباید تمرین کنید.

به هر حال، تنها راه برای رسیدن به تناسب اندام ورزش کردن است، بنابراین باید زمانی تمرین کنید. در بهترین حالت، باطری بدنه به شما حس بهتری از بهترین زمان برای تمرین می دهد.

کدام دستگاه ها از باتری بدنه گارمین پشتیبانی می کنند؟

البته، اگر می‌خواهید بدانید چه دستگاه‌هایی از باتری بدنه پشتیبانی می‌کنند یا مطمئن شوید که پوشیدنی شما دارای آن است، ما یک لیست مفید برای شما داریم که می‌توانید مطالعه کنید.

 

دستگاه های باتری بدن گارمین

  • Garmin Approach S62
  • سری گارمین D2 Air
  • سری گارمین اندورو
  • Garmin Epix (نسل دوم)
  • سری گارمین Fenix 7
  • گارمین Fenix سری 6
  • Garmin Forerunner 45 / 45S, 55, 245 / 245 Music, 255, 265, 745, 945, 945 LTE, 955, 965
  • Garmin Swim 2
  • Garmin Instinct / Instinct 2 / سری Solar
  • Garmin Legacy Hero / سریال Saga (کاپیتان مارول، اولین انتقام‌جو، دارث ویدر، ری)
  • گارمین لیلی
  • مجموعه Garmin Marq
  • گارمین کواتیکس 6
  • سری گارمین تاکتیکس دلتا
  • Garmin Venu / Venu Sq / Venu Sq 2
  • سری Garmin Venu 2
  • Garmin vivoactive 4 / 4S
  • Garmin vivosmart 4 / Vivosmart 5
  • Garmin vivomove 3 / 3S، Luxe، Style
  • Garmin vivomove Trend
تفاوت باتری بدن با ردیابی خواب معمولی چیست؟

همانطور که مشخص است، دو عامل مهم در تعیین اینکه آیا بدن شما برای انجام فعالیت های خود آماده است یا خیر، میزان و کیفیت خواب شما در شب قبل است. این شرکت خاطرنشان می کند: “پایش انرژی باتری بدن، بینش های مرتبط با خواب گارمین را با چشم انداز 24 ساعته که شب و روز را به هم مرتبط می کند، تکمیل می کند.” خواب راهی است که بدن ما از استرس بازیابی می شود، چه مثبت یا منفی. لحظه ای که فرد از خواب بیدار می شود، نیاز بدن آنها به خواب با مدت زمانی که آنها بیدار بوده اند افزایش می یابد. این مفهومی است که به عنوان “فشار خواب” شناخته می شود، و اگر یک شب به اندازه کافی استراحت نکنید، اثرات فشار خواب می تواند افزایش یابد و تا زمانی ادامه یابد. وقت بیشتری برای خواب داشتی

 

اگر ساعت هوشمند گارمین خود را به طور مداوم نپوشم چه اتفاقی می افتد؟

اگر لباس پوشیدنی گارمین خود را برای مدت کوتاهی درآورید، دستگاه امتیاز باتری بدن شما را تخمین می زند. وقتی ردیاب خود را بیش از چند ساعت نپوشید، مدل بر اساس یک مدل ریست می شود. در هر صورت، گارمین خاطرنشان می‌کند: «هرچه بیشتر آن را بپوشید، باید دقیق‌تر باشد.

 

آیا نمره پایین باتری بدن دلیلی برای نگرانی است؟

نه. طبیعی است که برخی روزها در مقایسه با روزهای دیگر احساس انرژی کمتری داشته باشید. با این حال، تشخیص اینکه آیا یک الگو در حال شکل گیری است یا خیر، مهم است. آیا به طور مداوم بد می خوابید؟ آیا اغلب قبل از خواب می نوشید؟ عوامل زیادی وجود دارند که می‌توانند به امتیاز پایین باتری بدن کمک کنند، و شما می‌توانید تصمیم بگیرید حتی اگر صددرصد احساس نمی‌کنید، آن را ادامه دهید. به هر حال، گاهی اوقات یک تمرین خوب دقیقاً همان چیزی است که یک فرد برای احساس انرژی بیشتر به آن نیاز دارد. با این حال، ارزش این را دارد که به خاطر داشته باشید که بدن شما از مزایای کامل تمرین بهره مند نخواهد شد.

 

باتری بدن من به طور مداوم در 5 درصد گیر کرده است. چکار کنم؟

همانطور که در بالا ذکر شد، اکثر دستگاه‌های گارمین از کاربر می‌خواهند که ردیاب تناسب اندام خود را حداقل به مدت پنج تا هفت روز بپوشد تا نرم‌افزار بتواند داده‌های کافی را برای ایجاد امتیاز شخصی جمع‌آوری کند. اگر اخیراً شروع به استفاده از پوشیدنی گارمین کرده‌اید یا دستگاه خود را بازنشانی کرده‌اید، ممکن است امتیاز باتری بدن خود را در 5 درصد مشاهده کنید. چند روز به ردیاب فرصت دهید تا کالیبره شود.

 

 

برای مشاوره‌ و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن ۸۸۸۸۰۰۳۴-۰۲۱  نمایندگی ساعت گارمین تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید