اخبار

عکس های ساعت جدید Garmin Venu 3

عکس های ساعت جدید Garmin Venu 3
  • عکس های ساعت جدید Garmin Venu 3 گارمین ونو 3
  • گارمین قرار است ساعت های هوشمند Venu 3 و Venu 3S را عرضه کند.
  • Venu 3 در اندازه 45 میلی‌متری با بند ساعت 22 میلی‌متری عرضه می‌شود، در حالی که Venu 3S برای مچ‌های کوچک‌تر با اندازه 41 میلی‌متر و بند 19 میلی‌متری طراحی شده است.
  • Venu 3 در رنگ‌های Slate و Passivated عرضه خواهد شد. در عین حال، Venu 3S گزینه‌های رنگ بیشتری از جمله طلایی ملایم، طلایی فرانسوی، اسلیت و غیرفعال را ارائه می‌دهد که هر کدام با رنگ‌های بند متفاوتی جفت می‌شوند.

به نظر می رسد گارمین در حال آماده شدن برای عرضه ساعت های هوشمند Venu 3 و Venu 3S است. افشای انحصاری MySmartPrice هر دو ساعت هوشمند جدید را قبل از معرفی رسمی نشان می‌دهد، از جمله عکس‌هایی با وضوح بالا که جزئیات جالب طراحی و برخی از ویژگی‌هایی را که می‌توانیم انتظار داشته باشیم از ادامه گارمین برای سری محبوب Venu 2 ببینیم را نشان می‌دهد.

ساعت هوشمند Garmin Venu 3
طبق اطلاعات فاش شده، Venu 3 در یک اندازه 45 میلی متری عرضه خواهد شد. همچنین با بند ساعت 22 میلی متری عرضه خواهد شد. برای کسانی که مچ های کوچکتری دارند، Venu 3S بسیار بهتر می شود.

در مورد رنگ ها، Venu 3 در Slate و Passivated عرضه خواهد شد. رنگ Slate بسیار تیره تر است و با یک بند ساعت مشکی برای تکمیل ظاهر ارائه می شود. با این حال، Passivated شامل یک نوار سفید است که با ظاهر و احساس صفحه ساعت مطابقت دارد.

در پشت ساعت می‌توانیم سنسور ضربان قلب نوری را ببینیم که در ساعت‌های هوشمند مدرن رایج است. همچنین مجموعه ای از پین های pogo مناسب برای شارژ وجود دارد.

 

venu 3 white gpskala 2 - جی پی اس کالا ساعت جدید گارمین ونو 3

 

مانند مدل‌های Venu 2 قبلی، به نظر می‌رسد که یک صفحه چرخان روی صفحه نمایش برای پیمایش در اطراف رابط کاربری دارد. همچنین دارای سه دکمه در سمت راست و دهانه بلندگو در سمت چپ است.

این فاش شده شامل بسیاری از تصاویر رابط است که برای هر کسی که از ساعت هوشمند گارمین استفاده می کند آشنا به نظر می رسد. می‌توانید آن را ببینید که تصاویر تمام رنگی دریافت شده در پیام‌های متنی، انتخاب فعالیت‌ها و اینکه یکی از صفحه‌های اصلی ساعت چگونه خواهد بود را نشان می‌دهد.

ساعت هوشمند Garmin Venu 3S
ساعت Garmin Venu 3S در یک گزینه سایز 41 میلی‌متری با بند ساعت 19 میلی‌متری عرضه می‌شود که برای کسانی که مچ‌های کوچک‌تری دارند مناسب است.

قرار است رنگ‌های طلایی، طلایی فرانسوی، تخته سنگی و غیرفعال شده را عرضه کند که به خریداران گزینه‌های بیشتری نسبت به Venu 3 بزرگ‌تر می‌دهد. گزینه طلای نرم دارای گزینه‌های بند عاج و خاکستری فرانسوی است. رنگ طلایی فرانسوی با بند صورتی طلوع، رنگ Passivated دارای بند خاکستری Sage و Slate با گزینه Pebble Grey همراه خواهد بود.

ساعت جدید گارمین ونو 3 ساعت جدید گارمین ونو 3

سایر جنبه های طراحی مانند Venu 3 است. دارای یک صفحه چرخان، سه دکمه، یک بلندگو و یک سنسور ضربان قلب نوری است.

Venu 3 و Venu 3S چه زمانی معرفی می شوند؟
در حالی که گارمین به طور رسمی چیزی در مورد آخرین ساعت های هوشمند خود نگفته است، زمان افشای اطلاعات نشان می دهد که این شرکت ممکن است به طور رسمی آنها را در IFA 2023 معرفی کند. رویداد فناوری غول پیکر از 1 سپتامبر در برلین آغاز می شود، بنابراین نزدیک است. نه تنها معرفی این ساعت‌ها در IFA منطقی است، بلکه انتظار داریم که آنها در نمایشگاه حضور داشته باشند تا بتوانیم در طول این رویداد دست‌ها (و مچ‌ها) را در دست بگیریم.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید