اخبار

شارژ خورشیدی در ساعت های هوشمند گارمین

lazy - جی پی اس کالا

مزایای یک ساعت با قابلیت شارژ خورشیدی چیست و چگونه کار می کند؟

عمر باتری در ساعت‌های هوشمند گارمین برای مدت طولانی بالاست. یکی از مزیت‌های برخی از ساعت‌های هوشمند گارمین شارژ خورشیدی است. این مزیت در مواقع اضطراری به کاربران این امکان را خواهد داد که با نور خورشید خود را برای ساعاتی شارژ کند.

شارژ خورشیدی در یک ساعت هوشمند چگونه کار می کند؟

شارژ خورشیدی ساعت گارمین توسط یک لایه نیمه شفاف از سلول های خورشیدی که بین شیشه و صفحه نمایش گوشی هوشمند متصل شده اند، ممکن می شود. این لایه که از دو چگالی مختلف آثار خورشیدی تشکیل شده، انرژی را از خورشید جمع آوری کرده و آن را به برق تبدیل می کند تا شارژ باتری را تامین کند.

این پنل به قدری ظریف است که حتی ممکن نباشد تشخیص دهید که یک اسمارت فون دارای یک جز خورشیدی است یا خیر. این پنل خورشیدی به منظور جذب انرژی خورشیدی به صورت کامل روی صفحه نمایش ساعت کشیده می شود و در صورت نیاز، شارژ بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.

نکته جالب: شارژ خورشیدی برای اولین بار در یک دستگاه گارمین در سال ۲۰۱۹ در سری Fenix۶ عرضه شد.

مزایای شارژ خورشیدی برای ساعت های هوشمند چیست؟

مزیت اصلی، عمر باتری است. شارژ خورشیدی به شما این قدرت را می دهد که از زمان خود در خارج از خانه استفاده کنید، عمر باتری خود را افزایش دهید و در نهایت کاری را انجام دهید که بیشتر دوست دارید

در کامپیوترهای دوچرخه سواری گارمین، مانند Edge  ۸۴۰ Solar و Edge  ۱۰۴۰ Solar، انرژی خورشیدی به معیارهای ملموسی مانند “سواری به دست آمده” ترجمه می شود و به دوچرخه سواران درک روشنی از تاثیر مولفه خورشیدی (تقریبا ۲۰ دقیقه عمر باتری اضافی برای هر ساعت سواری با خورشید) را ارائه می دهد.

با سری های Instinct ۲ Solar و Instinct ۲ X Solar می توانید به عمر باتری نامحدود برسید. شما یک نماد بی نهایت را به جای تعداد روزه های باقی مانده روی ساعت هوشمند خود مشاهده خواهید کرد.

نگران دیدن صورت ساعت خود در نور مستقیم خورشید هستید؟  نگران نباشید. ساعت های هوشمند خورشیدی گارمین از فن آوری نمایش پیکسل ها استفاده می کنند که خوانایی را در نور مستقیم خورشید بدون نیاز به نور پس زمینه افزایش می دهد و اگر فراموش کنید که ساعت خود را قبل از رفتن به یک ماجراجویی شارژ کنید و در نهایت با باطری خالی مواجه شوید و ساعت خاموش شود، می توانید ساعت خود را در آفتاب رها کنید تا دوباره روشن و شروع بکار شود.

کدام محصولات گارمین شارژ خورشیدی دارند؟

فن آوری شارژ خورشیدی در خطوط تولید زیر گنجانده شده است:

به دست آوردن بهترین شارژ خورشیدی

برای به حداکثر رساندن تجربه شارژ خورشیدی خود، اطمینان حاصل کنید که لنز یا صفحه نمایش مستقیما رو به خورشید قرار دارد. استفاده از این دستگاه با لنز در معرض نور خورشید، خارج از آستین، جذب خورشیدی را افزایش می دهد. لازم به ذکر است که شارژ خورشیدی عمر باتری دستگاه شما را تکمیل می کند اما برای جایگزینی منابع شارژ اولیه طراحی نشده است.

1 دیدگاه در “شارژ خورشیدی در ساعت های هوشمند گارمین

  1. admin گفت:

    برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید