اخبار

سی و هفتمین جام آمریکا: گارمین تامین کننده رسمی لونا روسا پرادا پیرلی است

lazy - جی پی اس کالا

گارمین به عنوان تامین کننده رسمی رقیب ایتالیایی لونا روسا پرادا پیرلی معرفی شده است. به این ترتیب، گارمین بار دیگر مسئولیت تجهیزات فنی این تیم را در جام آمریکا 2024 در بارسلون اسپانیا بر عهده خواهد داشت.

 

نه تنها قایق های تعقیب و گریز مجهز خواهند شد، که به عنوان تیم پشتیبانی مسابقه ای تیم در آب عمل می کنند، بلکه همچنین کاتاماران فویلینگ بدون آلایندگی و هیدروژن، که طبق دستورالعمل های مسابقات رگاتا لازم است، مجهز خواهند شد. در هواپیما: دستگاه های ناوبری و ارتباطی مشهور Garmin و همچنین سیستم های سرگرمی برنده جایزه Fusion.

 

قهرمانی در جام حذفی آمریکا به بالاترین سطح عملکرد فیزیکی نیاز دارد. بنابراین گارمین از تیم Luna Rossa Prada Pirelli نیز با طیف گسترده ای از محصولات تناسب اندام حمایت خواهد کرد. اینها شامل رایانه‌های دوچرخه Edge، پدال‌های قدرت سنج رالی، ترازوهای بدنه دیجیتال Index و موارد دیگر می‌شود که داده‌های آنها به‌صورت جداگانه برای هر یک از اعضای تیم در برنامه Garmin Connect ثبت می‌شود.

 

“داشتن دوباره گارمین در کنار ما عالی است. مکس سیرنا، مدیر تیم و کاپیتان لونا روسا پرادا پیرلی، می‌گوید: در طول مسابقات رگاتا، ما باید بتوانیم به وسایل الکترونیکی خود اعتماد کنیم – و آخرین جام آمریکا قبلاً ثابت کرده است که می‌توانیم این کار را با گارمین انجام دهیم. تجهیزات الکترونیکی با دقت بالا و دستگاه‌های ناوبری ماهواره‌ای قابل اعتماد “ما ثابت کرده‌ایم که برای تیم خود ضروری هستند. بنابراین از عرضه محصولات جدیدتر – نسل بعدی الکترونیک گارمین – حتی بیشتر خوشحالیم.”

گارمین نیز از این امتیاز خوشحال است. پونتوس فرنستروم، مدیر بخش دریایی گارمین EMEA گفت: “برای ما افتخار بزرگی است که یک بار دیگر تامین کننده رسمی Luna Rossa Prada Pirelli باشیم.” و خدمات نه تنها در سراسر جهان، بلکه بالاتر از همه برای ارائه آن در بالاترین سطح قایقرانی.

 

لونا روسا پرادا پیرلی رکوردی عالی در تاریخ جام‌های آمریکا دارد: این تیم که در سال 1997 تأسیس شد، در پنج دوره از مسابقات رگاتا شرکت کرده است. هر کدام با هدف قهرمانی در جام حذفی و آوردن آن به ایتالیا.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن ۸۸۸۸۰۰۳۴-۰۲۱ شرکت اطلس رهنگارآریا نمایندگی گارمین تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید