اخبار

سری Venu 3 ساعت های هوشمند گارمین معرفی شدند.

ساعت گارمین venu 3

گارمین امروز Venu 3 و 3S را عرضه می کند و خبرهای خوبی برای عاشقان چرت زدن وجود دارد. این شرکت در حال معرفی یک ویژگی جدید Sleep Coach است که شامل مربیگری شخصی و تشخیص خودکار چرت می‌شود.

ردیابی چرت اضافه به موقع است. خواب به طور فزاینده ای مورد توجه شرکت های پوشیدنی است. به عنوان مثال، سامسونگ در دو سال گذشته سخت کار کرده است تا پیشنهادات ردیابی خواب بومی خود را ایجاد کند و گوگل نیز ویژگی Sleep Profile Fitbit را به ساعت پیکسل اضافه کرده است. بنابراین مسلماً عجیب است که دستگاه های گارمین قادر به تشخیص خودکار چرت زدن نیستند. (همچنین می‌توانید چرت‌ها را به صورت دستی ثبت کنید.) این به ویژه از آنجایی که خواب – و در نتیجه چرت زدن – عاملی در محاسبه معیارهای بازیابی و آمادگی است، صادق است. در یک کنفرانس مطبوعاتی، گارمین خاطرنشان کرد که Sleep Coach و تشخیص چرت در نهایت در سایر دستگاه‌های Garmin نیز عرضه می‌شود، اما از مشخص کردن کدام یک خودداری کرد.

سری Venu 3 اولین ساعت‌های گارمین هستند که دارای حالت ویلچر هستند. این حالت گام‌ها را با فشار و یادآور حرکت با یادآوری تغییر وزن جایگزین می‌کند. Garmin می‌گوید برنامه‌ها و تمرین‌های ورزشی مخصوص ویلچر نیز وجود خواهد داشت. الگوریتم های موجود در این حالت نیز برای مفیدتر بودن برای کاربران ویلچر تطبیق داده می شوند.

به گفته گارمین، حالت جدید توسعه یافته و به صورت آزمایشی با کاربران ویلچر آزمایش شده است. در جلسه توجیهی، همچنین مشخص شد که فعلاً این ساعت منحصر به فرد Venu 3 باقی خواهد ماند. در مورد چرایی، این شرکت گفت که قبل از گسترش آن به سایر مدل ها، باید بازخورد بیشتری در مورد آنچه کار می کند دریافت کند.

در تکمیل ویژگی‌های جدید، اندازه‌های فونت بزرگ‌تر برای آن دسته از ما با بینایی وحشتناک و جلسات مدیتیشن هدایت‌شده مبتنی بر صوتی است. برای مدیتیشن، کاربران می‌توانند پیام‌های صوتی را دنبال کنند، اهداف را تنظیم کنند و به نویز سفید مانند صداهای اقیانوس گوش دهند. شما می توانید از بین جلسات از پیش تعیین شده انتخاب کنید یا جلسات خود را سفارشی کنید.

ساعت هوشمند گارمین Venu 3 همچنین دارای ویژگی‌هایی است که معمولاً در ساعت‌های چند اسپورت رده بالاتر Garmin دیده می‌شود. این شامل گزارش صبحگاهی و معیارهایی مانند زمان ریکاوری، مزایای تمرین (به عنوان مثال، نحوه تأثیر تمرین بر بدن شما) و میزان درک شده از فعالیت است. کاربران همچنین می توانند تمرینات اینتروال را مستقیماً از مچ دست ایجاد کنند. باتری بدن – یک معیار گارمین که سطوح انرژی شما را به تصویر می‌کشد – همچنین بینش‌های دقیق‌تری را در رابطه با لحظات آرامش‌بخش و استرس‌زا در روز ارائه می‌دهد.

اگرچه دیدن اولین نرم افزار جدید گارمین بسیار خوب است، اما خود سخت افزار تنها یک پیشرفت جزئی نسبت به نسخه قبلی خود است. Venu 3 در مقایسه با 11 روز Venu 2 در مدت زمان تخمینی 14 روز (اگر صفحه نمایش همیشه روشن را فعال کنید، پنج روز) کمی افزایش می یابد. عمر باتری 3S برابر با 10 روز (پنج با AOD) باقی می ماند. هر دو ساعت هوشمند دارای سنسور اپتیکال ضربان قلب جدید هستند که گارمین در Epix Pro و Fenix 7 Pro معرفی شده است.

در غیر این صورت، طراحی و اندازه مشابه ساعت هوشمند گارمین Venu 2 است، 45 میلی متر برای Venu 3 معمولی و 41 میلی متر برای 3S. از آنجایی که این ساعت‌ها نیز به‌عنوان ساعت‌های سبک زندگی طراحی شده‌اند، به اندازه سایر دستگاه‌های گارمین سنگین یا ناهموار نیستند. وزن Venu 3 46 گرم است، در حالی که 3S 40 گرم است. این ساعت ها همچنین دارای نمایشگرهای OLED، لنزهای Corning Gorilla Glass 3 و مقاومت 5ATM در برابر آب هستند.

سری Garmin Venu 3 از امروز در دسترس است. هر دو ساعت با قیمت 449.99 دلار به فروش خواهند رسید. Venu 3 در رنگ‌های سیاه و سفید و 3S در رنگ‌های مشکی، خاکستری فرانسوی، مریم گلی، صورتی و عاجی عرضه می‌شود.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تمتاس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید