اخبار

سری Venu 3 آپدیت بتای جدید 8.25 را دریافت کردند

update garmin venu 3

سری Venu 3 آپدیت بتای جدید 8.25 را دریافت کردند

ساعت های هوشمند Garmin Venu 3 و Venu 3s به روز رسانی بتای جدید 8.25 را دریافت کردند

Garmin نسخه 8.25 Public Beta را برای ساعت های هوشمند Venu 3 و Venu 3s منتشر کرده است. این تنها دومین به‌روزرسانی برای سری جدید پوشیدنی‌ها است که زودتر در سال 2023 عرضه شد. در مقایسه با آخرین نرم‌افزار، نسخه 8.23، به نظر می‌رسد تنها یک تغییر وجود دارد: اضافه شدن GCM Translations 2.13.

گزارش تغییرات نسخه Beta v.8.25 همچنین ویژگی‌های جدیدی را که با نرم‌افزارهای قدیمی‌تر Venu 3 و Venu 3 ارائه شده است، فهرست می‌کند. این‌ها ورزش‌های تیمی جدید و فعالیت‌های ورزشی راکتی، یک نگاه چرت زدن و برنامه تمرینی هستند که از طریق فهرست فعالیت‌ها قابل دسترسی هستند. اکنون Run Power مبتنی بر مچ پشتیبانی می‌شود و Running Dynamics مبتنی بر مچ در Garmin Connect قابل مشاهده است. به علاوه، کنترل Red Shift به شما امکان می دهد صفحه نمایش را قرمز، نارنجی یا سبز کنید تا دید در شب خود را حفظ کنید. یک حذف قابل توجه در گزارش تغییرات، داده های دمای پوست مورد استفاده برای ردیابی خواب در برنامه Garmin Connect است. این نیز از گزارش تغییرات 8.23 حذف شده است که نشان می دهد این ویژگی به عقب بازگردانده شده است.سری Venu 3 آپدیت بتای جدید 8.25 را دریافت کردند

به‌روزرسانی به‌طور خودکار از طریق Garmin Connect Mobile (GCM) به ساعت‌های هوشمند تحویل داده می‌شود و نرم‌افزار جدید روزانه بررسی می‌شود. همچنین می توانید با رفتن به منوی اصلی > تنظیمات > سیستم > به روز رسانی نرم افزار، نسخه 8.25 را به صورت دستی جستجو کنید. گارمین از کاربران می‌خواهد که هر گونه مشکلی را در بخش گزارش‌های اشکالات انجمن ثبت کنند. چندین مشکل، مانند مشکلات دستیار صوتی، تصاویر با اعلان‌های هوشمند و ویژگی ردیابی چرت، تاکنون ثبت شده‌اند و توسط شرکت به‌عنوان «در حال بررسی» فهرست شده‌اند. اگر صاحب ساعت هوشمند Venu 3 یا Venu 3s هستید، می‌توانید برای برنامه بتا در Garmin Connect ثبت نام کنید.

تغییرات:
  • فعالیت های جدیدی را برای ورزش های تیمی، ورزش های راکتی و غیره اضافه می کند.
  • بینش چرت زدن را اضافه می کند.
  • پشتیبانی از Run Power مبتنی بر مچ را اضافه می کند.
  • Running Dynamics مبتنی بر مچ را اضافه می کند که در Garmin Connect قابل مشاهده است.
  • کنترل Red Shift را اضافه می کند که رنگ نمایشگر را به قرمز، سبز یا نارنجی تغییر می دهد تا دید در شب در نور کم حفظ شود.
  • یک برنامه تمرینی را به لیست فعالیت ها اضافه می کند.
به روز رسانی های اضافی:
  • ترجمه های GCM: 2.13

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید