اخبار

سری Fenix 7 با آپدیت جدید باگ های بیشتری را رفع می کنند

garmin series fenix 7

سری Fenix 7 با آپدیت جدید باگ های بیشتری را رفع می کنند.

سری ساعت گارمین Fenix 7 و همتایان آن به‌روزرسانی دیگری را برای کسانی که در برنامه بتا گارمین ثبت‌نام کرده‌اند دریافت کرده‌اند. برای مرجع، حدود یک هفته از انتشار نسخه بتا 15.69 گارمین می گذرد، به روز رسانی که تقریباً ده ها پیشرفت را در سری Fenix 7 ساعت هوشمند گارمین و همچنین ساعت های هوشمند Epix 2، Enduro 2، MARQ Gen 2 و Quatix 7 به ارمغان آورد. اکنون، این شرکت نسخه بتا 15.71 را آماده کرده است که از وضعیت Release Candidate فاصله دارد.

بنابراین، ممکن است یک هفته دیگر یا بیشتر طول بکشد تا گارمین یک به‌روزرسانی پایدار را که از این دور از نسخه‌های بتا به دست می‌آید، نهایی کند. در یک پست انجمن، این شرکت توضیح می دهد که در حال حاضر 50٪ با نسخه بتا 15.71 عرضه شده است، و درصد باقی مانده احتمالاً ظرف یک روز آینده یا بیشتر به روز رسانی خواهد شد. با این حال، می‌توانید اکنون درخواست به‌روزرسانی کنید، حتی اگر ساعت هوشمند شما خارج از درصد عرضه هدف باشد، با رفتن به منو، سیستم، به‌روزرسانی نرم‌افزار و سپس انتخاب بررسی برای به‌روزرسانی‌ها.

در همان پست، گارمین توضیح می دهد که شش تغییر از نسخه بتا 15.69 را همراهی کرده است. لطفاً توجه داشته باشید که این بار همه باگ‌ها را رفع کرده‌اند، که نشان می‌دهد گارمین به پایان این دور از به‌روزرسانی‌های بتا نزدیک است. تغییرات کامل نسخه بتا 15.71 به شرح زیر است.

تغییرات
  • مشکلی که می‌توانست از عملکرد غیرفعال بودن ویژگی چراغ قوه جلوگیری کند، برطرف شد.
  • مشکل داده های پیش بینی ساعتی در برنامه آب و هوا برطرف شد.
  • مشکل با نام نگاه ویجت در هنگام استفاده از حالت فونت بزرگ برطرف شد.
  • رفع مشکل احتمالی بارگیری تصاویر اعلان هوشمند.
  • هنگامی که تعداد زیادی نقشه بارگیری می شود، خاموش شدن احتمالی ثابت شد.
  • رفع خاموشی احتمالی هنگام بررسی مکان نقشه.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید