اخبار

ساعت هوشمند Garmin Forerunner 65: همه ویژگی هایی که می خواهم ببینم

lazy - جی پی اس کالا

ساعت هوشمند Garmin Forerunner 65: همه ویژگی هایی که می خواهم ببینم

ساعت‌های گارمین به دلیل ساخت بادوام و کیت ویژگی‌های گسترده‌شان به خوبی شناخته شده‌اند و Forerunner 55 نیز از این قاعده مستثنی نیست. به سختی می توانم ساعت ردیابی تناسب اندام دیگری را به کسانی که بودجه کمی دارند توصیه کنم. با این اوصاف، این ساعت در حال قدیمی شدن است و ساعت هوشمند گارمین Forerunner 65 به زودی در راه است. برای اطلاع از هر ارتقا و تغییری که می‌خواهم در Garmin Forerunner 65 ببینم، ادامه دهید.

قیمت مناسب

در حالی که همیشه درخواست ویژگی‌های بیشتر، ساخت بهتر و ابزارهای ارتقا یافته آسان است، بزرگترین امید من این است که Forerunner 65 یک ساعت 200 دلاری باقی بماند. من می‌خواهم پیشرفت‌های کافی برای تضمین راه‌اندازی دستگاه را ببینم، اما نمی‌خواهم هیچ مشتری را با قیمتی خارج از خانواده Forerunner ببینم.

صفحه نمایش AMOLED

آرزوی من برای Forerunner 55 یک صفحه نمایش AMOLED است. من از دیدن این ارتقاء به Forerunner 265 و 965 بسیار هیجان‌زده شدم. با این حال، می‌دانم که ساعت هوشمند گارمین فوررانر 65 یک پوشیدنی با قیمت پایین‌تر است و به همین دلیل، ممکن است نتواند یک صفحه نمایش بالا ارائه دهد در حالی که قسمت اصلی همچنان پایین است.

اگر دستگاه به‌روزرسانی AMOLED را مشاهده نکرد، امیدوارم گارمین صفحه نمایش MIP این سری را با وضوح بالاتر بهبود بخشد. Forerunner 55 با صفحه نمایش پیکسلی خود کاملا قدیمی به نظر می رسد. من از نبود صفحه نمایش لمسی در این خط مشکلی ندارم زیرا استفاده از دکمه ها در حین دویدن با عرق کردن راحت تر است، اما خوشحال می شوم که جهشی در اندازه نمایشگر ببینم.

ردیابی خواب بهبود یافته است

یکی دیگر از ویژگی های Forerunner 55 که می تواند از بهبود استفاده کند، ردیابی خواب است. دستگاه همیشه در طول دوره بررسی ما، زمان بیداری شبانه را ثبت نمی کرد. من دوست دارم نسل بعدی این سکسکه ها را برطرف کند و همان سطح از داده های خواب را مانند سایر دستگاه های استیبل گارمین ارائه دهد. دیدن تشخیص خودکار چرت که این شرکت در Venu 3 جدید خود معرفی کرده است، بسیار تحت تأثیر قرار می‌گیرم.

ابزارهای تمرینی گارمین بیشتر

گارمین امسال مجموعه‌ای از ویژگی‌های تمرینی جدید را معرفی کرد که از امتیاز Hill و امتیاز استقامتی گرفته تا آمادگی تمرینی را شامل می‌شود. من دوست دارم برخی از این ویژگی ها را در مقرون به صرفه ترین ساعت دویدن این شرکت مشاهده کنم. برای روشن بودن، Forerunner 55 ابزارهای کمی برای ورزشکاران ندارد. این دستگاه همه چیز را از PacePro و تمرینات پیشنهادی روزانه گرفته تا پیش بینی مسابقه و ردیابی سلامت زنان ارائه می دهد. من کاملاً انتظار دارم که تمام پیشنهادات 55 به 65 برسد.

من از طرفداران بزرگ جعبه ابزار گارمین هستم و برای دسترسی به هر مزیت آموزشی که می توانم هیجان زده هستم. من انتظار دارم همان GPS سطح بالا و دقت ضربان قلب را که از ساعت های گارمین انتظار داشتم. از دیدن فضای ذخیره‌سازی موسیقی نیز ناامید نخواهم شد.

چند سایز مختلف بدنه

فراگیر بودن جنبه کلیدی فناوری پوشیدنی است که گارمین معمولاً آن را میخکوب می کند. من بیشتر و بیشتر از خطوط تولید این برند را دیده‌ام که برای همه مشتریان، اندازه‌های مختلف قاب را ارائه می‌دهند. Forerunner 55 تنها در یک ساخت 42 میلی متری موجود است، با وجود اینکه Forerunner 45 دو اندازه را ارائه می دهد. من امیدوارم که گارمین انتخاب های بیشتری را به نسل بعدی بازگرداند.

آیا Garmin Forerunner 65 وجود خواهد داشت؟

خانواده Forerunner مجموعه ای بسیار محبوب از پوشیدنی ها است که با هر قیمتی دستگاهی برای خریداران دارد. 55 هنوز هم یک دستگاه عالی است، اما مطمئناً شروع به نشان دادن سن خود کرده است، به خصوص از نظر کیفیت صفحه نمایش. نمی توانم تصور کنم که گارمین طرفداران بودجه خود را کنار بگذارد و به روز رسانی های سطح پایین را متوقف کند. در حالی که برنامه راه اندازی ارزان ترین Forerunner های گارمین به طور خاص منظم نبوده است، ما رشد کرده ایم که هر دو سال یک بار انتظار یک نسل جدید را داشته باشیم. با این حال، من هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تولید دستگاه نشنیده ام.

در حالی که شرکت‌های دیگر وارد فضای بودجه شده‌اند، من ابزارهای آموزشی گارمین را بالاتر از آن می‌دانم. به عنوان مثال، همانقدر که من اپل واچ SE را دوست دارم، مقایسه اکوسیستم گارمین و اپل همچنان بهترین انتخاب برای ورزشکاران اختصاصی است.

آیا باید منتظر Garmin Forerunner 65 باشید؟

توصیه اینکه خوانندگان منتظر دستگاهی باشند که به طور رسمی (یا حتی غیررسمی) معرفی نشده است، همیشه سخت است. با توجه به کمی راه اندازی، نمی توان گفت چقدر طول می کشد تا بتوانید یک Forerunner 65 را در دست داشته باشید. شکی در ذهن من نیست که اگر دستگاه فرود بیاید، ارزش خرید دارد، اما بهترین پوشیدنی است. همیشه کسی است که به شما در دستیابی به اهداف تناسب اندام در حال حاضر کمک می کند.

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن ۸۸۸۸۰۰۳۴-۰۲۱ شرکت اطلس رهنگارآریا نمایندگی گارمین ایران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید