اخبار

ساعت هوشمند و رایانه دوچرخه گارمین دارای قابلیت نقشه های جدید komoot هستند

ساعت هوشمند و رایانه دوچرخه گارمین دارای قابلیت نقشه های جدید komoot هستند

ساعت هوشمند و رایانه دوچرخه گارمین دارای قابلیت نقشه های جدید komoot هستند

Komoot ابزار ناوبری پیشرفته جدیدی را برای دستگاه های Garmin معرفی کرده است: Komoot maps. پیش از این، کاربران Komoot مجبور بودند بین استفاده از ناوبری Komoot در تلفن خود یا خطوط Komoot Tour لایه‌بندی شده روی نقشه‌های Garmin یکی را انتخاب کنند.

Komoot ادعا می کند که مزایای اصلی ابزار جدیدش نقشه های دقیق تر است که مسیرها، جاده ها و رودخانه های مختلف را نشان می دهد. نقشه‌ها با ناوبری گام به گام ارائه می‌شوند که با فلش‌های سفید نشان داده شده‌اند و می‌توانید هشدارهای صوتی یا لرزش‌هایی را روی ساعت خود اضافه کنید تا به شما اطلاع دهد که چه زمانی باید بچرخید. شما همچنین می توانید بزرگنمایی کنید و در اطراف نقشه حرکت کنید، بین حالت های روشن یا تاریک انتخاب کنید و نمایش دو فیلد داده مانند ضربان قلب متوسط و سرعت فعلی را انتخاب کنید. با این حال، کاربران اولیه چندین مشکل را با این ابزار شناسایی کرده‌اند که اساساً ارتباط شما را با بقیه سیستم گارمین قطع می‌کند. مشکلات خاص شامل داده های محدود، عدم مسیریابی مجدد در صورت انحراف از مسیر و سرعت بارگذاری کندتر است.

طیف گسترده ای از رایانه های دوچرخه گارمین و ساعت های هوشمند گارمین از ابزار جدید پشتیبانی می کنند، مانند Edge 1040 و Fenix 7 Solar. شایان ذکر است که ساعت های کم حافظه مانند Forerunner 245 (استاندارد) سازگار نیستند. لیست کاملی از دستگاه های پشتیبانی شده را می توانید در فروشگاه CiQ پیدا کنید. می توانید از طریق آخرین نسخه برنامه Komoot نسخه 4.3.8 یا بالاتر که برای دانلود از فروشگاه Connect IQ در دسترس است، به نقشه های Komoot دسترسی داشته باشید. در حالی که این ویژگی در آینده فقط برای مشترکین Premium Komoot در دسترس خواهد بود، همه مشتریان می توانند ابزار جدید را تا 28 دسامبر آزمایش کنند.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا نمایندگی گارمین ایران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید