اخبار

ساعت هوشمند جدید Garmin D2 Mach 1 Pro گارمین معرفی شد

ساعت هوشمند جدید Garmin D2 Mach 1 Pro گارمین معرفی شد

ساعت هوشمند جدید Garmin D2 Mach 1 Pro گارمین معرفی شد

گارمین امروز جدیدترین ساعت هوشمند هوانوردی خود را معرفی کرد. ساعت خلبانی گارمین D2 Mach 1 Pro. دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ AMOLED، عمر باتری تا 25 روز، چراغ قوه LED و موارد دیگر – ساعت خلبانی گارمین D2 Mach 1 Pro برای سخت ترین سبک زندگی خلبان طراحی شده است. که حرفه ای پرواز می کنند. ساعت خلبانی گارمین D2 Mach 1 Pro با طراحی ساعت خلبانی کلاسیک و مواد ممتاز مانند یاقوت کبود و تیتانیوم، آماده استفاده در داخل و خارج از کابین است. با ویژگی‌های گسترده هوانوردی، سلامت، تناسب اندام و ساعت هوشمند – D2 Mach 1 Pro آنچه را که خلبانان باید از ساعت هوشمند خود انتظار داشته باشند، دوباره تعریف می‌کند.

«امسال 10 سال از سری D2 می‌گذرد – سری از ساعت‌های هوشمند که خلبانان برای ترکیب ابزارهای هوانوردی با آخرین فناوری ساعت‌های هوشمند به آن اعتماد کرده‌اند. ساعت خلبانی گارمین D2 Mach 1 Pro مجموعه گسترده ای از قابلیت های پیشرفته را ارائه می دهد که خلبانان هر روز از آنها استفاده می کنند، همه در حالی که عمر باتری را تبلیغ می کند که می تواند حتی در سفرهای خلبانی تجاری طولانی مدت مقاومت کند. ویژگی هایی مانند چراغ قوه LED و صفحه نمایش بزرگ AMOLED، همراه با مواد پیشرفته، این ساعت هوشمند D2 را به بهترین ساعت ساخته شده تاکنون تبدیل کرده است. – کارل ولف، معاون فروش و بازاریابی هوانوردی گارمین.

ویژگی های جدید که خلبانان رادوست خواهند داشت:

یک چراغ قوه LED داخلی: شدت نور سفید متغیر، عملکرد بارق و نور قرمز را برای عملیات عرشه پرواز ارائه می دهد.
عمر باتری بهبود یافته تا 25 روز در حالت ساعت هوشمند و تا 46 ساعت در فعالیت Fly افزایش می یابد، که برای خلبانان حرفه ای که سفر خود را در چند روز کامل می کنند عالی است.
حالت Red Shift: کل رابط ساعت را به سایه‌های قرمز تغییر می‌دهد تا به حفظ دید در شب کمک کند، که دید بالقوه واضح‌تری را برای شرایط سخت پرواز در شب فراهم می‌کند.
برنامه ECG: به کاربران اجازه می دهد تا ریتم قلب خود را ضبط کرده و علائم فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) را بررسی کنند. کاربران می‌توانند 30 ثانیه نوار قلب را ضبط کنند و نتایج را بلافاصله در ساعت هوشمند خود و در صورت تمایل، بعداً در برنامه تلفن هوشمند Garmin Connect مشاهده کنند.
پروفایل های ورزشی بیشتر: هنگامی که خلبانان به آسمان نمی روند، می توانند درک بهتری از سطح تناسب اندام خود داشته باشند و عملکرد خود را با بیش از 30 برنامه ورزشی داخلی و ویژگی های آموزشی پیشرفته مانند امتیاز تپه و امتیاز استقامت پیگیری کنند.

برای خلبانان طراحی شده است

ساعت گارمین D2 Mach 1 Pro که برای استفاده 24 ساعته ساخته شده است، خاکستری کربنی D2 Mach 1 Pro طراحی بادوام و مواد درجه یک مانند یاقوت کبود و تیتانیوم را با صفحه نمایش 1.4 اینچی AMOLED پر جنب و جوش و قابل خواندن در نور خورشید ترکیب می کند. قاب ساعت 51 میلی‌متری دارای قاب تیتانیومی کربنی (DLC) الماس‌مانند و طراحی 5 دکمه‌ای از جنس استیل ضد زنگ است که امکان دسترسی سریع به ابزارهای پرواز، آمار تناسب اندام، اعلان‌های هوشمند3 و موارد دیگر را فراهم می‌کند – همه در رابط صفحه نمایش لمسی پاسخگو. سازگار با طیف گسترده ای از نوارهای فلزی، چرمی، نایلونی و سیلیکونی QuickFit، D2 Mach 1 Pro را می توان برای هر نوع رویدادی، چه تمرین در باشگاه یا یک شب در شهر، طراحی کرد.

ویژگی های هوانوردی ممتاز روی مچ دست شما

D2 Mach 1 Pro شامل تمام ویژگی‌های قبل از پرواز، حین پرواز و پس از پرواز است که خلبانان از سری D2 می‌دانند و به آن اعتماد دارند، از جمله پایگاه داده هوانوردی در سراسر جهان، HSI، نقشه مستقیم و متحرک – همه بدون اتصال تلفن در دسترس هستند. خلبانان می توانند با دسترسی آسان به گزارش های هواشناسی NEXRAD3، METAR، TAF و MOS4 – در کنار هشدارهای هواشناسی سفارشی و همچنین هشدارهای غیر آب و هوا مانند زمان، مسافت، ارتفاع و تایمر سوخت، مطلع شوند. از سنسور 5 Pulse Ox مبتنی بر مچ برای نظارت بر سطح اکسیژن خون و ارتفاع سنج فشارسنج برای هشدارهای ارتفاع استفاده کنید. و در صورت بروز مشکل مرتبط با موتور، D2 Mach 1 Pro می‌تواند بهترین سرعت سر خوردن، مسافت تخمینی و زمان سر خوردن را به همراه نشانگر بلبرینگ به نزدیک‌ترین فرودگاه و فهرستی از فرودگاه‌های جایگزین نشان دهد.

ثبت پرواز با D2 Mach 1 Pro بسیار آسان است، که به طور خودکار ردیابی پروازها را در هنگام برخاستن شروع می کند، سپس به طور خودکار تاریخ، مدت زمان، کل زمان پرواز و مسیر را به دفترچه ثبت نام flyGarmin.com کاربر منتقل می کند. خلبانان می توانند با برنامه Garmin Pilot™ ارتباط برقرار کنند تا برنامه های پرواز را به طور یکپارچه به ساعت انتقال دهند و لیست ایستگاه های بین راه را مشاهده کنند. علاوه بر این، برای خلبانانی که با هواپیمای مجهز به PlaneSync کار می کنند، از D2 Mach 1 Pro می توان برای دسترسی به داشبورد هواپیما برای مشاهده اطلاعات وضعیت6 از جمله اطلاعات سوخت، برق، پایگاه داده و موقعیت مکانی در زمانی که از هواپیما دور هستید استفاده کرد.

تناسب اندام سفارشی

با ده‌ها برنامه ورزشی داخلی – از جمله فعالیت‌های ورزشی تیمی جدید مانند فوتبال، بیس‌بال، سافت‌بال و موارد دیگر – D2 Mach 1 Pro داده‌ها و بینش‌هایی را برای بسیاری از علایق فراهم می‌کند. D2 Mach 1 Pro چه در باشگاه ورزش کنید و چه در آسایش خانه، فعالیت هایی مانند قدرت، کاردیو، قایقرانی در فضای داخلی، پله پله، یوگا و HIIT را دنبال می کند. کاربران همچنین می‌توانند از پیشنهادات تمرینی روزانه استفاده کنند یا تمرین‌های متحرک قلبی، قدرتی، یوگا و پیلاتس را مستقیماً روی صفحه ساعت خود دنبال کنند. برای کسانی که در خارج از منزل کاوش می کنند، می توانند ماجراجویی هایی مانند پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان، اسکی، اسنوبورد، موج سواری، رفتینگ در آب های سفید و غیره را دنبال کنند.

قابلیت پوشیدن شبانه روزی

D2 Mach 1 Pro برای استفاده در تمام روز طراحی شده است و شامل ابزارهای بهداشتی و سلامتی پیشرفته و همچنین مجموعه ای از ویژگی های هوشمند برای حفظ ارتباط کاربران در حین حرکت است. D2 Mach 1 Pro با ویژگی‌های نظارت بر سلامت 24 ساعته، شامل نظارت بر انرژی باتری بدنه، ردیابی استرس در تمام روز، مشاور تاخیر جت، نظارت پیشرفته خواب و امتیاز خواب و غیره است.

ساعت خلبانی گارمین D2 Mach 1 Pro با ویژگی‌های متصل، به کاربران اجازه می‌دهد اعلان‌های هوشمند دریافت کنند. دانلود آهنگ از Spotify، Deezer یا Amazon Music برای گوش دادن بدون تلفن. تقویم آنها را بررسی کنید. با پرداخت‌های بدون تماس Garmin Pay، خطوط پرداخت را از بین ببرید. و بیشتر. مانند همه ساعت‌های هوشمند گارمین، D2 Mach 1 Pro را می‌توان با تلفن‌های هوشمند Android یا Apple استفاده کرد. ساعت هوشمند جدید Garmin D2 Mach 1 Pro گارمین معرفی شد.

ساعت خلبانی گارمین D2 Mach 1 Pro که اکنون در دسترس است، شامل یک دستبند تیتانیومی با تهویه با روکش DLC خاکستری کربن و همچنین یک نوار سیلیکونی مشکی با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 1399.99 دلار است.

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید