اخبار

ساعت های هوشمند گارمین با عمر باتری طولانی

best garmin garminwatch

ساعت های هوشمند گارمین با عمر باتری طولانی

شما به دنبال یک ساعت هوشمند با عمر باتری طولانی هستید. ما می فهمیم که! هیچ چیز آزاردهنده‌تر از این نیست که اگر می‌خواهید روز بعد دوباره از ساعت هوشمند خود استفاده کنید، هر شب آن را شارژ کنید. آیا می‌دانستید که این باعث می‌شود اطلاعات بسیار مهمی در مورد سلامتی خود را از دست بدهید؟ به عنوان مثال، در مورد داده های خواب خود بینش کسب نخواهید کرد و اطلاعات مهمی در مورد سلامت خود مانند ضربان قلب و استرس را از دست خواهید داد.

کدام ساعت هوشمند بهترین باتری را دارد؟
کنجکاو هستید که کدام ساعت‌های هوشمند عمر باتری طولانی دارند و می‌توانند چند روز دوام بیاورند؟ ما تعدادی از نمایش های خود را برای شما فهرست کرده ایم. انتخاب با شماست: آیا می خواهید اغلب شارژ کنید یا به دنبال ساعت هوشمندی می روید که 24 ساعته روی مچ دست شما پیدا شود؟

اگر از قبل یک ساعت هوشمند گارمین دارید و کنجکاو هستید که باتری ساعتتان چقدر دوام می آورد، این مقاله را بخوانید.

سری Venu 3: عمر باتری تا 14 روز

به دنبال ساعت هوشمند برای هر روز هستید؟ سپس ساعت گارمین سری Venu 3 برای شما عالی است! Venu 3 ساعت هوشمند با بهترین عمر باتری در این سری است. Venu 3 تا 14 روز عمر باتری دارد قبل از اینکه نیاز به شارژ داشته باشید.

در زیر می توانید مدل های سری Venu 3 را مشاهده کنید.

ساعت گارمین ونو 3

Fenix 7X Pro Solar و fenix 7X Pro Sapphire Solar
برای ماجراجویان و علاقه مندان به ورزش های چندگانه در میان ما که به دنبال یک ساعت ورزشی با عمر باتری طولانی هستند: با fenix 7X Pro Solar و fenix® 7X Pro Sapphire Solar آشنا شوید. هر دو ساعت همه کاره واقعی هستند و می توانند برای زیباترین پیاده روی، طولانی ترین دوچرخه سواری و سایر فعالیت های ورزشی دیگر استفاده شوند. این ساعت‌های هوشمند با عملکرد Solar عمر باتری ۲۸ روز و تا ۳۷ روز دارند که به ساعت اجازه می‌دهد با استفاده از انرژی خورشیدی شارژ شود.

سری Forerunner: یک ساعت در حال اجرا با عمر باتری طولانی

garmin forerunner 965 yellow

آیا شما یک دونده یا ورزشکار سه گانه هستید و به دنبال یک ساعت دویدن با عمر باتری طولانی هستید؟ سپس Forerunner 965 Solar بهترین انتخاب شماست. این ساعت دو و سه گانه دارای عمر باتری تا 23 روز می باشد. با استفاده از این ساعت هوشمند بیشترین بهره را از آموزش خود می برید و می توانید بهترین داده ها را تجزیه و تحلیل کنید.

Instinct 2: ساعت هوشمند مقاوم با عمر باتری 51 روزه با Solar

Instinct 2 (خورشیدی) نیز قطعاً نباید از لیست بهترین ساعت های هوشمند با عمر باتری طولانی غایب باشد. عمر باتری این ساعت هوشمند با سولار 51 روز است! این ساعت برای علاقه مندان به فضای باز که عاشق یک ساعت هوشمند قوی و خنک هستند مناسب است.

Enduro 2: عمر باتری بسیار طولانی

یکی دیگر از ساعت های هوشمند با عمر باتری طولانی، ساعت هوشمند گارمین Enduro 2 است. عمر باتری این ساعت هوشمند تا 34 روز در حالت ساعت هوشمند – یا 46 روز در صورت استفاده از انرژی خورشیدی است.

garmin enduro 2

بنابراین اگر به دنبال یک ساعت هوشمند با باتری خوب هستید، Enduro 2 بهترین گزینه شماست.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید