اخبار

دوچرخه سواری در کوهستان همراه با گارمین

دوچرخه سواری در کوهستان همراه با گارمین

دوچرخه سواری در کوهستان همراه با گارمین

برای دوستداران دوچرخه سواری، یک گشت و گذار با دوچرخه کوهستان، غوطه ور در مناظر طبیعی خیره کننده، نشان دهنده تجربه ای است که نه تنها ارزشمند است، بلکه پر از احساسات غیرمنتظره و پر از شگفتی است. جسورانه ترین مسیرها و صعب العبورترین فرودها به مقصدی در دسترس همگان تبدیل می شوند، البته به شرطی که تجهیزات مناسب همراه خود داشته باشید، اندکی جسارت و عنصری اساسی، آمادگی محکمی داشته باشید که به شما اجازه می دهد تا با چالش های مختلف روبرو شوید و بر آن غلبه کنید. که مسیر تحمیل می کند.

اما چگونه می توان دوچرخه کوهستان را سوار کرد؟ برخلاف دوچرخه‌سواری جاده‌ای که آسفالت جاده‌ها و کم‌تر شدن عناصر طبیعی امکان رکاب زدن صاف و مداوم را فراهم می‌کند، MTB به یک سری مهارت‌های خاص، دانش عمیق‌تر از وسیله نقلیه شما و توانایی تطبیق هرازگاهی نیاز دارد. گاه به گاه به ویژگی های زمین و مسیر. در خطوط بعدی، تکنیک‌های اصلی دوچرخه‌سواری در کوهستان، تسلط بر وسیله نقلیه خود و استفاده حداکثری از هر سواری را بررسی خواهیم کرد. با این حال، اولین توصیه مهم مربوط به ایمنی است: برای لذت بردن کامل از تجربیات خارج از جاده، کلاه ایمنی، دستکش و عینک محافظ را نمی توان از کیت هر دوچرخه سواری غافل کرد.

به همان اندازه مهم برنامه ریزی و مدیریت گردش ها با کمک دستگاه های مجهز به نقشه و GPS است که برای جهت یابی خود در جنگل و مسیرها ضروری است. رایانه‌های چرخه سری Garmin Edge به لطف فناوری GPS و نقشه‌های از پیش بارگذاری‌شده که شامل داده‌های مربوط به مسیرهای MTB است و به شما امکان می‌دهد بهتر برای گردش‌ها برنامه‌ریزی کنید، ابزاری ایده‌آل برای اتصال به دوچرخه شما هستند.

دوچرخه سواری کوهستان خود را با کامپیوترهای دوچرخه Garmin Edge برنامه ریزی کنید

تکنیک دوچرخه سواری کوهستان

یادگیری MTB به تعادل، شناخت وسیله نقلیه و محیط اطراف نیاز دارد. به همین دلیل مهم است که MTB مناسب برای بدن، سطح آمادگی و نوع فعالیتی که قصد انجام آن را دارید انتخاب کنید. در واقع، مدل‌های متعددی وجود دارد که بسته به نوع زمین و نوع رانندگی که قصد دارید با آن‌ها برخورد کنید، از نظر نوع و ویژگی‌ها متفاوت هستند. علاوه بر این، دوره های متعددی توسط انجمن ها و مربیان واجد شرایط برگزار می شود که می توانند اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه تفسیر رفتار وسیله نقلیه شما در زمین های ناهموار، مرطوب یا گل آلود ارائه دهند. بیایید با هم ببینیم که چگونه دوچرخه کوهستان را سوار کنیم.

موقعیت صحیح روی زین شروع با تسلط بر موقعیت صحیح سواری ضروری است. وضعیت صحیح بدن به شما این امکان را می دهد که نه تنها انرژی خود را در حین رکاب زدن بهینه کنید، و از بروز درد در حین دوچرخه سواری جلوگیری کنید، بلکه همچنین کنترل دائمی خود را حفظ کنید، به خصوص زمانی که مسیر فنی و به ویژه سخت می شود. به همین دلیل لازم است یاد بگیرید که روی پدال ها بایستید، با زانوها و بازوها کمی خم شده: این یک تکنیک دوچرخه سواری کوهستانی است که لازم است تا بتوانید موانعی مانند ریشه درختان، سنگ ها، سوراخ ها و به طور کلی ناهمواری ها را پیش بینی کنید و آنها را کنار بگذارید.

کنترل وزن. توانایی جابجایی وزن مناسب به زمین یکی از مهارت های کلیدی دوچرخه سواران است. کار بر روی تحرک جانبی به شما این امکان را می دهد که با موانع، منحنی ها و تفاوت های سطح با ایمنی و کنترل بیشتر روبرو شوید. در مراحل سربالایی باید عادت کنید که نیم تنه کمی به سمت جلو و مرکز ثقل پایین باشد و وزن خود را به طور مساوی بین چرخ های جلو و عقب تقسیم کنید.

استفاده از ترمز. ترمز دقیق و در زمان مناسب یکی از ظریف ترین و مهم ترین تکنیک های دوچرخه سواری کوهستان است که باید به آن ها تسلط داشت. بنابراین، محکم روی دسته‌های فرمان بگیرید و در عین حال، انگشتان همیشه روی اهرم‌های ترمز قرار می‌گیرند و آماده هستند: در واقع، باید یاد بگیرید که چگونه فشار روی ترمزها را دوز کنید و آن را به اندازه کافی بین جلو و قسمت تقسیم کنید. عقب تا کنترل خود را از دست ندهید و اثربخشی خود را حفظ کنید تا موقعیت های مختلفی را که در طول مسیر به وجود می آید مدیریت کنید.

استفاده از گیربکس استفاده بهینه از تعویض دنده برای حفظ ریتم خوب و اطمینان از رکاب زدن موثر و کارآمد، به ویژه در فازهای صاف، مختلط و سربالایی بسیار مهم است. پیش بینی تغییر دنده با توجه به زمین همچنین به شما امکان می دهد با شیب ها مقابله کنید و از تلاش بیش از حد یا از دست دادن کشش در لحظات بحرانی اجتناب کنید.

تکنیک فرود دوچرخه کوهستان

این یکی از ظریف ترین جنبه های مدیریت است: تسلط بر تکنیک سراشیبی در دوچرخه کوهستان نه تنها برای لذت بردن از یکی از هیجان انگیزترین و پر آدرنالین ترین مراحل یک سواری خارج از جاده، بلکه برای جلوگیری از سقوط و واژگونی ضروری است. مرحله نزدیک شدن به فرود بسیار مهم است که باید با پیش‌بینی و قرار دادن دنده مناسب که برای مدیریت بهینه پدال‌ها ضروری است، مقابله کرد. هنگامی که سفر را در شیب آغاز کردید، سپس باید به روش خارج از زین، تکنیک پایه دوچرخه کوهستان برای فرودها تکیه کنید، که شامل بلند کردن لگن از روی زین، فشردن تنه به صورت افقی و حرکت مرکز ثقل به سمت سربالایی است. قسمت عقب دوچرخه.دوچرخه. گرفتن محکم روی فرمان اما قادر به دنبال کردن مسیر و انگشتان همیشه هشدار دهنده روی اهرم های ترمز، عمدتاً در عقب، عناصری هستند که به شما امکان می دهند حتی با تندترین شیب ها و موانع پر از موانع با کنترل کامل مقابله کنید.

چه مبتدی باشید و چه متخصص، اختصاص زمان و توجه به تکمیل مهارت های رانندگی خود، درها را به روی ماجراهای جدید و چالش های هیجان انگیز و ارزشمندی باز می کند. با آماده سازی مناسب، مسیرهای خارج از جاده دیگر مانعی نخواهند بود، بلکه مراحلی باشکوه خواهند بود که در آن می توانید ماجراجویی های خود را در امنیت زندگی کنید.

Edge 840 کامپیوتر چرخه گارمین است که برای کمک به برنامه ریزی دوچرخه سواری شما طراحی شده است. مجهز به هر دو صفحه لمسی و کنترل دکمه ای، Edge 840 کنترل ایده آل را در همه شرایط تضمین می کند و به شما امکان می دهد اطلاعات مسیر، داده های عملکرد و دینامیک پیشرفته، مانند سختی مسیر و اندازه گیری پرش را در طول فرودها مدیریت کنید تا به شما امکان می دهد پیشرفت خود را اندازه گیری کنید.

دوچرخه سواری در کوهستان همراه با گارمین

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880031-021 شرکت اطلس رهنگار آریا نمایندگی گارمین ایران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید