اخبار

دوچرخه سواری با چراغ و رادار varia garmin

lazy - جی پی اس کالا
دوچرخه سواری با چراغ و رادار varia garmin
Garmin Varia RTL515 چیست؟

این سوال دو بخش دارد زیرا این محصول دو بخش دارد. RTL515 یک قسمت سبک و یک قسمت رادار است. بیایید با بخش نور شروع کنیم. این ساده ترین است.

بخش نور در بالای یک مستطیل گرد به ابعاد 3.9 اینچ / 98.6 میلی متر ارتفاع در 1.6 اینچ / 39.6 میلی متر عرض قرار دارد. اگرچه بیشتر این فضا به نور اختصاص ندارد. خود نور تقریباً 0.1 اینچ / 2.7 میلی متر است. گرد و پشت یک لنز فرنل قرار می گیرد. بخش مرکزی شفاف است در حالی که حلقه های بیرونی لنز مات هستند. همچنین لنزهای جانبی قرمز شفاف وجود دارند که اجازه نشت نور و دید از هر طرف را می دهند.

 

از نظر قدرت خام، نور روشن ترین نور موجود نیست. چهار حالت در دسترس است از جمله جامد، پلوتون، فلاش شب و فلاش روز اما روشن ترین انتخاب، فلاش روز است. در حالت فلاش روز، گارمین از الگوی فلاش نامنظم در 65 لومن استفاده می کند که کم قدرت ترین نور را در لیست بهترین چراغ های دوچرخه عقب من قرار می دهد. به یاد داشته باشید که لومن اندازه گیری قدرت است و نه اندازه گیری روشنایی. گارمین رتبه‌بندی لوکس را فهرست نمی‌کند، اما مشخص می‌کند که تا فاصله 1 مایلی / 1.6 کیلومتری قابل مشاهده است و من قصد ندارم با آن بحث کنم. طراحی لنز آن را فوق العاده روشن می کند و الگوی نامنظم فلاش نیز باعث افزایش دید می شود.

 

در حالی که دید چشمگیر است، عمر باتری نیز قابل توجه است. با استفاده از حالت فلاش روز می توانید 16 ساعت از Garmin Varia RTL515 دریافت کنید. با این حال، باز هم، مشخصات در کلاس پیشرو نیست. این در جنبه نسبتاً چشمگیر همه چیز است، اما گزینه های دیگری در لیست با زمان سوزاندن طولانی تر وجود دارد.

 

اگر من شما را متقاعد نکرده ام که RTL515 در حالی که از مشخصات نور وسط جاده استفاده می کند چقدر عالی است، به یاد داشته باشید که این محصول جنبه دیگری نیز دارد. واقعاً قطعه نور چشمگیر است، اما باید اذعان کرد که موارد دیگری نیز وجود دارند که بهتر هستند و هزینه کمتری دارند. چیزی که RTL515 را چشمگیر می کند این است که نور خوبی دارد و با رادار Garmin Varia عرضه می شود.

 

قطعه رادار این جادوی واقعی است. به این دلیل است که کل واحد بسیار بزرگتر از نور است و به همین دلیل است که من هرگز بدون آن خانه را ترک نمی کنم. همچنین در مفهوم نسبتاً ساده است.

 

رادار Garmin Varia به سادگی رادار رو به عقب است که سرعت را اندازه گیری می کند. گستردگی حسگر 220 درجه و 153 یارد / 140 متر است و با نزدیک شدن وسیله نقلیه از پشت به آن فضا، هشدارهای دیداری و شنیداری (بسته به تنظیمات خود) را بر روی رایانه دوچرخه خود دریافت خواهید کرد. در عمل، فاصله در واقع بیشتر است و چندین وسیله نقلیه را نیز شناسایی می کند.

استفاده از Garmin Varia RTL515 چگونه است؟

بنابراین شما یک چراغ و رادار دارید که از طریق یک پایه چرخشی گارمین در پشت دوچرخه شما نصب می شود، حالا چه؟ شما آن را از طریق پایه‌های باند لاستیکی همراه یا از طریق انواع پایه‌های شخص ثالث نصب می‌کنید و آن را روشن می‌کنید و از طریق ANT+ یا BLE آن را به رایانه دوچرخه‌تان متصل می‌کنید. ممکن است هنوز آنقدرها پیشگامانه به نظر نرسد، اما تفاوت های ظریف زیادی وجود دارد.

 

دوباره می توانم با قسمت سبک معادله شروع کنم. RTL515 از سیستم شبکه نور گارمین پشتیبانی می کند و هنگامی که با رایانه گارمین جفت شود، تجربه بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. لازم نیست از رایانه گارمین با این قطعه استفاده کنید، اما اگر این کار را انجام دهید، هرگز مجبور نخواهید بود آن را روشن یا خاموش کنید. در عوض، شما این گزینه را دارید که آن را با هدیونیت خود یا زمانی که استارت بزنید روشن شود و همچنین می توانید تصمیم بگیرید که با چه حالتی روشن شود.

 

برای من، آن را می گذارم تا هنگام شروع و توقف یک سواری روشن و خاموش شود و در حالت فلاش روز کار کند. وقتی در خانه‌ام قدم می‌زنم، هرگز مجبور نیستم کسی را کور کنم و بیشترین دید را همراه با طولانی‌ترین عمر باتری دارم.

 

با این حال، بخشی از آن سیستم، انتخاب است. به‌جای فشار دادن دکمه‌های روی چراغ، می‌توانم رفتار آن را از رایانه دوچرخه‌ام تنظیم کنم. وقتی سواری انجام می دهم که انتظار دارم بیش از 16 ساعت طول بکشد، از این برای افزایش باتری استفاده می کنم. صبح وقتی شروع می‌کنم، اجازه می‌دهم کار خود را طبق معمول انجام دهد. با طلوع خورشید، چراغ را خاموش می کنم اما رادار را روشن می گذارم. شب به چراغ چشمک زن برمی گردم. من بیش از 24 ساعت با سیستم مدیریت کرده ام.

 

دلیل اینکه من به روشن نگه داشتن رادار اهمیت می دهم قطعه دیگر این پازل است. مدتی طول می کشد تا بفهمید این واقعاً چگونه است، اما وقتی این کار را انجام دادید، این قطعه تغییر دهنده زندگی است. به یاد داشته باشید، این کار با گفتن یک ماشین پشت سر شما کار می کند. این بسیار شبیه یک آینه است و آنقدر خوب است که واقعاً می توانید از آن استفاده کنید. وقتی یک ماشین وجود دارد، گاهی اوقات یک ثانیه را درست پشت سر نمی بیند، اما به غیر از آن، ماشین ها را از دست نمی دهد و به اشتباه هشدار نمی دهد. آنقدر قابل اعتماد است که ابتدا یونیت سر خود را تماشا می کنم، سپس زمانی که می خواهم از یک خط عبور کنم دوباره چک می کنم. من هرگز مجبور نیستم با نگاه کردن به اینکه ببینم جاده با یک چرخش سر صاف است یا نه شروع کنم.

 

برخی دیگر از اثرات ضربه‌ای آن نیز وجود دارد. یعنی در حین سوار شدن می توانید استراحت کنید. اگر با یکی از دوستانتان هستید، می‌توانید سوار دو نفر شوید و تا زمانی که ماشینی بیاید با هم صحبت کنید. اگر به تنهایی سوار می شوید، می توانید به جای گوش دادن به وسایل نقلیه نزدیک، خود را در سواری خود گم کنید. وقتی به آن عادت کردید، کل رابطه شما با ترافیک تغییر می کند.

امکانات Garmin Varia

من فقط از طریق RTL515 استفاده کرده ام زیرا آن را دوست دارم و فکر می کنم همه باید یکی داشته باشند. گفته می شود، گزینه های Varia دیگری نیز وجود دارد. به طور معمول ارزان‌ترین مدل Varia RVR315 است، اما خرید آن را توصیه نمی‌کنم. در حال حاضر در فروش نیست، بنابراین قیمت آن با RTL515 برابر است، اما عمر باتری کمتری دارد و نور ندارد. با این حال جالب تر، Varia RCT715 یک دوربین را به معادله اضافه می کند. من یک بررسی کامل Garmin Varia RCT715 را انجام دادم و این یک قطعه دنده جذاب است که در حال حاضر نیز در فروش است. من تمایل دارم کمتر از آن استفاده کنم زیرا عمر باتری کمتری دارد، اما اگر مسافت های کوتاه تری را طی می کنید، و دوست دارید یک دوربین ترافیک همراه خود داشته باشید، ارزش بررسی دارد. شما از تمام مزایای RTL515 به علاوه پایه و دوربین بهتر برخوردار خواهید بود.

هر چه تصمیم بگیرید، گارمین واریا چیزی است که من استفاده می کنم و دوستش دارم. وقتی راهنمای خریداران می نویسم یا نقدی انجام می دهم، کلاه نقدی خود را بر سر می گذارم. به بازار نگاه می کنم و خودم را جای دیگران می گذارم. آیا یک محصول خوب ساخته شده و قیمت مناسبی دارد و مفهومی منطقی دارد؟ اگر چنین است، همیشه به این معنی نیست که باید برای من باشد. از طرف دیگر، من حدود 10000 مایل / 16000 کیلومتر در سال را طی می کنم و در مورد چراغ ها گزینه های زیادی دارم. چراغ عقبی که هرگز بدون آن سوار نمی شوم Garmin Varia RTL515 است و در فروش است.

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن ۸۸۸۸۰۰۳۴-۰۲۱ شرکت اطلس رهنگارآریا نمایندگی گارمین ایران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید