دسته‌بندی نشده

جی پی اس دستی گارمین Etrex Solar محصول جدید گارمین رونمایی شد

gps garmin etrex solar

جی پی اس دستی گارمین Etrex Solar محصول جدید گارمین رونمایی شد

گارمین امروز eTrex Solar را معرفی کرد، یک جی پی اس دستی با کاربری آسان که از انرژی خورشیدی برای رسیدن به مایل بیشتر استفاده می کند. آخرین نسخه از سری آزمایش‌شده و واقعی eTrex، شارژ خورشیدی را ارائه می‌دهد که می‌تواند عمر باتری بی‌نهایتی را برای کوهنوردان، ژئوکچرها و ماجراجویان خارج از شبکه فراهم کند. با در دست داشتن eTrex Solar از فضای باز برای مدت طولانی تری لذت ببرید و جاده ای را که کمتر سفر کرده اید را طی کنید. کاربران می توانند نقاط بین راه را مشاهده کنند، موقعیت مکانی آنها را ردیابی کنند و راه خود را به نقاط مورد علاقه خود در صفحه نمایش 2.2 اینچی با کنتراست بالا بیابند که به راحتی قابل خواندن است، حتی در نور شدید خورشید.

«بیش از دو دهه است که سری نمادین eTrex ما به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌های انقلابی‌اش شناخته می‌شود و باعث محبوبیت فوق‌العاده‌ای در بین مشتریان ما شده است. افزودن عمر باتری بی نهایت از طریق فناوری شارژ خورشیدی ما آخرین نمونه از نوآوری است که ما در تلاش برای ارائه در هر یک از محصولات فضای باز خود هستیم. از یک پیاده روی کوتاه تا زندگی خارج از شبکه، eTrex Solar همراه عالی برای ماجراجویی در فضای باز بعدی شما است. – دن بارتل، معاون گارمین در بخش فروش جهانی مصرف کننده

عمر باتری بی نهایت

با استفاده از فناوری خورشیدی Garmin، eTrex Solar می‌تواند عمر باتری نامحدودی را ارائه دهد تا کاربران بتوانند بدون شارژ مجدد دستگاه خود، مدت بیشتری در مسیر بمانند. این ماجراجویان نیازی به برنامه ریزی توقفی برای تجدید باتری خود در یک سفر یک روزه ندارند. خورشید می تواند کار را برای آنها انجام دهد. قابلیت های خورشیدی نه تنها می تواند باتری را کاملاً شارژ نگه دارد، بلکه می تواند به جوان سازی باتری کم شارژ نیز کمک کند.

حتی بدون شارژ خورشیدی تعبیه شده، eTrex Solar می تواند تا 1800 ساعت در حالت Expedition کار کند و به کاربران امکان می دهد کارهایی را که دوست دارند طولانی تر انجام دهند.

با Garmin Explore™ به‌روز باشید

وقتی با یک تلفن هوشمند سازگار جفت می‌شود، کاربران eTrex Solar می‌توانند به برنامه Garmin Explore دسترسی داشته باشند تا در ارتباط و مطلع بمانند، حتی در هنگام عبور از مناطق شبکه.

پشتیبان‌گیری ابری: از فضای ذخیره‌سازی ابری نامحدود برای بررسی، ذخیره و اشتراک‌گذاری همه داده‌های نقشه‌برداری و سفر آسان استفاده کنید.
از قبل برنامه ریزی کنید: با ایجاد مسیرهایی در برنامه و سپس همگام سازی آنها با دستگاه دستی، برنامه سفر روز بعد را طراحی کنید.
اعلان‌های هوشمند: هنگام جفت شدن با یک تلفن هوشمند سازگار با اعلان‌های هوشمند برای پیام‌های نوشتاری، تماس‌های تلفنی و موارد دیگر، هنگام کاوش در مناطق دوردست متصل بمانید.
Geocaching Live: به‌روزرسانی‌های کش خودکار، از جمله توضیحات، گزارش‌ها و نکات را دریافت کنید. هر Find بلافاصله پس از اتصال به برنامه در نمایه ذخیره شده آپلود می شود.
پیش‌بینی‌های آب و هوا: در صورت جفت شدن با گوشی هوشمند سازگار، از آب و هوای قریب‌الوقوع با اطلاعات پیش‌بینی زمان واقعی آگاه باشید.
راه درست را پیدا کنید

به لطف GPS چند باند، eTrex Solar از دقت موقعیتی عالی برای ردیابی در محیط های چالش برانگیزتر از GPS به تنهایی برخوردار است. پشتیبانی چند باندی می‌تواند برای کوهنوردان و دیگر ماجراجویان دقت مکان و موقعیت‌یابی در ارتباط با ایستگاه‌های بین راه را فراهم کند. مانند مدل‌های قبلی این سری، eTrex Solar همچنین دارای قطب‌نمای دیجیتالی است که می‌تواند مسیر دقیقی را حتی در حالت ایستاده ارائه دهد – ابزاری دیگر برای کمک به کاوش‌گران برای یافتن راه خود. و با رتبه IPX7، به طور مستحکمی طراحی و ساخته شده است تا در محیط های خشن مقاومت کند. جی پی اس دستی گارمین Etrex Solar محصول جدید گارمین رونمایی شد

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید