اخبار

جی پی اس دریایی جدید گارمین GPSMAP 9000 معرفی شد

lazy - جی پی اس کالا

جی پی اس دریایی جدید گارمین GPSMAP 9000 معرفی شد ، بزرگترین چارتپلاتر تفریحی با وضوح کیفیت 4k

جی پی اس دریایی جدید گارمین GPSMAP 9000

نوآورترین و شناخته‌شده‌ترین تولیدکننده الکترونیک دریایی در جهان، امروز از پرچم‌دار سری نمودار پلاتر GPSMAP® 9000 خود که برای کاپیتان‌هایی که خواستار بهترین‌ها هستند، رونمایی کرد. این نمودارهای همه کاره که با نمایشگرهای لمسی 19، 22، 24 یا 27 اینچی در دسترس هستند، وضوح خیره کننده 4K را با وضوح لبه به لبه ارائه می دهند که توسط پردازنده ای هفت برابر سریعتر از نسل های قبلی کار می کند. به لطف شبکه گیگابیتی جدید Garmin BlueNet™، این نمایشگرهای چند منظوره ممتاز (MFD) اتصال جامعی را در سرتاسر کشتی با سرعت شبکه‌ای سریع‌تر از قبل فراهم می‌کنند.

ده‌ها سال است که دریانوردان به GPSMAP‌های گارمین برای کمک به حرکت در آب‌های سراسر جهان متکی بوده‌اند. با تکیه بر این موفقیت، ما از رونمایی از سری 9000 با نمایشگرهای بزرگتر و بهترین در کلاس، سرعت پردازش فوق العاده سریع و تجربه نهایی قایق سواری متصل در شبکه جدید Garmin BlueNet، هیجان زده هستیم. – دن بارتل، معاون گارمین در بخش فروش جهانی مصرف کننده.

جی پی اس دریایی جدید گارمین GPSMAP 9000 معرفی شد

رزولوشن 4K سری GPSMAP 9000

ظاهری مدرن و لوکس را با طراحی شیشه ای به حداکثر می رساند. موجود در نمایشگرهای 19، 22، 24 اینچی یا 27 اینچی، بزرگترین اندازه نمودار پلاتر صفحه لمسی یکپارچه صنعت، هر MFD را می توان صاف یا هموار نصب کرد تا یک کلاه شیشه ای خیره کننده ایجاد کند. برای وضوح عالی و خوانایی نور خورشید، این نمایشگرهای صفحه لمسی سوئیچینگ درون صفحه (IPS) رنگ‌های ثابت و دقیقی را ارائه می‌کنند که از همه زوایای دید، حتی با عینک‌های آفتابی پلاریزه دیده می‌شوند. و برای اولین بار، ماهیگیران می توانند با افزودن ماژول سونار گارمین GSD، مبدل Panoptix یا سونار LiveScope (ترانسدیوسرها به صورت جداگانه فروخته می شوند)، ماهی ها و اهداف سونار را با وضوح فوق العاده 4K مشاهده کنند.

جی پی اس دریایی گارمین GPSMAP 9000 با ارائه هفت برابر قدرت پردازشی نسبت به نسل های قبلی، سریع و پاسخگو است و سریع ترین نقشه کشی و مسیریابی Auto Guidance+ گارمین را ارائه می دهد. این قدرت پردازشی ممتاز به طور قابل توجهی برای همه حسگرهای پردازنده مانند سونار، رادار، دوربین‌ها، ویدئو و سوئیچینگ دیجیتال مفید است و تجربه کاربر را در کل شبکه افزایش می‌دهد.

شبکه و اتصال پیشرفته

با استفاده از شبکه گیگابیتی BlueNet جدید گارمین، دریانوردان می توانند سری GPSMAP 9000 را با چندین چارتپلاتر، دوربین، رادار، سونار و موارد دیگر با سرعت 10 برابر سریعتر شبکه پیوند دهند. با پشتیبانی BlueNet، سری GPSMAP 9000 جریان چندرسانه ای پیشرفته و یکپارچه سازی ویدیویی یکپارچه را ارائه می دهد، بنابراین سرگرمی های داخلی هرگز بهتر به نظر نمی رسیدند. کاربران حتی می توانند به لطف توزیع HDCP (محافظت از محتوای دیجیتال با پهنای باند بالا) یک ویدیو را در چندین صفحه و بلندگو در شبکه پخش و بشنوند. سری 9000 همچنین می‌تواند از طریق شبکه‌های NMEA® 2000 و NMEA® 0183 به سیستم‌های دریایی سازگار گارمین، از جمله سایر نمودارهای GPSMAP2، رادارها، خلبان‌های خودکار، حسگرها و موارد دیگر متصل شود و Wi-Fi® داخلی به‌روزرسانی نرم‌افزار بی‌سیم قابل اعتماد را از طریق برنامه ActiveCaptain با تلفن هوشمند یا تبلت سازگار.

ادغام نوآورانه

سری GPSMAP 9000 به عنوان مرکز فرماندهی قایق، قابلیت‌های ادغام آسان و گسترده با سیستم‌های داخل کشتی را ارائه می‌کند، از جمله:

  • نظارت بر موتور به کاپیتان ها امکان می دهد عملکرد داده های موتور مانند دور در دقیقه، سرعت، جریان سوخت، دما، هشدارهای بیش از حد و موارد دیگر را بررسی کنند.
  • سوئیچینگ دیجیتال یکپارچه OneHelm پشتیبانی کامل از سیستم EmpirBus™ و سایر راه حل های نظارت، کنترل و اتوماسیون شخص ثالث را ارائه می دهد.
  • با ادغام صوتی و سرگرمی Fusion به موسیقی گوش دهید، از یک فیلم لذت ببرید و هشدارهای صوتی دریافت کنید.
  • با پشتیبانی گسترده از دوربین، فیلم را مستقیماً روی نمودار پلاتر کنترل و مشاهده کنید. حتی در حین مانورهای کم سرعت مانند لنگر انداختن در یک نقطه تنگ با سیستم دوربین دید فراگیر Garmin (فروش جداگانه) از کشتی به طور زنده دید 360 درجه داشته باشید.
  • یک نمودار پلاتر GPSMAP 9000 را با ساعت هوشمند گارمین سازگار برای کنترل از راه دور ویژگی های کلیدی MFD از جمله بزرگنمایی نمودار، کنترل خلبان خودکار و غیره را مستقیماً از مچ متصل کنید.
  • از دستورات صوتی برای کنترل نمودار نمودار از طریق یک هدست سازگار (شامل نمی‌شود) استفاده کنید.
  • OEM ها می توانند طرح صفحه اصلی و صفحه نمایش را برای ظاهری منحصر به فرد و برند سفارشی کنند.
امکانات نقشه برداری

GPSMAP 9219، 9222، 9224 و 9227 با نقشه‌برداری Garmin Navionics+™ از پیش بارگذاری شده است که شامل فناوری Auto Guidance+ برای محاسبات مسیر سریع‌تر و جزئیات مسیریابی بهبودیافته، همراه با اشتراک یک ساله برای به‌روزرسانی‌های روزانه برای به‌روزترین محتوای موجود است. . برای اضافه کردن سایه‌های برجسته، تصاویر سونار، تصاویر ماهواره‌ای با وضوح بالا، عکس‌برداری هوایی و موارد دیگر، به نقشه‌برداری برتر Garmin Navionics Vision+™ ارتقا دهید.

انتظار می رود در ماه آینده در دسترس قرار گیرد، سری GPSMAP 9000 دارای قیمت خرده فروشی از 9999.99 دلار است. یک گیرنده و آنتن موقعیت 24xd GPS با GPS چند باند به همراه هر MFD گنجانده شده است که اطلاعات دقیق مکان و دقت حرکت را حتی در سرعت های پایین ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، به garmin.com/marine مراجعه کنید.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید