اخبار

تاریخ انتشار، قیمت و مشخصات شایعات ساعت گارمین Vivoactive 5

تاریخ انتشار، قیمت و مشخصات شایعات ساعت گارمین Vivoactive 5

تاریخ انتشار، قیمت و مشخصات شایعات ساعت گارمین Vivoactive 5

از Fenix 7 Pro با ویژگی‌ها گرفته تا Venu Sq 2 مقرون به صرفه، خریداران گزینه‌های متنوعی در مورد ساعت‌های Garmin دارند. مهمتر از همه، این شرکت دارای برخی از بهترین خطوط ردیابی تناسب اندام موجود است. با این حال، علی‌رغم بررسی‌های مثبت vivoactive 4، ممکن است همه چیزهایی را که باید از خانواده دیده باشیم، دیده‌ایم. گارمین از سال 2019 نسل جدیدی را روانه بازار نکرده است و شایعات در مورد ادامه آن بسیار کمیاب بوده است. به عبارت دیگر، مشخص نیست که آیا vivoactive 5 هرگز راهی قفسه‌ها خواهد شد یا خیر.

Garmin vivoactive 5: در یک نگاه

چه وقت آن بیرون میاید؟ بعید به نظر می رسد که Garmin vivoactive 5 در واقع عرضه شود. گارمین هنوز تایید نکرده است که آیا نسل جدید راه خود را به قفسه ها باز خواهد کرد یا خیر.
چه خبر؟ گارمین ممکن است خط تولید vivoactive را به نفع سری موفق Venu و ارائه‌های چند ورزشی رده بالاتر خود کنار بگذارد.
چقدر هزینه دارد؟ تقریباً غیرممکن است که بگوییم، اما حدس ما این است که اگر گارمین خط vivoactive را حفظ کند، vivoactive 5 حدود 349 دلار قیمت خواهد داشت.

آیا یک vivoactive 5 وجود خواهد داشت؟
در این نقطه، خط فعال زنده به شدت در هوا است. جدیدترین نسل، Vivoactive 4 در سال 2019 عرضه شد، تقریباً دو سال پس از Vivoactive 3 در سال 2017. اگرچه این دستگاه یک موفقیت بزرگ بود، اکنون حدود چهار سال است که چیز جدیدی در رابطه با این خط دیده یا شنیده ایم. در همین حال، گارمین ثبات خود را با مجموعه‌ای از Venu AMOLED تقویت کرده است. این امکان وجود دارد که سری Venu به سادگی جایگزین سری vivoactive به عنوان یک ساعت میان رده چند اسپورت جامد با ویژگی‌های بیشتر ساعت هوشمند شده باشد.

از سوی دیگر، ما به طور رسمی نشنیده ایم که خط vivoactive نیز متوقف شود. بدون اینکه گارمین اعلام کند که توسعه خط تولید به پایان رسیده است، همیشه این احتمال وجود دارد که نسل جدیدی در کار باشد.

تاریخ انتشار vivoactive 5 چه زمانی است؟

Garmin vivoactive: مارس 2015
Garmin vivoactive HR: فوریه 2016
Garmin vivoactive 3: آگوست 2017
Garmin vivoactive 4: سپتامبر 2019
مگر اینکه گارمین توسعه محصول را بسیار نزدیک به سینه خود نگه دارد، بعید است تاریخ عرضه 5 vivoactive هرگز فرا برسد. ما به سادگی چیزی در مورد آن می شنیدیم. درعوض، ما هنوز هیچ شایعه‌ای نشنیده‌ایم یا شاهد افشای اطلاعاتی درباره نسل پنجم در حال تولید باشیم. در همین حال، محبوبیت فزاینده سری Venu، از جمله Venu 3 جدید، و افزودن نمایشگرهای AMOLED در مجموعه‌های بیشتر و بیشتر گارمین نشان می‌دهد که این شرکت به کار خود ادامه داده است.

به عبارت دیگر، اگر گارمین قصد داشت خانواده ی vivoactive را حفظ کند، تا به حال انتظار یک نسل جدید را داشتیم. با توجه به اینکه چهار سال از عرضه Vivoactive 4 می‌گذرد، نمی‌توان حدس زد که گارمین چه برنامه‌ای را برای معرفی مجدد این مجموعه در این مرحله دنبال خواهد کرد.

این دستگاه چه مشخصات و ویژگی هایی خواهد داشت؟

همانطور که یک vivoactive 5 بعید به نظر می‌رسد، تصور اینکه این دستگاه در صورت عرضه چه مشخصات و ویژگی‌هایی خواهد داشت، همچنان آسان است. اول، ما انتظار بازگشت همه ابزارهای اختصاصی ردیابی سلامت و تناسب اندام موجود در vivoactive 4 را داریم. این ابزارها شامل همه چیز از GPS دقیق و پایش ضربان قلب گرفته تا ردیابی پیشرفته خواب و تمرینات متحرک داخلی است. همچنین پیش‌بینی می‌کنیم که Google Pay، فضای ذخیره‌سازی موسیقی و پشتیبانی برنامه شخص ثالث بازگردد. ابزارهای آموزشی مخصوص گارمین مانند Body Battery و همچنین ابزارهای جدیدتر Garmin که از سال 2019 عرضه شده اند، مطمئناً ظاهر خواهند شد.

سایر ارتقاءهایی که ممکن است به این خط راه پیدا کنند شامل ویژگی هایی هستند که از سال 2019 کاملاً استاندارد شده اند. برای شروع، 5 می تواند یک صفحه نمایش AMOLED را به سری معرفی کند. این البته می تواند بر عمر باتری دستگاه تأثیر بگذارد، اما ما پیش بینی می کنیم گارمین تنظیمات لازم را برای ادامه ارائه مشخصات یک هفته ای انجام دهد. Vivoactive 5 همچنین می تواند قابلیت های ECG مانند Venu 2 Plus یا حتی یک سنسور دما را اضافه کند. هر دوی این ابزارهای بهداشتی در بسیاری از دستگاه های مشابه با این قیمت یافت می شوند. در نهایت، ما امیدواریم که این خط ویژگی های هوشمند بیشتری، به ویژه پشتیبانی از دستیار صوتی را اضافه کند.

تا آنجا که طراحی، Vivoactive 5 احتمالاً با هدف ارائه تنوع با دو اندازه کیس منعکس کننده 4 و 4S است. این دستگاه ها را در 40 میلی متر و 45 میلی متر قرار می دهد. اگر گارمین نمایشگرهای MIP را در خط تولید حفظ کند، ما انتظار وضوح بهتری را داریم.

قیمت vivoactive 5 چه زمانی خواهد بود؟
Garmin vivoactive: مارس 2015
Garmin vivoactive HR: 249 دلار
Garmin vivoactive 3 and 3 Music: 249 دلار و 299 دلار
Garmin vivoactive 4: 329 دلار
اگر یک Vivoactive 5 به بازار عرضه شود، ما انتظار داریم که قیمت آن در همان قیمت نسخه قبلی خود باشد. Vivoactive 4 با قیمت 349 دلار عرضه شد که در مقایسه با بسیاری از پوشیدنی‌های محبوب، قیمتی مناسب است. به علاوه، قیمت 100 دلاری کمتر از Venu 3 جدید، این دو دستگاه را متمایز می کند. این می تواند به Vivoactive 5 کمک کند تا جایگاه منحصر به فردی را در خط تولید Garmin حفظ کند.

چه جایگزین هایی برای سری vivoactive وجود دارد؟

اگر قلب شما روی vivoactive 5 تنظیم شده است اما نمی‌خواهید معلق بمانید، گزینه‌های زیادی وجود دارد. از استبل گارمین، ما Garmin Venu 3 (449.99 دلار در گارمین) را توصیه می کنیم. با صفحه نمایش زیبای AMOLED، جدیدترین Venu دستگاهی پر از ویژگی با ردیابی تناسب اندام فوق العاده است. همچنین دارای تعداد زیادی ویژگی هوشمند است.

با قیمت پایین تر، Venu SQ 2 مقرون به صرفه (249.99 دلار در آمازون) نیز یک صفحه نمایش AMOLED، فقط مربعی، را به نمایش می گذارد. این دستگاه از نظر ویژگی‌های هوشمند، تجربه‌ای کاهش یافته را ارائه می‌کند، اما همچنان مجموعه‌ای از ابزارهای ردیابی تناسب اندام Garmin را در خود جای داده است. در انتهای دیگر طیف، Garmin Fenix 7 Pro (799 دلار) بسیار گران است اما همه چیزهایی را که Garmin در یک ساعت چند اسپورت ارائه می دهد، از جمله شارژ خورشیدی ارائه می دهد.

فراتر از پایداری گارمین، اپل واچ با سری 8 (329 دلار در آمازون) که در حال حاضر جدیدترین مدل این شرکت است، بهترین ساعت هوشمند برای کاربران iOS باقی مانده است. برای کاربران اندروید، توصیه می‌کنیم نگاهی به Samsung Galaxy Watch 6 (299.99 دلار در سامسونگ) برای یک ساعت هوشمند کاملا گرد با قابلیت ردیابی تناسب اندام بینند.

 

برای مشاهده و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید