اخبار

برند Ahotu از اعلام همکاری با گارمین بسیار هیجان زده است

lazy - جی پی اس کالا

برند Ahotu از اعلام همکاری با گارمین بسیار هیجان زده است

بزرگ‌ترین و جامع‌ترین تقویم جهان برای ورزش‌های استقامتی، با خوشحالی همکاری خود را با Garmin، ارائه‌دهنده جهانی ساعت‌های هوشمند و دستگاه‌های مجهز به GPS در بازارهای مختلف اعلام می‌کند.

یک سرویس جدید برای کشف و آموزش برای رویدادها

کاربران می‌توانند به راحتی رویدادها را در برنامه Garmin Connect کشف کنند، رویدادها را به تقویم خود اضافه کنند و برنامه‌های آموزشی تطبیقی دویدن یا دوچرخه‌سواری را به دستگاه سازگار با Garmin خود باز کنند.

Ahotu اکنون جدیدترین داده های موجود در مورد رویدادهای باورنکردنی آینده را در اختیار Garmin قرار می دهد. این رابطه مهیج جدید، کشف را برای ورزشکاران در سراسر جهان و در بسیاری از موارد ثبت نام و آموزش برای رویداد مورد نظرشان ممکن و بسیار آسان تر می کند. چه یک ماراتن مقصد باشد، چه یک رویداد دوچرخه سواری جدید یا یک دوی 5k محلی.

یک رابطه هم افزایی

آهوتو رویدادهای استقامتی را در بیش از بیست رشته ورزشی از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و چند ورزش فهرست می‌کند و رشته‌های جدید مرتباً اضافه می‌شود. با اطلاعات رویداد از جمله نوع مسابقه، تاریخ، زمان شروع و اغلب همراه با پیوند مستقیم به صفحه ثبت نام، همکاری با گارمین داده های بیشتری را در خط مقدم تجربه دیجیتالی ورزشکاران به ارمغان می آورد.

شارلوت ملچرت، مدیر عامل و بنیانگذار گروه ورزش جهان اظهار داشت:

ما می دانیم که ورزشکاران می خواهند داده های تازه را در اختیار داشته باشند. همکاری با گارمین نقطه ملاقات فوق‌العاده‌ای از فناوری‌های پوشیدنی، داده‌ها و رویدادهای زنده است و من از احتمالات پیش رو هیجان‌زده هستم. هدف ما همیشه رشد صنعت و کمک به ورزشکاران بیشتری برای کشف و ثبت نام در رویدادها بوده است. همانطور که گارمین و آهوتو با هم متحد می شوند، ورزشکاران می توانند از ابتدا تا انتها تجربه فوق العاده ای داشته باشند!

World’s Sports Group که مقر آن در استکهلم با مراکزی در برلین، سریلانکا و لندن است، تعدادی پلتفرم متصل به بازار استقامت جهانی را اداره می کند. بزرگترین Ahotu.com در کنار Worldsmarathons.com است

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید