اخبار

برنامه های تمرینی گارمین برای دوچرخه سواران

garmin training

گارمین برنامه های آموزشی شخصی و رایگان را برای دوچرخه سوارانی که به دنبال رسیدن به هدف بعدی خود هستند ارائه می دهد.
بنابراین شما می‌خواهید به یک هدف برسید – چه این که در مسابقه بعدی خود سخت‌افزاری را به خانه بیاورید یا به سادگی به یک نقطه عطف شخصی در زمان خود برسید. شما اینجا هستید زیرا احتمالاً متوجه شده اید که کمی بیشتر از سوار شدن بر دوچرخه و رکاب زدن نیاز دارد. اما نترسید – گارمین دوچرخه سواری را به یک علم تبدیل کرده است.

بسته به هدف خاص خود، چند راه مختلف برای شروع یک برنامه تمرینی دوچرخه سواری با گارمین دارید:

1. برنامه های آموزشی Garmin Connect:
برای یک برنامه آموزشی ساده و بدون سر و صدا که قبلاً قفل و بارگذاری شده است و منتظر تکمیل آن هستید، می توانید از بین شش گزینه مختلف در برنامه Garmin Connect انتخاب کنید. سه مورد از اینها حول اهداف مبتنی بر مسافت (شامل 100 مایل، 75+ مایل و 100 کیلومتر [یک قرن متریک]) یا اهداف سواری (مسابقه کوتاه، تایم تریل یا دوچرخه سواری در کوهستان) متمرکز هستند. شما می توانید سطح مهارت خود، تعداد هفته هایی را که باید آن را تکمیل کنید و چند ساعت را که قصد دارید در آن هفته ها به سوارکاری اختصاص دهید را انتخاب کنید. این برنامه‌های تمرینی برای دوچرخه‌سوارانی که به دنبال رسیدن به نقطه عطف شخصی با سرعت خود هستند عالی هستند.

2. تمرینات پیشنهادی روزانه:
اگر به دنبال تعهد کمتر هفته‌ها یا ماهه‌ای هستید، بلکه به دنبال یک پیشنهاد سواری برای آن روز هستید، دستگاه Edge® سازگار شما به‌طور خودکار تمرینی را توصیه می‌کند که به شما کمک می‌کند سطح تناسب اندام دوچرخه‌سواری فعلی خود را بهبود بخشیده یا حفظ کنید. بدون استرس در مورد رکوردهای شخصی یا رقابت – فقط یک کمک کوچک برای بیرون رفتن و استفاده از روز.

3. آموزش تطبیقی رویداد:
اگر به دنبال رسیدن به هدفی در تاریخ خاصی هستید – چه مسابقه یا رویداد خاص یا یک ضرب الاجل فردی که خارج از آن تعیین کرده اید، این گزینه برای شما مناسب است. این گزینه برنامه تمرین دوچرخه سواری گارمین با پیشرفت شما سازگار می شود. به عنوان مثال، اگر در ابتدا قرار بود فواصل آستانه را انجام دهید، اما خواب ضعیفی را در ساعت هوشمند گارمین خود ثبت کرده‌اید، ممکن است شرایط را تغییر دهد و به شما توصیه کند که بدن شما به یک دوره ریکاوری کوتاه‌تر و آرام‌تر نیاز دارد.

چندین رویداد در طول سال دارید؟ جای نگرانی نیست می‌توانید همه آنها را به تقویم Garmin Connect خود اضافه کنید و یکی را به عنوان رویداد اصلی خود انتخاب کنید. برنامه های تمرینی شما بر اساس پیشرفت شما در سایر رویدادها در طول فصل نیز مطابقت خواهد داشت.

در ادامه این پست وبلاگ، فرض کنید که می خواهید در تاریخ مشخصی به هدف خود برسید و مسیر آموزش تطبیقی رویداد را انتخاب کرده اید. این می تواند به معنای تاریخ یک مسابقه خاص باشد یا فقط می تواند تاریخی باشد که تصمیم گرفته اید مسیر جدیدی را در نزدیکی خانه خود فتح کنید. در هر صورت، گارمین می تواند به شما در رسیدن به آن تاریخ کمک کند. محصولات Garmin با استفاده از داده‌های سلامتی مشتق‌شده از Firstbeat Analytics™، به‌منظور ارائه داده‌های عملکرد، سلامت و بازیابی شخصی‌سازی‌شده ساخته شده‌اند تا آموزش شما را با هر هدفی که انتخاب می‌کنید مطابقت دهد. به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه.

1. رویداد خود را در ویجت رویداد رایگان دستگاه Edge و برنامه Garmin Connect وارد کنید.
اگر Garmin Edge شما جزو سری‌های 540، 840 یا 1040 است، می‌توانید از حساب Garmin Connect رایگان خود برای اضافه کردن تاریخ مسابقه یا نقطه عطف شخصی به تقویم Garmin Connect خود استفاده کنید – و همچنین نوع رویداد، مسافت و موارد خاص. به منظور شروع آموزش مناسب خود را هدف گذاری کنید. هنگامی که هدف خود را وارد کردید، شمارش معکوس برای رویداد خود، مشخصات ارتفاع دوره و تقاضاهای دوره (در صورت وجود)، یک راهنمای قدرت برای کمک به مدیریت تلاش خود در طول دوره و تمرینات روزانه پیشنهادی شخصی را مشاهده خواهید کرد.

garmin_cycle_training

2. با تکمیل تمرینات پیشنهادی روزانه خود را برای رویداد خود آماده کنید.
هنگامی که رویداد خود را به تقویم Garmin Connect خود اضافه کردید، تمرین پیشنهادی روزانه شما از Garmin اساساً با اهداف شما برای آن رویداد تنظیم می شود. به منظور بهره مندی کامل از تمرینات پیشنهادی روزانه خود، به سه محصول نیاز دارید: یک Garmin Edge در یکی از سری های سازگار ذکر شده در بالا، یک مانیتور ضربان قلب یا ساعت هوشمند گارمین سازگار، و دستگاه سنجش قدرت. (ما برای دریافت جامع‌ترین تصویر از داده‌های عملکرد خود، پاور سنج Garmin Rally™ خود را پیشنهاد می‌کنیم.)

تمرینات پیشنهادی روزانه شما وضعیت تمرین، بار تمرینی و تمرکز بار، حداکثر VO2، زمان ریکاوری و تمرینات اخیراً تکمیل شده را در نظر می گیرد تا تمرین شما را تطبیق داده و به شما کمک کند تا در زمان رویداد خود به اوج برسید.

garmin edge 840

3. به هدف خود برسید.
Allez, allez, allez – شما برای روز مسابقه آماده هستید. اگر با برنامه تمرینی Garmin خود سازگار هستید، باید با احساس اعتماد به نفس به رویداد خود بروید – شما با برنامه های مربیگری شخصی و مبتنی بر علم آموزش دیده اید. اما مربیگری نباید در همین جا متوقف شود. Edge شما خواسته‌های دقیق دوره شما را بر اساس آنچه که برای تدوین برنامه مربیگری خود در ابتدا وارد کرده‌اید می‌داند، به این معنی که با اهداف، هشدارها و راهنمایی‌های توصیه‌شده شما را در مسیر مسابقه قرار می‌دهد که شما را در مسیر پایان خود نگه می‌دارد. این به شما امکان می دهد بدانید چه زمانی باید چکش بزنید یا چه زمانی راحت شوید، چگونه در طول مسابقه بر اساس هدف خود قدم بزنید و موارد دیگر. از روز اول تمرین تا روز رویداد، Edge شما با نحوه سواری شما آشنا می شود – و به شما کمک می کند دیروز را شکست دهید.

 

 

گارمین edge 840

 

4. ریکاوری کنید و به تمرین ادامه دهید.
انجام شد و گردگیری شد. شما مسابقه خود را تمام کرده اید، اما ما حدس می زنیم که در این مرحله به سادگی بازنشسته نمی شوید. دوچرخه سواری اعتیاد آور است و اهداف کوبنده نیز اعتیادآور است. هنگامی که رویداد شما به پایان رسید و از بین رفت، برنامه تمرینی شما به طور خودکار به تمرینات پیشنهادی روزانه عادی برمی گردد – تمریناتی که برای حفظ یا بهبود وضعیت فعلی تناسب اندام شما فرموله شده اند اما به یک رویداد خاص در یک جدول زمانی خاص اختصاص داده نشده اند. می‌توانید یک هدف جدید اضافه کنید یا به حفظ وضعیت خود ادامه دهید و از تمرین‌های متنوعی که حساب Garmin Connect شما پیشنهاد می‌کند لذت ببرید. در هر صورت، شما نمی توانید اشتباه کنید.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید