اخبار

برنامه دویدن برای مبتدیان همراه با ساعت گارمین

برنامه دویدن برای مبتدیان همراه با ساعت گارمین

برنامه دویدن برای مبتدیان همراه با ساعت گارمین

شروع به دویدن تجربه ای در دسترس همه است که می تواند رضایت و مزایای سلامتی بی شماری را به همراه داشته باشد.
اگرچه این یک فعالیت طبیعی است، اما به همان اندازه که پیاده روی است، مانند همه ورزش ها به آمادگی مناسب و همچنین یک معاینه پزشکی پیشگیرانه نیاز دارد، به خصوص زمانی که از صفر شروع کنید یا همیشه سبک زندگی کم تحرک داشته باشید، برای پیگیری سلامتی خود می توانید از ساعت های هوشمند گارمین استفاده کنید.
یکی از رایج‌ترین اشتباهات کسانی که از صفر شروع می‌کنند این است که می‌خواهند با شور و شوق اولین گردش‌ها غرق شوند و بخواهند در مدت زمان کوتاهی به نتیجه برسند و در نتیجه مراحل سوختگی و آسیب‌دیدگی را متحمل شوند. برای جلوگیری از این اتفاق، لازم است یک برنامه دویدن خوب برای مبتدیان دنبال شود، که برای تمرین تدریجی و اجازه دادن به بدن برای ایجاد سازگاری های مناسب ضروری است.
برای پیگیری ورزش خود می توانید از ساعت های هوشمند گارمین مالتی اسپرت و فوررانر گارمین استفاده کنید.
به همان اندازه مهم داشتن دستگاه‌های مناسب برای نظارت بر هر مرحله و پیگیری پیشرفت‌ها در طول زمان است: ساعت‌های هوشمند گارمین برای دویدن، به لطف برنامه‌های آموزشی رایگان ساعت های هوشمند گارمین Garmin Coach، به شما کمک می‌کنند تا یک تمرین دویدن را برای مبتدیان سازماندهی کنید و سلامت عمومی و سلامت خود را حفظ کنید. بودن، به طوری که تلاش های خود را در هر سفر برای رسیدن به اهداف خود تنظیم کنید.

تمرینات دویدن برای مبتدیان: مراحلی که باید دنبال کنید

یک برنامه دویدن مبتدی خوب باید شامل تمرینات تدریجی، متناسب با سطح شروع، سلامت، وضعیت بدنی و سن شما باشد. اما اصولاً اولین قانونی که برای اشتباه نکردن و شروع با پای راست باید رعایت شود، استمرار است: گام به گام، رعایت برخی قوانین اساسی و پرهیز از فراتر رفتن از حد و مرزها، به ویژه در اولین رفت و آمدها، امکان دستیابی به بهبود و نتایج رضایت بخش در مدت زمان کوتاهی وجود دارد. همچنین می توانید از پروفایل های ورزشی ساعت های ورزشی گارمین استفاده کنید.
توالی صحیح شامل تناوب بین راه رفتن و دویدن است، بهترین راه برای گوش دادن به خود و درک هر احساسی: مشاهده هر سیگنال از بدن شما و تلاش برای انجام تلاش در هر مرحله به خصوص زمانی که مبتدی هستید ضروری است.
یکی از دلایلی که اغلب افراد مبتدی را به ترک تمرین سوق می دهد، احساس خستگی است: ناتوانی در حفظ تلاش بیش از حد، احساس عدم توانایی در کنترل نفس و غلبه بر درد عضلانی پس از دویدن، از دلایل اصلی رها شدن هستند.
در واقعیت، اغلب برای جلوگیری از این اثرات ناخوشایند کافی است با گام‌های کوچک پیش بروید: ترک خانه، راه رفتن با سرعت تند تا زمانی که ممکن است می‌تواند نشان‌دهنده اولین مرحله از برنامه دویدن یک مبتدی باشد.
بیایید ببینیم مراحل دیگر چیست و چگونه می توان هر سفر را برای به دست آوردن نتیجه سازماندهی کرد:

حداقل 30 دقیقه متوالی راه رفتن را شروع کنید

زمان در مرحله اساساً به سطح و شاخص توده بدنی بستگی دارد. کسانی که هرگز فعالیت بدنی انجام نداده اند و زندگی کم تحرکی دارند باید با احتیاط بیشتری عمل کنند: در این مورد 15 دقیقه پیاده روی کافی است که باید به تدریج تا نیم ساعت افزایش یابد.( شما می توانید فعالیت خود را با ساعت هوشمند گارمین فوررانر 955 پیگیری کنید) برای بقیه، اولین قدم را می توان نوعی گرم کردن برای آماده کردن بدن برای تلاش های بعدی در نظر گرفت: دو یا سه بار گردش در هفته برای مدت زمانی که می تواند از 2 تا 4 هفته متغیر باشد، برای به دست آوردن اعتماد به نفس ایده آل است. و شروع به ایجاد یک عادت جدید کنید.
بین بخش های دویدن و راه رفتن متناوب
ما در فاز دو هستیم: لحظه ای است که در آن برنامه دویدن واقعی برای مبتدیان آغاز می شود، مرحله ای که در آن لازم است محرک های جدید معرفی و شروع به دویدن کرد. لزومی ندارد که سرعت را به زور یا سرعت تند حفظ کنید، در واقع اولین قانونی که در این مرحله باید رعایت شود این است که بتوانید برای چند دقیقه با سرعت خود و برای حرکات کششی کوتاه دویدن کنید. به عنوان مثال، اگر 30 دقیقه متوالی پیاده روی کرده اید، اکنون کافی است زمان ها را برای معرفی چند دقیقه دویدن به نصف برسانید، مثلاً 2 دقیقه به هر کسری در مجموع 8 بار اختصاص دهید تا به زمان کل برسید. از 30 دقیقه به آرامی، با گوش دادن دقیق به احساسات، این امکان وجود خواهد داشت که در هر گردش، کسر دویدن را در مقایسه با زمانی که به پیاده روی اختصاص داده شده است، یک دقیقه افزایش دهید، تا زمانی که کل زمان به یک ساعت برسد.
زمان راه رفتن را کاهش دهید و دویدن را افزایش دهید.
با اولین نسخه‌ها، در نهایت می‌توان احساس تندرستی را که توسط اندورفین به ارمغان می‌آورد، تجربه کرد، وقت آن است که از اولین نتایج لذت ببریم! فداکاری و پایداری همیشه نتیجه می دهد و اولین پیشرفت ها به انگیزه ای اضافی برای ادامه تمرین و رویارویی با چالش های جدید تبدیل می شود. این لحظه ایده‌آل برای کاهش تدریجی دقیقه‌های پیاده‌روی و افزایش بخش‌های اختصاص‌یافته به دویدن است: برای مثال 3 دقیقه پیاده‌روی و 6 دویدن 6 بار، در مجموع حدود 54 دقیقه، تا زمانی که حداقل 15 دقیقه به دویدن برسید. بلافاصله. هدف این است که بتوانیم کسر دویدن را تا یک ساعت افزایش دهیم: انتقال از یک مرحله به مرحله دیگر می‌تواند طی دو یا سه حرکت، تقریباً در یک ماه، انجام شود، بدیهی است در غیاب مشکلات فیزیکی و رعایت همیشه پایداری مناسب.

بالاخره دویدن!

ما بالاخره به هدف مورد نظر رسیدیم: دنبال کردن یک تمرین دویدن برای مبتدیان رضایت زیادی را به همراه دارد، اکنون زمان آن است که از اولین نتایج خوشحال شویم و هدف بالاتری داشته باشیم. چالش ها و اهداف جدید شما را به یک دونده واقعی تبدیل می کند: اگر توانستید حداقل 1 ساعت بدوید،( می توانید از ویژگی قدم شمار ساعت گارمین فوررانر 255 استفاده کنید) گام بعدی این است که سرعت خود را بهبود ببخشید و بتوانید سریعتر بدوید و رکوردهای خود را بشکنید.
با یک ساعت مجهز به نمایشگر ضربان قلب بر روی مچ دست خود، می‌توانید با نظارت بر پیشرفت خود، هر مرحله را پیگیری کنید: ساعت‌های هوشمند گارمین برای دویدن، برنامه‌های شخصی‌سازی شده و پیشنهادات روزانه با شدت متغیر بسته به داده‌ها، سطح تناسب اندام را به شما ارائه می‌دهند. و زمان بهبودی علاوه بر این، به لطف هشدار بازیابی داخلی، قبل از امتحان کردن در جلسه بعدی، به شما می‌گویند چقدر استراحت نیاز دارید.

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید