اخبار

بررسی Garmin Venu 3 + نقاط قدرت و ضعف

بررسی Garmin Venu 3: آیا باید آن را بخرید؟

بررسی Garmin Venu 3 + نقاط قدرت و ضعف

قابلیت‌ها

  • سنسورهای GPS و ضربان قلب بسیار دقیق
  • تشخیص خودکار چرت و آموزش خواب
  • تماس تلفنی روی دستگاه و پشتیبانی از دستیار صوتی
  • عمر باتری تا 14 روز
  • نمایشگر بزرگتر

نقاط ضعف

  • بدون برنامه نوار قلب
  • در مقایسه با رقبا گران است
  • بدون مدل LTE
ساعت هوشمند گارمین Garmin Venu 3

Venu 3 با ترکیب بهترین‌های Garmin Venu 2 و 2 Plus و افزودن چند ارتقای کلیدی، قوی‌ترین تجربه ساعت هوشمند را از غول ردیابی تناسب اندام ارائه می‌کند. ابزارهای محبوبی مانند وضعیت HRV و Body Battery ساعت را به همراهی قدرتمند برای تمرین تبدیل می‌کنند، در حالی که سایر ویژگی‌های جدید مانند تشخیص خودکار چرت زدن و خلاصه روزانه برای استابل گارمین کاملاً جدید هستند.

آیا باید Garmin Venu 3 را بخرید؟

بررسی Garmin Venu 3: آیا باید آن را بخرید؟

ما از قدردانی خود از Garmin Venu 2 یا Venu 2 Plus در اینجا در Android Authority خجالتی نبودیم. از بسیاری جهات، این دستگاه‌ها بزرگترین گام‌های گارمین را در حوزه ساعت‌های هوشمند واقعی رقم زدند. Venu 3 همه چیزهایی را که در مدل‌های قدیمی‌تر به خوبی کار می‌کرد، به‌علاوه ظرافت بیشتر و چند ترفند جدید ارائه می‌دهد.

اول، Venu 3 سایز دوم را مجدداً به خط تولید معرفی می‌کند (تنوعی که در Venu 2 Plus وجود ندارد) که گزینه‌های 45 و 41 میلی‌متری را ارائه می‌کند. مدل بزرگتر دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی AMOLED است، در حالی که گزینه کوچکتر دارای صفحه نمایش لمسی 1.2 اینچی است. این نمایشگرها واقعاً جذاب هستند، با رنگین کمانی کامل از رنگ ها و کنتراست عالی. فراتر از اندازه‌هایشان، هر دو مدل از نظر ویژگی‌ها و استفاده روزانه، تجربیات کاربری یکسانی را ارائه می‌دهند. تنها تفاوت دیگر آنها عمر باتری است.

نمایشگرهای AMOLED عمر باتری را کاهش می‌دهند و کاربران ساعت‌های هوشمند را به شارژرهای خود متصل می‌کنند (به شما نگاه می‌کنند، اپل). با این حال، گارمین موفق شد عمر باتری Venu 3 را بهبود بخشد و تا پنج روز بین شارژ و حتی بیشتر با غیرفعال بودن نمایشگر همیشه روشن ارائه دهد.

با ردیابی SpO2 یک شبه و نمایشگر همیشه روشن، به علاوه بیش از یک ساعت تمرین GPS در روز، واحد تست Garmin Venu 3 من فقط حدود چهار روز دوام آورد. من نمی توانم به اندازه کافی تأکید کنم که Venu 3 چه مزیتی را در مقایسه با سایر ساعت های هوشمند پیشرو دارد. من می توانم یک سفر طولانی آخر هفته را بدون استرس بدون بسته بندی شارژر انجام دهم (و من انجام دادم).

Venu 3 و 3S پس از روشن شدن و روی مچ، براق، سبک و راحت هستند. کاهش از پنج دکمه در ساعت‌های اسپرت‌تر گارمین به سه دکمه در خط Venu، تأثیری عالی بر جای می‌گذارد که با ساعت‌های هوشمند محبوب همسو می‌شود. شما حتی می توانید دکمه ها را سفارشی کنید که تجربه کاربر را بسیار بصری نگه می دارد. به همین ترتیب، می‌توانید عملکرد تند کشیدن به راست را روی نمایشگر نیز سفارشی کنید.

Garmin Venu 3 Voice Assistant gpskala - جی پی اس کالا

مانند ساعت گارمین Venu 2 Plus، Venu 3 تا زمانی که تلفن جفت شده شما در محدوده بلوتوث باشد، تماس های تلفنی روی مچ و پشتیبانی از دستیار صوتی (دستیار گوگل، الکسا و سیری) را ارائه می دهد. متأسفانه امسال شاهد فرود مدل LTE نبودیم. با این حال، این ابزارها به خوبی کار می‌کنند و Venu 3 را از بقیه ساعت‌های گارمین، از جمله خطوط رده بالای آن، جدا می‌کنند.

یکی دیگر از قابلیت های موجود حتی بدون اتصال، پخش آفلاین موسیقی است. با استفاده از سرویس‌های پخش سازگار یا MP3‌های شخصی، کاربران می‌توانند لیست‌های پخش انگیزشی را برای گوش دادن در حال ساخت بسازند. متوجه شدم که همه این ویژگی‌های ساعت هوشمند روی بلندگوی داخلی دستگاه به خوبی کار می‌کنند، اما برای حفظ حریم خصوصی تمایل داشتم هدفون‌های بلوتوث را جفت کنم. Venu 3 همچنین Garmin Pay، پشتیبانی از عکس برای متون اندروید و چراغ قوه روی صفحه را ارائه می دهد. من مانند نسخه‌های LED داخلی گارمین به چراغ قوه علاقه‌مند نشدم، اما با این وجود این یک ویژگی مفید است.

علاوه بر ساعت هوشمند، ساعت گارمین Garmin Venu 3 بسیاری از ویژگی‌های جدید سلامت و بازیابی را اضافه می‌کند. برای شروع، معرفی تغییرات ضربان قلب یک شبه (HRV) این دستگاه را به همراه تناسب اندام قدرتمندتری تبدیل می کند. گارمین همچنین باتری بدن را ارتقا داد و جزئیات بیشتری در مورد رویدادهای روزانه، تمرینات و استراحت اضافه کرد. این ابزار اکنون بر اساس رفتارهای ردیابی شده کاربران، درخواست ها و بازخوردها را صادر می کند. در همین حال، یک ویژگی کاملاً جدید به نام خلاصه روزانه یک تفکیک شبانه از هر روز ارائه می دهد. به گزارش صبحگاهی فکر کنید اما در شب. خلاصه‌های من معمولاً میزان تمرینات ورزشی من را در روز نشان می‌داد و بر این اساس راهنمایی‌های بهبودی ارائه می‌داد.

که مرا به ضربه زننده واقعی می رساند. یکی از ویژگی‌های جدید ساعت گارمین Venu 3 به طور کلی برای استیبل گارمین کاملاً جدید است: تشخیص خودکار چرت زدن. من اغلب چرت نمی زنم، اما ایده یک چرت زدن تصادفی در آمار سلامتی من بسیار باشکوه است. با ادغام داده‌های چرت زدن در داده‌های بازیابی کاربران، چرت زدن به یک تصمیم سالم تبدیل می‌شود، حتی زمانی که من به سادگی سر تکان می‌دهم زیرا اشعه‌های خورشید احساس خوبی دارند. اگر از من عمدی‌تر هستید، می‌توانید با راه‌اندازی تایمر چرت زدن به صورت دستی ثبت نام کنید.

ساعت گارمین Venu 3 همچنین آموزش خواب را برای بینش ها و توصیه های شخصی اضافه می کند. داده‌های خوابی که من در این بررسی ساعت گارمین Garmin Venu 3 جمع‌آوری کردم، به خوبی با Oura Ring 3 منطبق شد، یک ردیاب خواب بسیار دقیق. با توجه به خستگی مزمن بسیاری از آمریکایی ها، دیدن یک غول تناسب اندام مانند گارمین به اصلاح پلت فرم ردیابی خواب خود هیجان انگیز است.

علاوه بر ساعت هوشمند، Garmin Venu 3 بسیاری از ویژگی‌های جدید سلامت و بازیابی را اضافه می‌کند. برای شروع، معرفی تغییرات ضربان قلب یک شبه (HRV) این دستگاه را به همراه تناسب اندام قدرتمندتری تبدیل می کند. گارمین همچنین باتری بدن را ارتقا داد و جزئیات بیشتری در مورد رویدادهای روزانه، تمرینات و استراحت اضافه کرد. این ابزار اکنون بر اساس رفتارهای ردیابی شده کاربران، درخواست ها و بازخوردها را صادر می کند. در همین حال، یک ویژگی کاملاً جدید به نام خلاصه روزانه یک تفکیک شبانه از هر روز ارائه می دهد. به گزارش صبحگاهی فکر کنید اما در شب. خلاصه‌های من معمولاً میزان تمرینات ورزشی من را در روز نشان می‌داد و بر این اساس راهنمایی‌های بهبودی ارائه می‌داد.

که مرا به ضربه زننده واقعی می رساند. یکی از ویژگی‌های جدید ساعت گارمین Venu 3 به طور کلی برای استیبل گارمین کاملاً جدید است: تشخیص خودکار چرت زدن. من اغلب چرت نمی زنم، اما ایده یک چرت زدن تصادفی در آمار سلامتی من بسیار باشکوه است. با ادغام داده‌های چرت زدن در داده‌های بازیابی کاربران، چرت زدن به یک تصمیم سالم تبدیل می‌شود، حتی زمانی که من به سادگی سر تکان می‌دهم زیرا اشعه‌های خورشید احساس خوبی دارند. اگر از من عمدی‌تر هستید، می‌توانید با راه‌اندازی تایمر چرت زدن به صورت دستی ثبت نام کنید.

ساعت گارمین Venu 3 همچنین آموزش خواب را برای بینش ها و توصیه های شخصی اضافه می کند. داده‌های خوابی که من در این بررسی ساعت گارمین Garmin Venu 3 جمع‌آوری کردم، به خوبی با Oura Ring 3 منطبق شد، یک ردیاب خواب بسیار دقیق. با توجه به خستگی مزمن بسیاری از آمریکایی ها، دیدن یک غول تناسب اندام مانند گارمین به اصلاح پلت فرم ردیابی خواب خود هیجان انگیز است.

Garmin Venu 3 Meditation 1 gpskala - جی پی اس کالا

البته تناسب اندام جایی است که Venu 3 در مقایسه با رقبا می درخشد. گارمین برای هر ورزشکاری که این مجموعه را خریداری می‌کند، ابزارهای زیادی از جمله زمان ریکاوری، مزایای تمرین، تمرینات اینتروال سفارشی و تمرین ادراک شده اضافه کرده است. Venu 3 همچنین پشتیبانی بیشتری از متر برق، مربی های هوشمند و دوچرخه های الکترونیکی ارائه می دهد. گارمین همچنین در چند پروفایل فعالیت دیگر، از جمله شنا در آب های آزاد، و همچنین پشتیبانی از ردیابی هل دادن ویلچر و فعالیت های مخصوص ویلچر، لغزش کرد. اگرچه در سطح نسبتاً مبتدی، فعالیت مدیتیشن اضافه شده به ویژه با جلسات زمان بندی شده و راهنمایی صوتی لذت بخش است.

خواه قصد کاهش ضربان قلب خود را داشته باشید یا آن را افزایش دهید، Venu 3 از جدیدترین حسگر ضربان قلب Elevate Gen 5 گارمین استفاده می کند. این سخت‌افزار ارتقا یافته قبلاً روی لباس‌های مچی بسیار گران‌تر Garmin دیده شده است، و همانطور که پس از آزمایش تعدادی از آنها در سال‌های اخیر انتظار داشتم، دقت فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

داده‌های ضربان قلب ساعت گارمین Venu 3S با بند Polar H10 و Apple Series 8 در آزمایش‌های من تقریباً بی‌نقص مطابقت داشت. ضربان قلب در حالت استراحت به طور مداوم در یک ردیف قرار داشت، همانطور که داده های من در مورد دویدن های اولیه و تمرینات سیکل داخل خانه همسان بود. در طول کار با فواصل شدید که در بالا نمودار شد، Venu 3 با چند اوج در پایان تمرین من مبارزه کرد، اما در کل به خوبی با داده های بند سینه هماهنگ شد.

اشکال کوچک سنسور جدید این است که هنوز توسط FDA برای استفاده در ضبط ECG تایید نشده است. در تئوری، سخت افزار وجود دارد و فقط نیاز به تایید دارد. در حال حاضر، Venu 2 Plus تنها ساعت گارمین است که این ابزار محبوب را ارائه می دهد.

به طور طبیعی، داده‌های ضربان قلب با تنها دقتی که در این دستگاه می‌بینید فاصله زیادی دارد. Venu 3 GNSS چندگانه (اگرچه GNSS چند باندی نیست) را با دقتی که از دستگاه‌های گارمین انتظار داریم ارائه می‌کند. هر تمرین GPS که انجام می دادم نتایج سطح بالایی را ارائه می داد. در نقشه بالا توجه کنید که چگونه دستگاه دقیقاً مسیر دویدن واقعی من را دنبال می کند و با اپل واچ سری 8 من هم ردیف شده است. از طرف دیگر Venu 2 Plus سرگردان است، به حیاط ها می چرخد و پیچ ها را پهن می کند. قابلیت اطمینان GPS Venu 3، همراه با جعبه ابزار گسترده آن برای تجزیه و تحلیل دقیق، ساعت را به یک ابزار تمرینی قدرتمند تبدیل می کند.

Garmin Venu 3 یک ساعت هوشمند آسان برای توصیه است، به ویژه برای خریدارانی که تمرکزشان بر تناسب اندام است.

در نهایت، اگرچه خواندن در مورد آن کمتر از کاوش هیجان‌انگیز است، به‌روزرسانی‌های گارمین در رابط خط تفاوت چشمگیری ایجاد می‌کنند. در تمام مدتی که با Venu 3 کار می کردم، به طور شنیدنی آه می کشیدم که چقدر راحت می توان ساعت را به طور غریزی هدایت کرد. منوی جدید ورزش/برنامه‌ها با جدا کردن آشفتگی‌های مختلف منوی قدیمی یک‌اندازه، ناوبری را ساده می‌کند. منوی Recents اضافه شده، دسترسی به ویژگی های مورد علاقه و ابزارک های مورد استفاده را آسان تر می کند. گارمین حتی گزینه های میانبر خود را گسترش داد تا کاربران بتوانند ناوبری را حتی بیشتر شخصی کنند. من همچنین از طرفداران ساعت های زنده اضافه شده گارمین هستم که طیف گسترده ای از طرح های درجه یک را ارائه می دهند. تنها شکایت من این است که نمی توانید وضعیت جدید HRV دستگاه را به عنوان یک عارضه صفحه ساعت تنظیم کنید.

به طور کلی، ساعت گارمین Garmin Venu 3 یک ساعت هوشمند آسان برای توصیه است، به ویژه به خریدارانی که تمرکز بر تناسب اندام دارند. این یک پیگیری فوق‌العاده در مقایسه با ساعت گارمین Venu 2 و ساعت گارمین 2 Plus با فهرست گسترده‌ای از ابزارهای سلامتی و بازیابی و دقت خیره‌کننده است. ممکن است سطح پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث یا ادغام گوشی های هوشمند مانند گلکسی واچ یا اپل واچ را نداشته باشد، و چند دلار بیشتر در MSRP از شما عقب می اندازد، اما به راحتی به تمام اصول اولیه یک برنامه جامع دست پیدا می کند. تجربه ساعت هوشمند همراه با برخی از بهترین ردیابی تناسب اندام و سلامت گارمین.

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکنت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید