اخبار

بررسی ساعت گارمین Vivoactive 5 و Apple watch 7 با 5000 قدم پیاده روی

بررسی ساعت گارمین Vivoactive 5 و Apple watch 7 با 5000 قدم

بررسی ساعت گارمین Vivoactive 5 , Apple watch 7 با 5000 قدم پیاده روی

 

به توصیه ویرایشگرم، یک برنامه شمارشگر را دانلود کردم تا به من کمک کند مراحل را به صورت دستی اندازه گیری کنم. من مطمئن شدم که هر دو دستگاه روی مچ دست چپ پیکربندی شده اند و هر دو ساعت را با تناسب محکم روی یک مچ، با استفاده از شمارشگر با دست دیگرم می پوشیدم. ایده این است که در حین قدم زدن کلیک کنید. این بسیار ایده آل است، با توجه به اینکه من ADHD دارم و شناخته شده است که تلفنم را سه بار در روز گم می کنم (حداقل).

پس از 5000 قدم پیاده روی ، نتایج را در ساعت گارمین Garmin Vivoactive 5 و Apple Watch Series 7 مقایسه کردم و آنها را برای بررسی داده ها در تلفن خود آپلود کردم.
اپل واچ سری 7 من 2.35 مایل را با زمان حرکت 43:28 و 4800 قدم ثبت کرد. Garmin Vivoactive 5 مسافت 2.38 مایل و 5100 قدم را ثبت کرد. هر دو میانگین ضربان قلب من را 105 ضربان در دقیقه ثبت کردند (بسیار جالب)، و گارمین 208 کیلو کالری کل کالری سوزی در مقابل 192 کیلو کالری در ساعت اپل ثبت کرد که نزدیک است.

ساعت گارمین Garmin Vivoactive 5 دقیق ترین نتایج را داشت، با این حال هر دو فراتر از آن چیزی بودند که من پیش بینی می کردم. همانطور که گفته شد، هیچ ردیاب تناسب اندام دقت 100٪ را به شما ارائه نمی دهد و آهنگ، قد و گام شما همگی نقش دارند.

گارمین و اپل هنگام تلاش برای ردیابی مراحل شما در طول یک فعالیت نیز کار را آسان نمی کنند. شما به راحتی می توانید تعداد کل گام های خود را از ساعت خود مشاهده کنید، اما برای جمع آوری داده های گام از هر دو ساعت برای پیاده روی، مجبور شدم Strava را دوباره دانلود کنم و پیاده روی ها را با حساب خود همگام کنم. با در نظر گرفتن میزان دسترسی آسان به داده ها مانند کالری سوزی یا ضربان قلب، به نظر یک نادیده گرفتن عجیب است که هیچکدام زحمت رفع آن را ندارند.

همچنین لازم به یادآوری است که بهترین ساعت‌های هوشمند ضربان قلب، کالری سوزی و سایر معیارهای شما را نیز ردیابی می‌کنند که می‌تواند نشانه قوی‌تری از وضعیت سلامتی شما به دور از تعداد قدم‌ها به شما بدهد. و تحقیقات نشان می دهد که 10000 قدم جادویی در روز که قبلاً از رسانه ها تبلیغ می شد کاملاً در علم پایه گذاری نشده است و 7000 قدم می تواند به همان اندازه برای سلامتی شما مفید باشد.

با این حال، قدم‌ها را مفید می‌دانم، زیرا اگر در طول روز تلاش می‌کنید تا حرکات را افزایش دهید، این یک راه آسان برای تعیین اهداف راه رفتن است. تمرکز تلاش‌های خود بر روی NEAT (ترموژنز فعالیت‌های غیرورزشی) می‌تواند به شما کمک کند تعداد قدم‌های خود را افزایش دهید، صرفاً با بالا رفتن از پله‌های آسانسور یا پیاده‌روی به سمت مترو می‌توانید به حرکت بیشتر خارج از ورزش اختصاصی کمک کنید. در اینجا چیزی است که 30 دقیقه پیاده روی در روز می تواند برای بدن شما انجام دهد.

همچنین ارزش درک این را دارد که ردیاب تناسب اندام شما در ازای پول شما چه چیزی به شما بدهد. هر دوی این دستگاه ها ردیاب های درخشانی با ویژگی هایی مانند حلقه های فعالیت (Apple Watch 7) و برنامه های آموزشی Garmin Coach (Garmin) هستند. اگر به دنبال مدلی با محوریت ورزش هستید، بسیاری به سراغ سری Garmin Forerunner ساعت هوشمند گارمین یا ساعت هوشمند گارمین Garmin Venu 3 می‌روند تا قابلیت‌های ضربان قلب به‌روزرسانی شده‌ای را داشته باشند، که ممکن است هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. برای دوستداران اپل، اگر به دنبال ارتقاء هستید، اپل واچ سری 8 و اپل واچ سری 9 نیز ارزش بررسی دارند، و ما هر دو را بررسی کرده ایم تا به شما در تصمیم گیری کمک کنیم.

توصیه می‌کنیم در هفته‌های آینده به بهترین معاملات بلک فرایدی برای فناوری، تناسب اندام و موارد دیگر توجه کنید تا ببینید چقدر می‌توانید در محصولات گارمین و اپل مورد علاقه‌تان صرفه‌جویی کنید، زیرا ممکن است یک معامله را انتخاب کنید.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید