اخبار

با نظارت بر معیارهای بدن خود به بهبود عملکرد بازی خود کمک کنید

با نظارت بر معیارهای بدن خود به بهبود عملکرد بازی خود کمک کنید

با نظارت بر معیارهای بدن خود به بهبود عملکرد بازی خود کمک کنید

ممکن است به اندازه دویدن در یک زمین بالا و پایین فیزیکی نباشد، اما این بدان معنا نیست که بدن شما به استرس های دنیای بازی های مجازی واکنش نشان نمی دهد.
وقتی احساس بهتری داشته باشید بهتر عمل می کنید. این جملاتی است که اغلب می شنویم، از همان دوران ابتدایی شروع می کنیم، زمانی که شروع به شنیدن اهمیت یک خواب خوب شبانه، یک صبحانه متعادل و داشتن وضعیت ذهنی مناسب می کنیم. و شاید برای ورزشکاران بیشتر از هر کس دیگری صادق باشد – هر زمان که دوره های کوتاه رقابت درگیر باشد، بدیهی است که می خواهید برای ارائه بهترین عملکرد آماده باشید. بسیاری بر این باورند که این برای گیمرها تفاوتی با ورزشکاران ندارد. شما نمی خواهید فردی باشید که بعد از یک شب تمام، چه عصبی با دست دادن و چه خسته از آن، با تیمی باشید که به طور یکنواخت استراحت می کند.

شما می خواهید از نظر ذهنی آماده ترین فرد در اتاق باشید، گیمری که “در منطقه” است و بهترین عملکرد خود را فقط در سطح مناسب استرس ارائه می دهد.

اما اکنون که دوران ابتدایی ما پشت سر گذاشته شده است، می دانیم که کمی پیچیده تر از رعایت یک زمان دقیق خواب است. بدن شما سیگنال‌های زیادی را به شما می‌دهد تا به شما اطلاع دهد که احتمالاً در هر زمان چقدر خوب عمل می‌کند – و ساعت‌های هوشمند گارمین می‌توانند بسیاری از آنها را اندازه‌گیری کنند. ساعت‌های گارمین سازگار حتی به ویژگی فعالیت بازی مجهز هستند تا به شما کمک کند تا عملکرد خود را با داده‌های سلامت روی مچ بهینه کنید، و برنامه دسکتاپ Garmin GameOn به شما امکان می‌دهد با رایانه شخصی خود همگام‌سازی کنید تا این آمار سلامت را مشاهده کنید تا ببینید چگونه بدن شما قبل، حین و بعد از مسابقات شما واکنش نشان می دهد.

ضربان قلب

ساعت‌های هوشمند گارمین داده‌های ضربان قلب شما را اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل می‌کنند تا در زمان واقعی به عملکرد بدنتان بپردازید. یک حسگر نوری در پشت دستگاه شما ضربان قلب یا نبض شما را اندازه گیری می کند تا گزارش دهد که در هر لحظه چند ضربه در دقیقه را تجربه می کنید.

این در طول مسابقه، قبل و بعد از مسابقه مفید است. اگر ضربان قلب شما بیش از حد بالا باشد – یا متناوباً خیلی کم – می تواند نشان دهد که در موقعیتی نیستید که به خوبی عملکرد خود را داشته باشید. ساعت هوشمند گارمین شما همچنین HRV یا تغییر ضربان قلب را اندازه گیری می کند تا مدت زمان بین یک ضربان قلب را اندازه گیری کند. داده‌های ضربان قلب و HRV شما را می‌توان تجزیه و تحلیل کرد تا مشخص شود که شاخه‌های سمپاتیک و پاراسمپاتیک سیستم عصبی شما چقدر در تعادل هستند. شاخه سمپاتیک در لحظات استرس زا کنترل را به دست می گیرد، در حالی که شاخه پاراسمپاتیک در زمان های استراحت برتر است. یک HRV غیرمنتظره می تواند به شما کمک کند بفهمید که چه زمانی بدن شما آنطور که می خواهید به محیط شما پاسخ نمی دهد – که به نوبه خود به شما کمک می کند تا خود را تنظیم کنید.

استرس

ساعت‌های هوشمند گارمین با استفاده از موتور Firstbeat Analytics سطح استرس شما را در مقیاسی از 0 تا 100 اندازه‌گیری می‌کنند. چگونه؟ این دوباره آن سیستم عصبی است. این سیستم های فیزیولوژیکی شما را تنظیم می کند تا با نیازهای مورد انتظار محیط فعلی شما مطابقت داشته باشد. بنابراین اگر در تب و تاب رقابت هستید، به احتمال زیاد نبض‌تان تند می‌شود، رگ‌های خونی‌تان گشاد می‌شوند و آدرنالین جریان می‌یابد – و ساعت هوشمند گارمین شما می‌تواند این کار را انجام دهد. اگر سطح استرس شما در زمانی که محیط شما باعث تپش قلب شما نمی‌شود افزایش می‌یابد – به این معنی که هیچ فعالیت بدنی شدیدی ندارید یا وقتی متوجه شدید که در آستانه شکست دادن حریف خود هستید، هیچ فعالیت بدنی شدیدی ندارید یا قلب تند نمی‌زند – این می‌تواند نشانه‌ای باشد که وقتی قرار است در حالت آرامش باشید، بدن به استراحتی که نیاز دارد دست نمی‌یابد. این ممکن است این احتمال را کاهش دهد که استراحت خوبی داشته باشید و در بازی بعدی خود آماده باشید.

ویژگی فعالیت بازی به طور خاص یک منطقه استرس بهینه پیشنهادی را برای هدف گیری در حین بازی ارائه می دهد. میانگین سطوح استرس شما را در طول بازی‌های برنده (به عبارت دیگر، زمانی که می‌خواهید تکرار کنید) را در نظر می‌گیرد تا نکاتی را برای رسیدن به همان سطح – یا بهبود آن – در رقابت‌های آینده به شما ارائه دهد. می‌توانید این را روی صفحه کامپیوتر جفت شده‌تان ببینید تا نگاهی اجمالی به واکنش بدنتان در هر لحظه مهم و همچنین در زمان‌های آرام‌تر نشان دهید.

خواب

همه چیز به توصیه معلم مدرسه ابتدایی شب قبل از امتحان برمی گردد – یک خواب خوب شبانه می تواند از نظر سطح عملکرد روز بعد معجزه کند. با این حال، این کمی پیچیده تر از زمانی است که به رختخواب می روید و زنگ هشدار شما به صدا درآمده است. ساعت هوشمند گارمین سازگار شما تخمینی از مدت زمانی را که در هر یک از مراحل خواب کلیدی (سبک، عمیق، REM) سپری کرده اید و همچنین مدت زمانی را که بیدار سپری کرده اید، به شما می دهد.

زمان‌های ثبت‌شده برای هر مرحله با اطلاعات ضربان قلب، تغییرپذیری ضربان قلب، داده‌های Pulse Ox2 و حرکات بدن ترکیب می‌شود تا نمره خواب را تعیین کنید که به شما کمک می‌کند کیفیت استراحت شبانه خود را اندازه‌گیری کنید. هرچه بیشتر ساعت خود را هنگام خواب بپوشید، داده های بیشتری را یاد خواهید گرفت تا به تنظیم آنچه بدن شما برای دریافت آن z های با کیفیت نیاز دارد کمک کند – که ممکن است منجر به داشتن شانس بهتری برای یک رقابت موفق شود.

باتری بدن

Garmin Body Battery دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد – تخمینی از ذخایر انرژی شخصی شما در هر زمان معین در طول روز. شماره باتری بدن شما به عنوان بازتابی از فعالیت بدنی، استرس، استراحت و خواب شما در نظر گرفته شده است. خواب باکیفیت، سطح استرس معقول و میزان فعالیت بدنی سالم (و ریکاوری) ثبت شده توسط ساعت هوشمند گارمین شما به امتیاز باتری بدنه خوب منجر می شود. یک شب کامل یا یک روز که در جلسات پر استرس سپری می‌کنید ممکن است امتیاز شما را نسبتاً پایین نشان دهد. خبر خوب این است که مهم نیست که باتری بدن شما چقدر پایین می آید – می توانید از آن به عنوان معیاری برای بهبود روز بعد استفاده کنید. همچنین می توانید از آن به عنوان نشانگر میزان آمادگی خود برای انجام یک فعالیت سنگین استفاده کنید. اگر باتری بدن شما در دهه 20 است، ممکن است اکنون بهترین زمان برای مقابله با حریف رقیب شما نباشد. اگر آن روز صبح با شماره 93 از خواب بیدار شدید، ما معتقدیم که به احتمال زیاد به برتری خواهید رسید.

آیا نگران تمام شدن باتری بدن خود در زمان نامناسب هستید؟ ویژگی پاور بازی یک تایمر هوشمند برای استراحت است که زمانی که تشخیص دهد زمان سوخت گیری فرا رسیده است یا زمانی که می خواهید به بازی ادامه دهید به شما هشدار می دهد. مانند باتری بدن شما، هر چه سطح استرس شما بالاتر باشد، تایمر سریعتر تمام می شود. وقتی خاموش شد، شانس این است که وقت استراحت است.

گارمین با نظارت بر معیارهای بدن خود به بهبود عملکرد بازی خود کمک کنید

هنوز قانع نشدی؟ در بهار سال 2021، گارمین با Body Kitchen و EURONICS Gaming در مطالعه League of Legends Esports همکاری کرد. پس از تجزیه و تحلیل داده‌های عملکرد ورزشکاران ورزش‌های الکترونیکی در طول سه ماه با استفاده از Garmin Connect Activity API، این مطالعه نشان داد که بهبود خواب، که منجر به باتری بالاتر بدن می‌شود، به نوبه خود عملکرد بازیکن را در روز بعد افزایش می‌دهد. همچنین مشخص شد که بازیکنان در مرحله انتخاب قهرمان قبل از بازی سطح استرس خود را افزایش داده اند، بنابراین ثابت می کند که سطح استرس شما قبل از شروع بازی رسمی شروع به افزایش می کند – و به شما کمک می کند تا متناسب با آن آماده شوید.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید