دسته‌بندی نشده

گارمین قابلیت ECG را به ساعت‌های هوشمند جدید گسترش می دهد

گارمین اپلیکیشن ECG را به ساعت‌های هوشمند دیگر می دهد

گارمین اپلیکیشن ECG را به ساعت‌های هوشمند دیگر، از جمله پرچم‌دار سری‌های epix Pro و fēnix 7 Pro گسترش می‌دهد.

Garmin  خرسند است که گسترش ECG App1 را به سری‌های epix™ Pro، سری fēnix® 7 Pro، سری Venu® 3 و tactix® 7 – AMOLED Edition اعلام کند. برنامه ECG یک برنامه پاکسازی شده توسط FDA است که به کاربران امکان می دهد ریتم قلب خود را ضبط کرده و علائم فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) را مستقیماً از ساعت هوشمند خود بررسی کنند. مشتریان در ایالات متحده می توانند از این برنامه برای ضبط الکتروکاردیوگرام 30 ثانیه ای (ECG) استفاده کنند و نتایج ضربان قلب خود را بلافاصله در ساعت یا در صورت تمایل، بعداً در برنامه تلفن هوشمند Garmin Connect™ مشاهده کنند.

ما خوشحالیم که اپلیکیشن ECG را برای مشتریان بیشتری از جمله آنهایی که دارای ساعت‌های هوشمند پرچم‌دار سری epix Pro و fēnix 7 Pro هستند، ارائه می‌کنیم. ما مفتخریم که ویژگی‌های بهداشتی و سلامتی ممتاز را در سری‌های ساعت‌های هوشمند خود ارائه می‌کنیم و این ابزار انقلابی که به مشتریان ما امکان می‌دهد به راحتی نوار قلب را در زمانی که می‌خواهند ضبط کنند، تنها به مجموعه ویژگی‌های نوآورانه اضافه می‌کند تا به آنها کمک کند تا از سلامت خود مراقبت کنند.» – دن بارتل، معاون گارمین در بخش فروش جهانی مصرف کننده

هنگامی که مشتریان نوار قلب می گیرند، برنامه ECG از حسگرهایی در ساعت هوشمند سازگار آنها برای ضبط سیگنال های الکتریکی که نحوه ضربان قلب آنها را کنترل می کند، استفاده می کند. سپس برنامه آن ضبط را تجزیه و تحلیل می کند تا علائم AFib را تشخیص دهد. علاوه بر این، کاربران این گزینه را دارند که نتایج خود را با Garmin Connect همگام کنند. از طریق برنامه Garmin Connect، مشتریان می‌توانند تاریخچه نتایج خود را مشاهده کنند و گزارش‌هایی ایجاد کنند که می‌تواند با ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی به اشتراک گذاشته شود.

برنامه ECG اکنون در سری‌های epix Pro، سری fēnix 7 Pro، سری Venu 3 و tactix 7 – AMOLED Edition برای مشتریان در ایالات متحده در دسترس است و قبل از استفاده به آخرین نسخه برنامه تلفن هوشمند Garmin Connect و نرم‌افزار ساعت هوشمند نیاز دارد. گارمین ابتدا در ماه ژانویه در دسترس بودن اپلیکیشن ECG را برای مشتریان Venu 2 Plus اعلام کرد.

محصولات گارمین که از درون برای زندگی در بیرون مهندسی شده اند، انقلابی در بازارهای هوانوردی، خودروسازی، تناسب اندام، دریایی و بازارهای بیرونی ایجاد کرده اند. گارمین معتقد است هر روز فرصتی برای نوآوری و فرصتی برای شکست دادن دیروز است که به مردم کمک می کند تا از زمانی که صرف تعقیب علایق خود می کنند حداکثر استفاده را ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید