اخبار

اولین کابین شیشه ای VR Garmin در European Rotors 2023 رونمایی شد.

اولین کابین شیشه ای VR Garmin در European Rotors 2023 رونمایی شد.

اولین کابین شیشه ای VR Garmin در European Rotors 2023 رونمایی شد.

 

Loft Dynamics، ارائه‌دهنده دستگاه‌های آموزش شبیه‌سازی پرواز واقعیت مجازی (VR) (FSTD) برای خلبانان در سراسر جهان، اعلام کرد که دستگاه آموزش پرواز VR کابین شیشه‌ای Garmin خود را در European Rotors 2023 معرفی خواهد کرد.

بازدیدکنندگان این فرصت را دارند که برای اولین بار در یک شبیه ساز واقع گرایانه، کابین شیشه ای ایرباس H125 را آزمایش کنند.

فابی ریسن، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Loft Dynamics توضیح داد: «از آنجایی که کابین‌های شیشه‌ای شهرت و محبوبیت پیدا می‌کنند، مهم است که تطبیق داده شود و به خلبانان یک تجربه آموزشی بسیار واقعی، عملی و ارزشمند برای پرواز ارائه شود.

کابین شیشه‌ای واقعیت مجازی ما دقیقاً کابین خلبان ایرباس H125 را شبیه‌سازی می‌کند و آگاهی موقعیتی را به‌گونه‌ای که قبلاً ممکن نبوده، افزایش می‌دهد. این مرزها بین آموزش هلیکوپتر در پرواز و آموزش مبتنی بر شبیه ساز را تا حدی محو می کند که تشخیص آنها از هم تقریبا غیرممکن است.”

یک وسیله آموزشی واقعی
آخرین دستگاه آموزشی پرواز VR Loft Dynamics ویژگی‌های نسخه قبلی ایرباس H125 را به اشتراک می‌گذارد و اکنون شامل یک کابین شیشه‌ای با مجموعه اویونیک گارمین است.

یک کابین خلبان کپی کامل، کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از صفحه‌نمایش‌های لمسی و دستگیره‌ها، از سیستم‌های اویونیک گارمین، از جمله GTN 650 GPS و G500H TXi نمایشگر پرواز اولیه با بازخورد لمسی استفاده کنند.

علاوه بر این، تبلت مجازی یکپارچه، که برای خواندن چک لیست و استفاده از نمودار ناوبری استفاده می شود، با برنامه اصلی ForeFlight برای نمایش موقعیت فعلی هواپیما و مسیر پرواز بهبود یافته است.

این بهبود پروازهای شبیه سازی ایمن تر، آسان تر و کارآمدتر را تضمین می کند. همه این ویژگی‌ها از فناوری واقعیت مجازی Loft Dynamics بهره می‌برند و یک نمای سه‌بعدی 360 درجه برای کنترل دقیق هلیکوپتر نزدیک به زمین فراهم می‌کنند.

پلت فرم حرکت شش درجه آزادی بسیار پویا به خلبانان این امکان را می دهد که حرکات هلیکوپتر و تماس واقعی با زمین را حس کنند. این راه حل آموزشی طراحی فشرده ای دارد که 10 برابر کوچکتر از شبیه سازهای تمام حرکت سنتی است.

قابلیت های آموزشی همه کاره
از دستگاه آموزشی VR کابین خلبان شیشه ای این شرکت می توان برای انجام تست های مهارتی و بررسی مهارت های کامل، اجرای چک مهارت های اپراتور، دریافت امتیازات آموزشی برای درجه بندی نوع، از جمله رویه های عادی و غیرعادی، پرواز قطار در شب و همچنین اجرای آموزش پرواز ابزاری به سمت استفاده کرد. ، رتبه ساز.

این شبیه ساز مجهز به کابین شیشه ای جدید را می توان از قبل سفارش داد و انتظار می رود در سال 2024 مدرک EASA خود را دریافت کند.

راه حل آموزشی HESLO واقع بینانه
ماژول الحاقی به دستگاه آموزشی ایرباس H125 خلبانان مشتاق را به مهارت‌های ضروری برای اجرای مهارت‌های عملیات بارگذاری خارجی در یک هلیکوپتر توربین به صورت ایمن و مقرون به صرفه مجهز می‌کند.

این شامل سناریوهای مختلف با گزینه های مختلف پنجره و آینه، طول طناب و تنظیمات بار است. این امکان را برای تمرین عملیات بارگذاری با استفاده از آینه و تکنیک مرجع عمودی فراهم می کند. شبیه ساز آموزش مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد و خلبانان را برای انجام ماموریت های پیچیده دنیای واقعی آماده می کند.

با نگاه به آینده
Loft Dynamics در سال گذشته به نقاط عطف مهمی دست یافت، از جمله مشارکت با FAA و گسترش در آمریکای شمالی. اکنون، این شرکت خود را برای یک سال تأثیرگذارتر در پیش رو آماده می کند.

نقشه راه شامل پیشبرد تأییدیه های نظارتی با مقامات اضافی هوانوردی است. مراکز نمایشی بین‌المللی، که با کالیفرنیا به عنوان فوری‌ترین بازار شروع می‌شود، باز می‌شوند تا به خلبانان اجازه دهند تا واقعیت واقعی شبیه‌ساز را تجربه کنند.

شبیه‌ساز Airbus H145 VR خلبانان را قادر می‌سازد تا در میان سایر آموزش‌ها، بررسی مهارت و دریافت اعتبار، در عملیات خلبانی مختلف، انجام دهند. علاوه بر این، این فناوری را می توان برای شبیه سازی هر هواپیمای چرخشی یا بال ثابت و eVTOL تطبیق داد.

Melchior Kaag، رئیس خدمات آموزشی و عملیات پرواز در هلیکوپترهای ایرباس، آخرین پیشرفت‌ها را ستایش می‌کند: «ما همیشه در تلاش هستیم تا راه‌حل‌های آموزشی را که به مشتریان خود ارائه می‌دهیم، بهبود بخشیم، و بازخورد آنها را برای اهداف بهبود مستمر در نظر می‌گیریم. مهارت خلبان و خدمه هواپیما به طور مستقیم با ایمنی مرتبط است. مشارکت فعالانه در آخرین به‌روزرسانی Loft Dynamics در شبیه‌ساز H125 VR که کابین خلبان گارمین را ادغام می‌کند و همچنین توسعه شبیه‌ساز H145 VR کاملاً در راستای این هدف است و به هلیکوپترهای ایرباس اجازه می‌دهد حتی اپراتورهای بیشتری را پشتیبانی کنند.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا نمایندگی گارمین ایران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید