اخبار

انقلابی در مراقبت شخصی با Garmin و HumanITcare

انقلابی در مراقبت شخصی با Garmin و HumanITcare

انقلابی در مراقبت شخصی با Garmin و HumanITcare

HumanITcare و VitalAire برزیل از پوشیدنی‌های Garmin برای کمک به انقلابی در نظارت از راه دور بیمارانی که به اکسیژن درمانی طولانی مدت متکی هستند، استفاده می‌کنند، که به طور بالقوه منجر به مداخلات به موقع و مراقبت‌های شخصی می‌شود – همه از آسایش در خانه بیماران.

همکاری اخیر بین شرکت سلامت متصل، HumanITcare، و رهبر جهانی در خدمات و پشتیبانی از اکسیژن درمانی خانگی، VitalAire، بخشی از Air Liquide در برزیل، و Garmin، ارائه دهنده پیشرو جهانی در ساعت های هوشمند، موجی در نظارت بر بیماران ایجاد کرده است. با بیماری های مزمن این پروژه، VitalSign، بر هدف VitalAire برای نظارت موثر و درمان بیمارانی که تحت درمان طولانی مدت اکسیژن در خانه هستند، تمرکز دارد، و در نهایت امکان مداخلات به موقع و مراقبت شخصی را فراهم می کند. دسترسی مداوم برای ردیابی معیارهای سلامت حیاتی بیماران با استفاده از ساعت هوشمند Garmin Venu® Sq و Garmin Health SDK یکپارچه امکان‌پذیر شده است.

یک همکاری پیشگامانه

تیم VitalAire برزیل به دنبال یک پلت فرم نظارت از راه دور بیمار جامع و قابل کار بود که امکان نظارت مستمر بر علائم حیاتی، از جمله ضربان قلب¹ و سطوح اشباع اکسیژن² و تشخیص جبران‌های احتمالی از طریق هوش مصنوعی را فراهم کند. این داده‌ها به طور بالقوه می‌تواند به تشخیص زودهنگام هرگونه مشکل سلامتی بالقوه در بیماری‌های مزمن تنفسی کمک کند. راه حل API قابل همکاری ارائه شده توسط HumanITcare دقیقاً این نوع پلت فرم جامع را ارائه می دهد که همچنین یک محصول پزشکی محسوب می شود و علاوه بر این کانال های ارتباطی با بیماران را به عنوان یک چت امن، اعلان های فشاری با بیماران و یک راه حل مراقبت یکپارچه ارائه می دهد. این پلت فرم را می توان به طور یکپارچه با دستگاه های هوشمند، در این مورد، ساعت هوشمند Venu Sq ادغام کرد.

HumanITcare همچنین از Garmin Health SDK برای اطمینان از سازگاری بین Venu Sq و پلتفرم نظارت بر مراقبت های بهداشتی آنها استفاده کرد. این ادغام دسترسی یکپارچه به داده‌های جمع‌آوری‌شده در ساعت هوشمند را امکان‌پذیر می‌سازد و به کاربران امکان می‌دهد به راحتی تمام اطلاعات سلامتی خود را در پلتفرم مشاهده و مدیریت کنند. علاوه بر این، کاربر می تواند با تیم پزشکی چت کند و بازخورد آنها را از راه دور دریافت کند.

توانمندسازی بیماران و متخصصان مراقبت های بهداشتی با فناوری گارمین
Garmin Venu Sq به دلایل متعددی به عنوان دستگاه منتخب برای پروژه VitalSign انتخاب شد، از جمله:

  • طیف وسیعی از داده‌های سلامت موجود برای جمع‌آوری، مانند اشباع اکسیژن، پایش ضربان قلب و ردیابی فعالیت بدنی
  • مناسب بودن ساعت هوشمند برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن، به ویژه در مورد سهولت استفاده و پوشیدن راحت
  • استانداردهای با کیفیت بالا و قابلیت اطمینان در ردیابی معیارهای سلامتی که ساعت‌های هوشمند گارمین و ردیاب‌های تناسب اندام به آن معروف هستند.

هنگامی که توسط بیماران استفاده می شود، ساعت هوشمند Venu Sq داده های مربوط به سلامت را جمع آوری می کند که به صورت بی سیم به یک پلت فرم متمرکز هوش مصنوعی پزشکی HumanITcare منتقل می شود. در اینجا، متخصصان مراقبت های بهداشتی می توانند به آن دسترسی داشته باشند و آن را تجزیه و تحلیل کنند. این امکان نظارت مستمر را فراهم می کند و می تواند به تشخیص زودهنگام هر گونه مشکل سلامتی بالقوه کمک کند.

اطلاعات جمع‌آوری‌شده به‌راحتی در سیستم سوابق داشبورد VitalAire در دسترس است و دسترسی آسانی را برای متخصصان مراقبت‌های بهداشتی فراهم می‌کند. ترکیبی از فناوری پیشرفته Garmin و پلت فرم HumanITcare کیفیت مراقبت را افزایش می دهد و با استفاده از هوش مصنوعی، هم بیماران و هم متخصصان مراقبت های بهداشتی را در فرآیند نظارت از راه دور توانمند می کند.

ترکیبی برای موفقیت

به طور کلی، ترکیبی از قابلیت‌های ردیابی گارمین و پلت فرم جامع نظارت از راه دور بیمار که توسط HumanITcare ارائه شده است، VitalAire برزیل را قادر می‌سازد تا بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن را نظارت کند و مراقبت‌های شخصی ارائه دهد.

علاوه بر این، این فناوری را می توان در تنظیمات مختلف مراقبت های بهداشتی، از جمله مراقبت های خانگی، پزشکی از راه دور، مدیریت بیماری های مزمن و نظارت پس از عمل مورد استفاده قرار داد. با استفاده از قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند گارمین و ردیاب‌های تناسب اندام، تجربه‌ای بی‌نظیر و راحت برای بیماران فراهم می‌شود و بیماران را قادر می‌سازد تا مراقبت‌های خود را با حفظ روال روزانه خود دریافت کنند.

همکاری ما با گارمین، نظارت از راه دور بیمار را متحول می کند و امکان ردیابی مداوم علائم حیاتی را از طریق پوشیدنی های نوآورانه و داده های با کیفیت آنها فراهم می کند. با استفاده از فناوری گارمین و بینش سلامت، راه حلی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می دهیم که مراقبت از بیمار را افزایش می دهد، نتایج را بهبود می بخشد و مدیریت پیشگیرانه مراقبت های بهداشتی را ارتقا می دهد. نوریا پاستور، مدیر عامل HumanITcare، گفت: ما با هم آینده سلامت شخصی را شکل می‌دهیم و استاندارد جدیدی از مراقبت و مراقبت بهداشتی مناسب را برای بیماران در سراسر جهان ارائه می‌کنیم.

HumanITcare سخنران اجلاس سلامت Garmin 2023 بود که در تاریخ 9-10 نوامبر در سنگاپور برگزار شد. اطلاعات بیشتر و بررسی این رویداد موفق را می توانید در بیانیه مطبوعاتی ما بیابید. انقلابی در سلامت شخصی با Garmin و HumanITcare

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا نمایندگی گارمین ایران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید