اخبار

کدام ساعت هوشمند گارمین برای شما بهترین است؟

کدام ساعت هوشمند گارمین برای شما بهترین است؟

کدام ساعت هوشمند گارمین برای شما بهترین است؟

در دایره های معینی، کلمه “گارمین” کمتر را کمتر کسی است که نشناسد. از کوهنوردان معمولی گرفته تا ورزشکاران حرفه‌ای دارای رتبه ملی، هر کسی که به ورزش در فضای باز علاقه دارد می‌تواند اطلاعات مفیدی را از مجموعه حسگرها، ویژگی‌های ایمنی و نرم‌افزار پیچیده‌ای که با هر ساعت گارمین ارائه می‌شود به دست آورد. چند ردیاب تناسب اندام دیگر به تکرار دوام، پوشیدن و قابلیت اطمینان گارمین نزدیک شده اند، اما این شرکت استاندارد صنعت باقی مانده است. برخلاف اپل واچ، گارمین هم با آیفون و هم با گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند.

بسیاری از ویژگی‌هایی که اخیراً در سایر ردیاب‌های تناسب اندام ظاهر شده‌اند، مانند ردیابی خواب، اندازه‌گیری اکسیژن خون و تشخیص سقوط، سال‌ها در ساعت‌های گارمین وجود دارند. در طول نیم سال، تیم WIRED ده ها ساعت گارمین را آزمایش کرده است. به ما کمک کنید تصمیم بگیرید کدام گارمین برای شما بهترین است.

هنگامی که گارمین خود را راه اندازی کردید، فراموش نکنید که راهنمای خرید ما را در مورد بهترین کفش های پابرهنه، بهترین جوانه های تمرینی بی سیم یا بهترین تجهیزات پیاده روی بررسی کنید.

به‌روزرسانی‌شده در اکتبر 2023: ما ساعت هوشمند گارمین Vivomove Trend، Epix Pro (Gen 2)،ساعت جدید گارمین Venu 3،ساعت گارمین Vivosmart 5،کامپیوتر دوچرخه Edge 840 Solar و ساعت دونده گارمین Garmin Forerunner 255 را اضافه کردیم. همچنین پیوندها و قیمت‌ها را در سراسر آن به‌روزرسانی کردیم.

garmin vivomove trend

بهترین برای اکثر مردم
Garmin Vivomove Trend

آیا به تازگی سفر گارمین خود را شروع کرده اید؟ پس احتمالاً یکی از ساعت‌های سطح پایه از سری Vivomove را می‌خواهید که بیشتر قابلیت‌های Garmin را در یک ساعت هوشمند شیک قرار می‌دهد. امسال ساعت گارمین Vivomove Trend به خط تولید اضافه شد که برای اولین بار شارژ بی سیم را معرفی کرد.

به استثنای GPS داخلی – هر بار که می‌خواهید فعالیتی را ردیابی کنید، باید تلفن خود را بیرون بیاورید و برنامه را باز کنید – Vivomove Trend بیشتر مجموعه کامل عملکردهای ورزشی و سلامتی Garmin را دارد. دارای باتری بدنه یا ویژگی‌ای است که خواب، ضربان قلب، تغییرات ضربان قلب و داده‌های فعالیت را برای اندازه‌گیری سطح انرژی شما در طول روز در نظر می‌گیرد. دارای فشارسنج، شتاب‌سنج، ارتفاع‌سنج و Move IQ برای تشخیص خودکار فعالیت‌هایی است که به اندازه سه دقیقه فاصله تا مطب پزشک هستند. این می‌تواند خواب را ردیابی کند و SpO2 یا سطح اکسیژن خون شما را اندازه‌گیری کند، و همچنین دارای تشخیص حادثه در حین ردیابی فعالیت است، به این معنی که اگر به تنهایی ورزش می‌کنید، می‌تواند به تماس اضطراری شما هشدار دهد اگر اتفاقی برای شما افتاد.

garmin vivosmart 5

یک ردیاب پایه تناسب اندام
Garmin Vivosmart 5

آیا گارمینی را ترجیح می دهید که اصلا شبیه ساعت نباشد؟ ردیاب تناسب اندام Vivosmart 5  ردیاب اصلی تناسب اندام گارمین است که رقیب مستقیم آن احتمالاً پرچمدار Fitbit Charge 6 است. گارمین آن را در سال 2022، چهار سال پس از آخرین تکرار، به روز کرد. اکنون یک ردیاب بسیار توانمندتر با مجموعه ای از پیشرفت های کوچک اما ضروری است.

احتمالاً بزرگترین تغییر این است که اکنون به GPS متصل است، با صفحه نمایش جادارتر که دستکاری صفحه نمایش لمسی را آسان تر می کند. مانند Vivomove Trend، باتری بدن و SpO2 شما را نیز به شما نشان می‌دهد و دارای Move IQ برای شناسایی خودکار فعالیت‌ها است. برخلاف Charge 6، قابلیت تشخیص حادثه نیز دارد.

garmin venu 3

Garmin Venu 3

سری Venu ساعت گارمین بسیار شبیه به Vivoactive است زیرا برای ردیابی آمار کلی سلامت ساخته شده است، اما کیفیت ساخت کمی بهتر با AMOLED تمام صفحه، قاب فولادی ضد زنگ، Corning Gorilla Glass برای لنز و دو هفته فوق العاده دارد. از عمر باتری شما همچنین ویژگی های نرم افزار ارتقا یافته را دریافت می کنید. من به خصوص دوست دارم با گزارش صبح بیدار شوم، که اطلاعات روز – باتری بدن، آب و هوا، و غیره – و یک مربی جدید خواب با تشخیص چرت را به شما می دهد.

از نظر سلامتی، دارای مانیتورینگ اکسیژن خون Pulse Ox است. می‌توانید چک‌های نقطه‌ای یا مستمر را انتخاب کنید. همچنین دارای برنامه ECG پاکسازی شده و بالینی تایید شده توسط FDA Garmin است، که یکی از معدود برنامه های پوشیدنی ECG است که در واقع روی من کار می کند. (حالم خوب است! اینجا فیبریلاسیون دهلیزی وجود ندارد!) از نظر تمرینی، دارای قابلیت های ماهواره های GPS، Glonass و Galileo، ارتفاع سنج فشارسنج، ژیروسکوپ و شتاب سنج برای ردیابی دقیق تمرین است. همچنین اکنون می توانید با بلندگو و میکروفون آنبورد تماس بگیرید که مشکلی ندارد. صدای کم و ریز به نظر می رسد و از طرف دیگر، همسرم می گوید که انگار داخل قوطی نشسته ام. با این حال، کار می کند! اگر تلفن Android دارید و می‌خواهید عمر باتری بهتری داشته باشید و مجموعه‌ای از ویژگی‌های سلامت کمی گسترده‌تر از Pixel Watch 2 ، این ساعت را می‌توانید دریافت کنید. اگرچه هنوز حسگر دمای بدن داخلی ندارد.

garmin forerunner 255

بهترین ها برای دویدن
Garmin Forerunner 255

نویسنده ارشد اسکات گیلبرتسون خاطرنشان می کند که ساعت هوشمند گارمین Forerunner 255 با قیمت 350 دلار  یکی از بهترین پیشنهادات ارزش به ویژگی در مجموعه گارمین است. خط Forerunner برای دوندگان ساخته شده است. علاوه بر تمام سخت افزارها – پشتیبانی از GPS دو فرکانس چند باند، ارتفاع سنج، شتاب سنج – دارای نرم افزارهای خاص در حال اجرا است. طول گام و آهنگ شما را اندازه گیری می کند. شما می توانید برنامه های تمرینی و برنامه های مخصوص مسابقه را تهیه کنید.

این ساعت کمی ارزان‌تر از Venu 3 است زیرا به نظر می‌رسد که یک ساعت ورزشی است تا یک لوازم جانبی روزانه. این دستگاه دارای تنظیمات سنتی پنج دکمه گارمین است که سه دکمه در سمت راست، دو دکمه در سمت چپ و بدون صفحه نمایش لمسی وجود دارد. اما بسیاری از ویژگی‌های سلامت کامل Venu 3 مانند باتری بدن، گزارش صبح و عکس فوری سلامتی شما را نیز دارد. بسته به آنچه می‌خواهید خرج کنید، می‌توانید برای ویژگی‌های بیشتر یا کمتر از خط Forerunner بالا یا پایین بروید.

garmin epix pro

بهترین ساعت فضای باز
Garmin Epix Pro (Gen 2)

گارمین هر سال به‌روزرسانی‌هایی را برای مجموعه‌های عالی ساعت‌های ورزشی در فضای باز، سری Epix و سری Fenix منتشر می‌کند. ما از لحاظ تاریخی عاشق سری Fenix بوده‌ایم، اما از آنجایی که قیمت‌های آن‌ها به هم نزدیک شده‌اند و عمر باتری Epix بهبود یافته است، من تصمیم گرفتم که در ازای پول خود، صفحه نمایش زیباتر Epix را نیز دریافت کنید.

ما Epix Pro (Gen 2) را آزمایش کردیم، که دارای یک صفحه نمایش AMOLED بزرگ و یک قاب تیتانیومی است، که من هنوز هم در هنگام صخره‌نوردی موفق به بالا بردن آن شدم. حتی با انرژی دادن به این صفحه‌نمایش عظیم، جستجوی نقشه‌های آفلاین، یافتن نزدیک‌ترین کافی‌شاپ‌ها، پرداخت هزینه قهوه‌ام با Garmin Pay، و ردیابی فعالیت‌ها، هنوز دو هفته عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارم – که نسبت به سه روز تقریباً سال گذشته، پیشرفت بسیار زیادی داشته است. (فنیکس دارای نسخه شارژ خورشیدی است که عمر باتری را بیش از پیش افزایش می دهد.) همچنین نرم افزار جدیدی برای ورزش در فضای باز وجود دارد، از جمله امتیاز تپه برای نشان دادن میزان آمادگی شما برای مقابله با تپه ها و امتیاز استقامتی که در نظر گرفته می شود. تمرینات دویدن و پیاده روی خود را ببینید تا ببینید چقدر در پوشش مسافت های طولانی مهارت دارید.

در نهایت، یک چراغ قوه تک دکمه ای نیز وجود دارد که من آن را بیشتر از آنچه قصد داشتم دوست داشتم. زاویه و محل قرارگیری آن بسیار راحت‌تر از چراغ قوه پوشیدنی معمولی است که باعث می‌شود مچ دست خود را به طرز عجیبی زاویه دهید تا هر چیزی را ببینید تا هر چیزی را در یک چادر تاریک ببینید.

garmin instinct 2

ساعت گارمین مورد علاقه من
Garmin Instinct 2 Solar

وقتی گارمین برای اولین بار Instinct را معرفی کرد، فکر می کردم هیچ کس آن را نخواهد. من اشتباه میکردم؛ اکنون یکی از محبوب‌ترین ردیاب‌های گارمین است، زیرا دارای عملکرد بک‌کانتری عالی با قیمتی بسیار معقول‌تر از سری رده بالای Fenix است. Instinct دارای حسگرهای ضروری اولیه شما در فضای باز است – ABC، یا ارتفاع سنج داخلی، فشارسنج و قطب نما با کالیبراسیون خودکار – اما ارزان تر است، عمدتاً به این دلیل که به جای یک AMOLED فوق العاده با قابلیت های نقشه برداری، یک MIP بسیار ساده تر دارد. نمایشگر (حافظه در پیکسل).

این ساعتی است که اگر شغلم مجبورم نمی کرد ساعتم را عوض کنم، می پوشم. من عاشق اندازه جمع و جور و عملکرد پیشرفته آن هستم که ظاهر کلفت و ترون مانند آن را رد می کند. آخرین Instinct 2 ، با رنگ‌های بیشتر، قاب 40 میلی‌متری کوچک‌تر و صفحه‌نمایش با وضوح بالا به‌روز شده است. اگر اهل خارج از منزل هستید، دلیل اصلی دریافت Instinct عمر باتری است. برخلاف تقریباً هر گارمین گران‌قیمت دیگری، پنل شارژ خورشیدی عمر باتری را حدود 50 درصد افزایش می‌دهد. وقتی تستش کردم تا سه هفته مجبور نشدم شارژش کنم. من همچنین می‌توانستم در حین غواصی جهت‌گیری داشته باشم و به دریا، به سبک اوپن آب، حرکت نکنم، بنابراین خوب بود.

garmin gps 840 edge cycle gpskala

بهترین کامپیوتر دوچرخه
گارمین اج 840 سولار

کامپیوتر دوچرخه گارمین Edge 840 Solar یکی از قدرتمندترین رایانه‌های دوچرخه‌سواری است — در بسته‌ای به اندازه یک دسته کارت. دارای پشتیبانی چند باند GNSS برای مسیریابی دقیق و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای مسیرهای دوچرخه سواری شما. همچنین دارای شیشه پاور گارمین است که با روشن کردن محافظ باتری، عمر باتری را تا 60 ساعت افزایش می دهد.

استف پیرسون، نویسنده ما اشاره کرد که امسال، Edge 840 Solar با سری جدیدی از ویژگی‌های آموزشی نرم‌افزاری عرضه شد که (با یک قدرت سنج و یک نمایشگر ضربان قلب) اساساً آن را به یک مربی تبدیل می‌کند که می‌توانید در هر مکانی با خود ببرید. Real-Time Stamina خروجی شما را قبل از اینکه ببندید اندازه گیری می کند. قابلیت دوچرخه‌سواری خروجی شما را به مسیری که در حال دوچرخه‌سواری هستید ترسیم می‌کند. ویژگی‌های ناوبری Garmin به شما امکان می‌دهد مسیرهای رفت و آمد به کافی‌شاپ‌های مجاور را ترسیم کنید، همه اینها بدون تداخل با داده‌های سواری شما. آموزش تطبیقی حتی به شما تمرینات سفارشی شخصی برای روز می دهد. در واقع، پیرسون می گوید تنها نقطه ضعف آن این است که آنقدر فشرده است که گاهی اوقات دیدن همه نقشه ها و داده های شما کمی سخت می شود.

garmin inreach messenger gpskala

بهترین پیام رسان گارمین
Garmin inReach Mini 2

نه، این ساعت نیست، اما ممکن است مفید باشد. همه به یک پیام رسان ماهواره ای نیاز ندارند – و داشتن یک پیام رسان به این معنی نیست که اگر می ترسید قبل از تاریک شدن هوا باز نگردید، می توانید با جستجو و نجات تماس بگیرید. با این حال، اگر یک کوله‌گرد یا کوهنورد با تجربه هستید، یا اغلب به تنهایی پیاده‌روی می‌کنید، احتمالاً یک InReach Mini از کوله‌پشتی‌تان آویزان است. من inReach Mini را چندین سال پیش آزمایش کردم و از دیدن به‌روزرسانی هیجان‌زده هستم.

inReach Mini 2 هنوز کوچک و سبک است و تنها 3.5 اونس وزن دارد. همه کارهای مشابه قبلی را انجام می دهد، مانند ارسال پیام متنی دو طرفه از شبکه. تماس با خدمات اضطراری؛ و ذخیره نقاط و نقشه ها. با این حال، اکنون مسیر شما را به‌طور خودکار ردیابی می‌کند، بنابراین می‌توانید هر زمان که بخواهید با TracBack درگیر شوید تا راه خود را به مسیر برگشت پیدا کنید. اکنون به جای سه سیستم از چهار سیستم ماهواره ای برای یافتن موقعیت شما حتی سریعتر از قبل استفاده می کند. مانند هر پیام رسان ماهواره ای، علاوه بر خرید خود دستگاه، باید برای برقراری تماس SOS در یک طرح ایمنی مشترک شوید.

★ نکته دیگر: آیا می خواهید بتوانید پیامک ارسال کنید و یک نجات SOS را آغاز کنید، اما لزوماً به دستگاهی به اندازه کافی کوچک برای حمل مایل ها نیاز ندارید؟ در این صورت، پیام‌رسان ماهواره‌ای inReach (300 دلار) را در نظر بگیرید، که بیشتر کارهای مشابه را انجام می‌دهد، اما ارزان‌تر و کمی بزرگ‌تر است برای شما. همچنان به طرح اشتراک inReach نیاز دارید. اگر فقط به یک یا دو سفر بزرگ در سال می روید، ممکن است بخواهید به جای آن یک فانوس یاب شخصی (PLB) در نظر بگیرید.

garmin venu sq gpskala

نمی توانید ساعتی برای ورزش خود پیدا کنید؟
گارمین های دیگری که دوست داریم

بهترین بخش در مورد ساعت های ورزشی گارمین این است که تکراری هستند، همه آنها اساساً یکسان به نظر می رسند و برای همیشه دوام می آورند. من یک غریزه از سال 2018 دارم که هنوز کار می کند. Forerunners و Fenix کمی قدیمی تر نیز عالی هستند. همچنین تعداد زیادی ورزش وجود دارد که من به آنها پرداخته ام.

Instinct 2 Solar Surf Edition با قیمت 400 دلار: یکی از محبوب ترین مدل های گارمین، Instinct در چندین نسخه مخصوص ورزش عرضه می شود. نسخه گشت و گذار – همچنین یک نسخه تاکتیکی و یک نسخه esports وجود دارد – با شرکت فوق العاده محبوب پیش بینی موج سواری Surfline سازگار است. می توانید داده های جزر و مد را ببینید و موج سواری خود را ردیابی کنید.
Approach S62 با قیمت 500 دلار: گارمین همچنین دارای یک خط مخصوص گلف است که من آن را آزمایش نکرده ام.
Vívofit Jr. 3 به قیمت 90 دلار: آنها همچنین یک خط مخصوص بچه ها را ارائه می دهند که من نتوانستم کودک 8 ساله خود را متقاعد کنم که آن را بپوشد. (او در عوض اپل واچ را ترجیح می دهد.)
بند HRM-Pro با قیمت 130 دلار: یک مانیتور ضربان قلب که به دور سینه خود می بندید همیشه دقیق تر از یک بند مبتنی بر مچ است که هنگام دویدن، دوچرخه سواری، بالا رفتن و سقوط تکان می خورد. این یکی از طریق ANT+ و بلوتوث با هر دستگاه گارمین که انتخاب می کنید همگام می شود.

نحوه استفاده از ساعت GPS
یا، چرا دویدن من 0.1 مایل کوتاهتر است؟

مردم ساعت‌های گارمین را می‌خرند زیرا می‌خواهند در ردیابی تمرین خود دقت کنند و وقتی به نظر می‌رسد اطلاعاتشان خاموش است، بسیار ناامید می‌شوند. با این حال، من به چند دلیل به ساعت های مجهز به ماهواره کمی آزادی عمل می دهم. قبل از اینکه ساعت خود را از پنجره بیرون بیاورید، چند نکته را در نظر داشته باشید:

آیا پوشش درختی زیاد است؟ هرچقدر هم که ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، ساعت‌هایی که با پینگ کردن موقعیت مکانی از روی ماهواره (که باید به شما یادآوری کنم که در فضا هستند) موقعیت مکانی شما را مشخص می‌کنند، وقتی چیزهایی در سر راه هستند، دچار مشکل می‌شوند. این شامل همه چیز می شود، از ساختمان های بلند در یک شهر گرفته تا مسیرهایی با درختان زیاد. این همچنین دلیلی است که ممکن است ساعت شما هنگام شروع یک فعالیت در اتصال با مشکل مواجه شود – از زیر ایوان خود خارج شوید یا از زیر خطوط برق خارج شوید.
آیا ساعت ارتفاع سنج دارد؟ هیپوتنوس روی مثلث بلندتر از ضلع پایینی است. اگر ساعت شما ارتفاع سنج ندارد (به عنوان مثال، Forerunner 245 سطح ابتدایی ندارد)، اندازه گیری فاصله شما ممکن است کمی خاموش باشد.
مکث کردی؟ ممکن است اندازه گیری های مسافتی متفاوتی نسبت به فردی که با او می دویدید داشته باشید، زیرا هیچ فردی دقیقاً به همان روش نمی دود یا دقیقاً در همان نقطه نمی ایستد.  آیا کسی برای تماشای منظره دورتر رفت؟ تا زمانی که مسیر خود را دقیقاً در همان مکان در همان زمان متوقف کنید، خواندن دقیقاً مشابه نخواهد بود.

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید