اخبار

اطلاعات جدید ساعت هوشمند گارمین Lily 2

اطلاعات جدید ساعت هوشمند گارمین Lily 2

اطلاعات جدید ساعت هوشمند گارمین Lily 2

اولین تصویر از چیزی که به نظر می رسد ساعت هوشمند گارمین Lily 2 باشد در نسخه ژاپنی وب سایت Garmin ظاهر شده است. این دستگاه که از نظر ظاهری شباهت زیادی به نسل اول دارد، تغییرات ظریف و در عین حال قابل توجهی را در طراحی نشان می دهد.

برای تداوم حافظه شما، ابتدا با نشت قبلی در وب سایت اسپانیایی Garmin متوجه ورود قریب الوقوع دستگاه شدیم. این اطلاعات نه تنها به نسخه جدید اشاره می کند، بلکه ادامه دو نوع آشنا – اسپورت و کلاسیک را نیز تایید می کند. مدل اسپرت با بند سیلیکونی عرضه می‌شود که در گزینه‌های Crema Oro/Coco و Lila موجود است، در حالی که نسخه کلاسیک با بند نایلونی در رنگ‌های قهوه‌ای یا خاکستری عرضه می‌شود. یک نسخه کلاسیک نیز وجود دارد که دارای بند چرمی است که در رنگ های بژ/طلایی یا مشکی/آبی ارائه می شود.

مشابه نسل اول

اکنون، اولین تصویر واقعی از این دستگاه، بار دیگر از گارمین، اما این بار از وب سایت پشتیبانی ژاپنی آن، به بیرون درز کرده است. تصویر با وضوح بالا است و Garmin Lily 2 Sport را به نمایش می گذارد. چیزی که فاش می‌کند دستگاهی است که از نظر طراحی کاملاً شبیه مدل قبلی خود است. بدنه کوچک و نازک را بدون هیچ دکمه فیزیکی حفظ می کند. با این حال، به نظر می رسد طراحی مجدد حول ناحیه بند متمرکز شده است، که به نظر می رسد ساده شده است.

اگر درست بودن این طراحی ثابت شود، می‌تواند یکی از انتقادات اصلی دستگاه نسل اول را برطرف کند: فرآیند دست و پا گیر تغییر بند ساعت. در مدل اصلی، تعویض باند یک کار دشوار و زمان‌بر بود و نیاز به شل کردن پیچ‌ها با ابزار کلیدی خاص و سپس تعویض باندها داشت. یک طراحی ساده تر پیشرفت قابل توجهی در این زمینه خواهد بود.

مشخصات

از نظر مشخصات، در این مرحله، همه چیز حدس و گمان است. به نظر می رسد یک ویژگی GPS داخلی، همراه با بهبود عمر باتری، محتمل است. امکان قابلیت‌های ذخیره‌سازی موسیقی و همچنین پیشرفت‌هایی در تناسب اندام و ردیابی سلامتی نیز وجود دارد که نشان‌دهنده پیشرفت‌هایی است که از زمان شروع Lily اصلی ایجاد شده است.

همچنین گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه گارمین ممکن است صفحه نمایش AMOLED را در نسل دوم انتخاب کند. با این حال، از روی تصاویر، تایید این موضوع دشوار است. نمایشگر در نگاه اول تفاوت قابل توجهی به نظر نمی رسد.ساعت هوشمند garmin lily 2

تاریخ انتشار احتمالی

در مورد تاریخ عرضه، با توجه به اینکه لیلی اصلی حدود سه سال پیش عرضه شد و با توجه به افشای اطلاعات اخیر، جای تعجب نیست که لیلی 2 در نمایشگاه CES آینده در لاس وگاس رونمایی شود. این رویداد تنها چند روز دیگر، در 9 ژانویه آغاز می شود.
اگر این ساعت در آنجا معرفی نشود، می‌توان انتظار داشت که این ساعت هوشمند در اواخر ماه رونمایی رسمی شود. دستگاه دیگری که ممکن است در آینده نزدیک سقوط کند HRM-FIT مرموز است. اطلاعات جدید ساعت هوشمند گارمین Lily 2

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا نمایندگی گارمین ایران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید