دسته‌بندی نشده

آیا شارژ خورشیدی ساعت گارمین ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد؟

آیا شارژ خورشیدی ساعت گارمین ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد؟

آیا شارژ خورشیدی ساعت گارمین ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد؟

افزودن شارژ خورشیدی به ساعت‌های ورزشی، از نظر تئوری، ایده فوق‌العاده‌ای است. معاوضه دائمی حتی با بهترین ساعت‌های ورزشی عملکردی برای عمر باتری است، با ویژگی‌های پرقدرت مانند صفحه‌نمایش AMOLED، تنظیمات GPS چند ماهواره‌ای و ردیابی ضربان قلب که همگی زمان بین شارژ را کاهش می‌دهند.

چندین ساعت در مجموعه گارمین با پنل های خورشیدی عرضه می شوند، از جمله سری های Garmin Fenix 7 و Fenix 7 Pro، Garmin Enduro 2، Garmin Forerunner 955 و Garmin Instinct 2 Solar.

در برخی موارد، پنل خورشیدی به صورت استاندارد ارائه می‌شود، اما در اکثر ساعت‌های گارمین، عملکرد خورشیدی یک گزینه اضافی اختیاری است و دریافت نسخه خورشیدی ساعت هزینه بیشتری دارد. بنابراین، آیا ارزش این هزینه را دارد؟

 Instinct 2 Solar می تواند به طور نامحدود در حالت ساعت در شرایط آفتابی کار کند، به عنوان مثال، در حالی که شما با Fenix 7 Solar شانزده ساعت بیشتر از Fenix 7 استاندارد ردیابی GPS دارید.

با این حال، اعدادی که گارمین ارائه می دهد بر اساس دریافت مقدار مشخصی از نور خورشید است، یعنی بیرون بودن در شرایط 50000 لوکس (اندازه گیری شدت سطح نور) به مدت سه ساعت در روز. این در مجموع 150000 لوکس ساعت است و شما می توانید در خارج از منزل در شرایط 25000 لوکس به مدت شش ساعت یا شرایط 75000 لوکس برای دو ساعت به آن دست پیدا کنید.

من انواع ساعت‌های خورشیدی گارمین را آزمایش کرده‌ام و به نظرم رسیدن به این میزان ساعت لوکس حتی با سبک زندگی‌ام که به نظر من بسیار فعال است، دشوار است. روزی یک بار بیرون می دوم و چند قدمی پیاده روی می کنم. اما حتی در آفتابی ترین روزها در بریتانیا، پس از انجام یک دویدن 90 دقیقه ای در کنار سایر جادوها در فضای باز، من برای رسیدن به 100000 ساعت لوکس تلاش می کنم.

البته تا حدودی به این دلیل است که من در بریتانیا زندگی می‌کنم – این کشور به سختی به خاطر آفتاب درخشانش شناخته شده است – اما رسیدن به سطوح مورد نیاز گارمین در ایران دشوار نیست.

برای استفاده من، بهره بردن از مزایای نسخه های خورشیدی ساعت دشوار است. اما اگر فردی هستید که بیرون کار می‌کنید یا از پیاده‌روی طولانی، ماهیگیری یا سفرهای چند روزه در مناطق آفتابی لذت می‌برید، موضوع متفاوت است. اگر واقعاً در تمام طول روز بیرون از خانه هستید، می‌توانید ساعت‌های انرژی خورشیدی لازم را به راحتی تکمیل کنید و بهبود قابل توجهی در عمر باتری مشاهده خواهید کرد.

حتی اگر بیشتر در داخل خانه کار می کنید، گارمین خورشیدی می تواند برای ماجراجویی های یکباره مفید باشد، جایی که افزایش عمر باتری GPS می تواند تفاوت را در عدم نیاز به شارژ یا استفاده از حالت ردیابی کمتر دقیق برای صرفه جویی در باتری ایجاد کند.

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید