اخبار

آپدیت 26.79 ساعت‌های گارمین Fenix 6، Enduro و MARQ

آپدیت 26.79 ساعت‌های گارمین Garmin Fenix 6، Enduro و MARQ

آپدیت 26.79 ساعت‌های گارمین Fenix 6، Enduro و MARQ

گارمین نسخه بتا 26.79 را برای ساعت‌های هوشمند Fenix 6، Enduro و MARQ منتشر کرده است. جدیدترین نرم افزار چندین ابزار جدید را به پوشیدنی ها اضافه می کند و بسیاری از مشکلات را حل می کند. Garmin گزینه Device Settings Backup and Restore را اضافه کرده است، اگرچه اشاره می کند که این ویژگی در حال حاضر از طریق Garmin Connect Mobile پشتیبانی نمی شود.

پوشیدنی‌های Garmin اکنون دارای ابزار Connect IQ Rating هستند که دیگر محدود به برنامه‌ها نیست. نسخه بتای نسخه 26.79 نیز ویژگی دویدن خودکار را برای فعالیت های اسکی و اسنوبرد بهبود می بخشد. قبلاً، وقتی از بالابر صندلی استفاده می‌کردید، ابزار به‌طور خودکار متوقف می‌شد. این دیگر مورد نیست، به این معنی که کل فعالیت ردیابی می شود. این بدان معنی است که کاربران می توانند داده های غیرعادی را در Connect ببینند تا زمانی که نرم افزار به طور گسترده عرضه شود. گارمین پیشنهاد می‌کند که داده‌ها به دلیل این تغییر دقیق‌تر خواهند بود، اگرچه تعداد دویدن می‌تواند به عنوان سراشیبی دو برابر شود و بخش‌هایی از فعالیت‌های تاریخی بالابرنده به‌عنوان دویدن انفرادی محاسبه می‌شوند.

مدل‌های Fenix 6 Pro و Fenix 6s Pro می‌توانند به‌روزرسانی دستی نرم‌افزار را از طریق Wi-Fi از طریق منوی تنظیمات فعال کنند. بعلاوه، این ساعت‌های هوشمند اکنون هنگام به هم زدن موسیقی‌تان، تصادفی بهتری دارند. رفع اشکال شامل رفع مشکل فعال نشدن آلارم‌ها به‌عنوان فعالیت و مرتب‌سازی مشکل مربوط به پیش‌فرض بودن فعالیت دوچرخه داخلی به مجموعه فیلد داده اولیه است. شما می توانید تغییرات کامل را در انتهای مقاله مشاهده کنید. کاربران باید برای دانلود به روز رسانی به منو -> سیستم -> به روز رسانی نرم افزار -> بررسی به روز رسانی ها مراجعه کنند. لیستی از مدل های واجد شرایط در زیر آمده است. اگر می خواهید به برنامه بتا بپیوندید، می توانید در Garmin Connect ثبت نام کنید.

  • Fenix 6s / Fenix 6s Solar
  • Fenix 6s Pro/Fenix 6s Pro Solar
  • Fenix 6 / Fenix 6 Solar
  • Fenix 6 Pro/Fenix 6 Pro Solar
  • Fenix 6X/Fenix 6X Pro/Fenix 6X Pro Solar
  • Endro
  • MARQ

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید