اخبار

آپدیت ۱۵.۷۷ سری مالتی اسپرت ساعت هوشمند گارمین

lazy - جی پی اس کالا

آپدیت ۱۵.۷۷ سری مالتی اسپرت ساعت هوشمند گارمین

ساعت هوشمند Garmin Fenix سری 7 و Epix به‌روزرسانی زنده شامل رفع اشکال دریافت می‌کند

گارمین اخیراً نسخه بتای عمومی جدید خود را برای برخی از آخرین ساعت ها منتشر کرده است. ساعت‌های هوشمند سری Fenix 6، Enduro، Tactix Delta، Quatix 6 و Marq آخرین به‌روزرسانی بتای عمومی را از این شرکت دریافت کردند. به روز رسانی بتا عمومی پنج رفع اشکال را برطرف کرد.

در حال حاضر، سازنده یک به‌روزرسانی زنده جدید پایدار v15.77 را برای سری 7 Fenix و سری Epix منتشر کرده است. این شرکت عرضه به‌روزرسانی جدید ساعت هوشمند زیر را آغاز کرده است: Fenix 7، Fenix 7 Pro، و Epix 2، Epix 2 Pro، Enduro 2، Quatix 7 و Marq 2.

آخرین نسخه، به هر دلیلی، برنامه Public Beta گارمین را دور زده است. این نسخه توسط شرکت از طریق پست انجمن منتشر شده است. این به روز رسانی زیر نسخه 15.76 است که توسط گارمین با استفاده از همین فرآیند منتشر شده است.

برای یادآوری، سری‌های Epix 2، Enduro 2، Fenix 7، Quatix 7 و Marq 2 سومین به‌روزرسانی پایدار خود را در این ماه از این برند دریافت کردند. با این حال، به‌روزرسانی نسبت به نسخه‌های 15.76 و 15.74 که قبل از آن منتشر شده بودند، تغییرات کمی را ارائه می‌کند.

اشکالی که در هنگام استفاده از نقشه‌های خاص منجر به خرابی صفحه نقشه می‌شد، در آخرین نسخه در نظر گرفته شده و رفع شده است. اما، توجه داشته باشید که گارمین توضیح نداده است که این “نقشه های خاص” چیست. علاوه بر این، این شرکت ادعا می کند که نسخه 15.77 باگی را برطرف می کند که از نمایش مسافت های اسکی و اسنوبرد در بخش “همه آمار” برای آن فعالیت ها جلوگیری می کند.

علاوه بر این، اعضای بتا عمومی همچنان می‌توانند بدون خروج از خود برنامه، درخواست به‌روزرسانی نسخه 15.77 را داشته باشند. برای بررسی آخرین به‌روزرسانی‌های ساعت خود، به منو > سیستم > به‌روزرسانی نرم‌افزار > بررسی به‌روزرسانی‌ها بروید.

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن ۸۸۸۸۰۰۳۴-۰۲۱ شرکت اطلس رهنگارآریا نمایندگی گارمین ایران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید