اخبار

آپدیت گارمین Public Beta 2.51 برای ساعت گارمین Venu Sq 2 رسید

lazy - جی پی اس کالا

آپدیت گارمین Public Beta 2.51 برای ساعت گارمین Venu Sq 2 – به روز رسانی Garmin Public Beta 2.51 برای Venu Sq 2 منتشر شده است. همانند سایر به روز رسانی های اخیر، نسخه 2.51 نیز فعالیت Gaming را اضافه می کند که می توانید از آن برای ثبت Esports استفاده کنید. این نرم افزار همچنین عملکرد ANT+ و BLE را بهبود می بخشد، اگرچه Garmin دقیقاً مشخص نمی کند که چه تغییراتی هستند. به علاوه، Connect IQ همچنین رفع اشکال و بهبودهایی را دریافت می کند.

در کنار نرم افزار پیشرو، نسخه 2.51 با چندین به روز رسانی عرضه می شود. اینها عبارتند از Sensor Hub 25.63، Network Processor 3.01، Icon Animations 1.05، Graphics 1.12، Text Languages 1.13 و Mobile Translations 1.05. اگر برای برنامه بتا ثبت نام کرده اید، ساعت شما باید سیستم عامل را به طور خودکار از طریق Garmin Connect Manager دریافت کند. این شرکت خاطرنشان می کند که نصب به روز رسانی ممکن است چندین ساعت طول بکشد.

اگر اشکالی در نسخه 2.51 نرم افزار پیدا کردید، گارمین از شما می خواهد که آنها را در بخش گزارشات اشکالات انجمن گزارش کنید. در زمان نگارش، هیچ مشکلی ثبت نشده است. سیستم عامل یک نامزد انتشار است، به این معنی که شرکت انتظار دارد به زودی یک نسخه عمومی یکسان را برای تمام سری های گارمین Venu 2 Sq منتشر کند، با فرض اینکه هیچ مشکل مهمی پیدا نشود. اگر می خواهید به برنامه بتا بپیوندید، می توانید از طریق Garmin Connect این کار را انجام دهید.

آپدیت گارمین Public Beta 2.51 برای ساعت گارمین Venu Sq 2

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید