اخبار

آپدیت نسخه بتای 19.08 برای کامپیوتر های دوچرخه گارمین Edge 840 , 540

آپدیت نسخه بتای 19.08 برای کامپیوتر های دوچرخه گارمین Edge 840 , 540

آپدیت نسخه بتای 19.08 برای کامپیوتر های دوچرخه گارمین Edge 840 , 540

Garmin نسخه 19.08 Public Beta را برای رایانه های دوچرخه Edge 540 و Edge 840 راه اندازی کرده است. این اولین نسخه نرم افزاری از سری 19.xx است که با اضافات و بهبودهای مختلف همراه است. برای مثال، گارمین انتخابگر زمان‌بندی زمان‌بندی شده سواری را بهبود داده و مشکل صفحه‌کلید GroupRide را برطرف کرده است. موارد اضافه شده به ClimbPro شامل یک میانبر از طریق “Climb!” است. سریع و زمان تخمینی تا پایان صعود. به علاوه، اشکالات ClimbPro و صفحه elevation برای دوره‌های مربی داخلی برطرف شده است.

اکنون می توانید ضربان قلب در حالت استراحت خود را به صورت دستی تنظیم کنید، محاسبه سن تناسب اندام را در Garmin Connect فعال کنید، و می توانید به طور خودکار یک تمرین را متوقف کنید، که از طریق نمایه فعالیت تنظیم شده است. سایر اشکالاتی که رفع شده اند عبارتند از خرابی های ایجاد شده توسط هشدارهای Connect IQ، سفارش شیفتر Di2 در قسمت داده باتری و نمایش فیلد داده دنده جلو. بعلاوه، گارمین صفحه VO2 Max را به‌روزرسانی کرده است تا چهار هفته از تاریخچه را با وضوح افزایش یافته نشان دهد و ارجاعات توییتر را برای منعکس کردن تغییر نام تجاری به X تغییر داده است. آپدیت نسخه بتای 19.08 برای کامپیوتر های دوچرخه گارمین Edge 840 , 540

گارمین خاطرنشان می کند که نسخه بتا در حالت پیش از عرضه است و کاربران را ملزم می کند از Wi-Fi برای بررسی به روز رسانی های دستگاه استفاده کنند. اعضای برنامه بتا می توانند برای یافتن نرم افزار جدید به منوی اصلی > سیستم > درباره > بررسی به روز رسانی ها مراجعه کنند. اگر می خواهید به برنامه بتا بپیوندید، می توانید از طریق Garmin Connect این کار را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید