اخبار

آپدیت جدید ساعت های گارمین Epix 2 pro و Fenix 7 و Fenix 7 pro

آپدیت جدید ساعت های گارمین Epix 2 pro و Fenix 7 و Fenix 7 pro

آپدیت جدید ساعت های گارمین Epix 2 pro و Fenix 7 و Fenix 7 pro

گارمین به‌روزرسانی جدیدی برای سری Fenix 7 منتشر کرده است که در ساعت‌های هوشمند Epix 2، Enduro 2، Quatix 7 و Marq 2 نیز موجود است. شایان ذکر است که این شرکت شروع به عرضه نسخه های v16.xx نکرده است. در عوض، آخرین به روز رسانی ادامه بیلدهای 15.xx است که در پایان اکتبر آغاز شده است. بر اساس عملکرد گذشته، گارمین همچنان می‌تواند مجموعه جدیدی از به‌روزرسانی‌های بتا را قبل از پایان سال منتشر کند.

در هر صورت، نسخه 15.76 باید به دو مشکل برجسته که در نسخه 15.74، به‌روزرسانی پایدار قبلی سری Fenix 7 وجود داشت، رسیدگی کند. به طور خاص، گفته می‌شود که نسخه 15.76 اشکالی را برطرف می‌کند که مانع از ردیابی برخی از دوی‌های اسکی و اسنوبرد طبق انتظار می‌شد. گارمین ادعا می‌کند مشکلی را برطرف کرده است که باعث شده بود نرم‌افزار آن گزارش ندهد ساعت هوشمند در پیست اسکی یا اسنوبرد چقدر پایین آمده است.

طبق یک پست رسمی انجمن، گارمین تصمیم گرفت این به روز رسانی را در ابتدا از طریق برنامه عمومی بتا خود ارائه نکند. با این وجود، هر ساعت هوشمندی که در برنامه عمومی بتای گارمین ثبت نام کرده باشد، می‌تواند فوراً با مراجعه به موارد زیر در ساعت هوشمند خود درخواست به‌روزرسانی کند:

Menu – System – Software Update – Check for Updates را بررسی کنید.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا نمایندگی گارمین ایران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید