اخبار

آپدیت بتا 15.74 برای سری مالتی اسپرت گارمین منتشر شد.

آپدیت بتا 15.74 برای سری مالتی اسپرت گارمین منتشر شد.

آپدیت بتا 15.74 برای سری مالتی اسپرت گارمین منتشر شد.

نسخه بتا 15.74 اکنون برای ساعت های هوشمند مختلف گارمین در دسترس است. گارمین در پست انجمن خود توضیح می دهد که نسخه بتا 15.74 برای ساعت های هوشمند گارمین Fenix 7، Fenix 7X، Fenix 7S، Epix 2، Enduro 2، Quatix 7 و MARQ Gen 2 در دسترس است که همگی دارای تغییرات یکسان هستند. برای مرجع، نسخه بتا 15.74 یک جهش به جلو نسبت به نسخه بتا 15.71 است که گارمین نزدیک به دو هفته پیش معرفی کرد.

مثل همیشه، این شرکت ادعا می‌کند که آخرین به‌روزرسانی بتا، تجربه کاربری نرم‌تر و دقیق‌تری را نسبت به نسخه‌های قبلی ارائه می‌دهد. با این حال، شایان ذکر است که گارمین از به‌روزرسانی Fenix 7 Pro، Fenix 7X Pro، Fenix 7S Pro و Epix 2 Pro کوتاهی کرده است. این فقط باید یک تاخیر موقت باشد، زیرا شرکت اشاره می کند که نسخه بتا 15.74 تا پایان این هفته به این دستگاه ها خواهد رسید.

در همان پست فروم، گارمین بیان می‌کند که نسخه بتا 15.74 اصولاً به چهار مشکل از جمله تغییرات احتمالی در لیست برنامه‌ها و نگاهی به لیست ویجت‌ها پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار رسیدگی می‌کند. علاوه بر این، به‌روزرسانی جدید باید خاموشی‌های مرتبط با تصاویر اعلان هوشمند و اشکالات با اعلان‌های صوتی را هنگام نزدیک شدن به دوربرگردان برطرف کند. همچنین دارندگان Fenix 7، Fenix 7X، Fenix 7S، Epix 2، Enduro 2، Quatix 7 و MARQ Gen 2 از ترجمه های به روز بهره مند خواهند شد، هرچند گارمین جزئیاتی در مورد این تغییر ارائه نکرده است. لطفاً برای جزئیات بیشتر به پست انجمن گارمین مراجعه کنید.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا (نمایندگی گارمین) تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید