اخبار

آپدیت بتا نسخه ۱۶.۱۸ ساعت هوشمند گارمین Forerunner 945 lte

lazy - جی پی اس کالا

آپدیت بتا نسخه ۱۶.۱۸ ساعت هوشمند گارمین Forerunner 945 lte

Garmin نسخه بتای عمومی 16.18 را برای ساعت گارمین Forerunner 945 LTE منتشر کرده است. جدیدترین نرم افزار ویژگی های بسیاری را برای پوشیدنی ها به ارمغان می آورد، از جمله نقشه های عضلانی برای فعالیت های HIIT، کاردیو و پیلاتس. نگاه های جدید برای امتیاز استقامت، امتیاز تپه و آب و هوا در دسترس است. به علاوه، انواع نقشه و گزینه های فیلد داده در کنار برنامه تمرینی در لیست فعالیت ها و برنامه ها وجود دارد.

نسخه بتا 16.18 فعالیت‌های جدیدی را برای ورزش‌های تیمی مختلف و ورزش‌های راکتی و یک فیلد داده برای صفحه ساعت اعلان اضافه می‌کند که نام یا شماره تماس را نشان می‌دهد. به‌علاوه، این به‌روزرسانی ساعت گارمین Forerunner 945 LTE را با کاست‌های Shimano Di2 سازگار می‌کند و از طریق ANT+ و BLE به دوچرخه شما متصل می‌شود. جدیدترین نرم افزار چندین باگ مانند یخ زدن صفحه Pace Pro و عدم حفظ تنظیمات سطح روشنایی قبلی توسط چراغ قوه را برطرف می کند. سایر مشکلات مرتبط با Spotify، موضوع نقشه محبوبیت و پوشه های نگاه نیز حل شده اند. نسخه 16.18 شامل به‌روزرسانی سنسور هاب، فایل‌های متنی به‌روز شده و ترجمه‌های به‌روز شده برای موبایل است.

گارمین خاطرنشان می کند که نسخه بتا 16.18 یک نامزد انتشار است، به این معنی که یک نسخه زنده یکسان از نرم افزار به زودی برای همه ساعت های هوشمند عرضه می شود، با این فرض که هیچ باگ قابل توجهی در این مرحله آزمایشی یافت نشود. به‌روزرسانی بتا در زمان نگارش این مقاله برای 50 درصد از پوشیدنی‌های واجد شرایط ارائه شده است. اگر می خواهید برای برنامه گارمین بتا ثبت نام کنید، می توانید از طریق Garmin Connect این کار را انجام دهید.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن ۸۸۸۸۰۰۳۴-۰۲۱ شرکت اطلس رهنگارآریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید