اخبار

آموزش مشاهده اطلاعات گذشته در ساعت گارمین

آموزش مشاهده اطلاعات گذشته در ساعت گارمین

آموزش مشاهده اطلاعات گذشته در ساعت گارمین

مرور داده‌های تناسب اندام سال قبل، بینش‌های ارزشمندی را در مورد سفر سلامتی و تناسب اندام شما ارائه می‌دهد. این به شما کمک می کند تا روندها و الگوهای فعالیت های خود را شناسایی کنید و آنها را با اهداف تناسب اندام خود هماهنگ کنید. این تجزیه و تحلیل گذشته نگر برای مشخص کردن نقاط ضعف و قوت برای بهبود کلیدی است.

علاوه بر این، با شروع سال جدید، بسیاری از ما قطعنامه هایی را قول داده ایم. با این حال، همانطور که برای 12 ماه آینده هدف گذاری می کنید، بررسی مجدد داده های تناسب اندام در سال گذشته بسیار مهم است. این شما را قادر می سازد تا اهداف واقعی و مبتنی بر داده را ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، اگر اهداف شما دلهره آور به نظر می رسند، عاقلانه تر است که آنها را به طور تدریجی تنظیم کنید تا اینکه آنها را کاملاً رها کنید.

یک مشاهدات رایج این است که تصمیمات اکثر مردم در سال نو تا اواسط فوریه کاهش می یابد. سعی کنید در این الگو قرار نگیرید. متعهد بمانید و اجازه دهید داده های سال گذشته سفر تناسب اندام آینده شما را راهنمایی کند.

مشاهده خلاصه آمار در Garmin Connect

وب سایت Garmin Connect عالی است و دسترسی بسیار بیشتری به داده های شما نسبت به ساعت یا برنامه کانکت گوشی هوشمند فراهم می کند. همچنین پیمایش و یافتن چیزها آسان تر است.

با این حال، ویژگی‌ای که یافتن آن کمی دشوار است، خلاصه سال گذشته است. مشابه آنچه که در مارک های دیگر موجود است، Garmin نیز این نمای کلی را ارائه می دهد. اما افراد کمی از آن آگاه هستند.

پس از ورود به سیستم، به برگه گزارش ها در وب سایت Garmin Connect بروید. در پایین منو، گزینه Progress Summary را خواهید دید. درست در پایین است.

با این کار صفحه جدیدی باز می شود که در آن می توانید نمای کلی سال، ماه، هفته و سال های قبل را مشاهده کنید. یک دوره زمانی را از گزینه های موجود انتخاب کنید.

garmin connect data

سپس باید نحوه گروه بندی داده ها را انتخاب کنید. گزینه های زمانی همراه با فعالیت و رویداد وجود دارد. یکی از موارد مفید “گروه به سال” است. این یک نمای کلی عالی از پیشرفت طولانی مدت شما ارائه می دهد.

garmin connect summary data

همچنین گزینه ای برای انتخاب یک فعالیت خاص وجود دارد. بیشتر داده هایی که به عنوان خلاصه پس از فعالیت دریافت می کنید، در این جداول ظاهر می شوند. اگر «همه فعالیت‌ها» را انتخاب کنید، فقط آمار تیترها را دریافت خواهید کرد.

این ویژگی داده های زیادی را فراهم می کند و به شما امکان می دهد به راحتی آمار خلاصه خود را بررسی کنید. در اینجا یک مرور سالانه از فعالیت های در حال اجرا است. برای پیمایش در میان آمارهای مختلف، به چپ به راست بروید.
در سمت راست صفحه، لیست کشویی «سفارشی کردن» را خواهید دید. این به شما امکان می دهد انتخاب کنید کدام داده برای یک جدول انتخاب شده نشان داده شود. در کنار این گزینه خود توضیحی “Export To CSV” وجود دارد.

امیدواریم این اطلاعات برای برخی از خوانندگانی که ممکن است قبلاً از این گزینه بی اطلاع بوده اند مفید باشد. آمار تناسب اندام سالانه خود را بررسی کنید زیرا اطلاعات مفیدی در مورد فعالیت بدنی و پیشرفت شما ارائه می دهد. و به شما کمک خواهند کرد که انگیزه داشته باشید.

قدم ها ، خواب و سایر داده ها چطور؟

غواصی در آمار ورزش شما فقط شروع است. خبر خوب این است که Garmin Connect همچنین به شما امکان می‌دهد خلاصه‌ای از معیارهای سلامتی مختلف، از جمله مراحل، دقیقه‌های شدت، میانگین ضربان قلب در حالت استراحت، سطح استرس، مدت زمان خواب و موارد دیگر را مشاهده کنید. نکته کلیدی این است که بدانید این گنجینه داده را از کجا پیدا کنید.

برای دسترسی به این اطلاعات جامع، به بخش گزارش ها در وب سایت Garmin Connect بروید. به جای انتخاب خلاصه پیشرفت، به Health and Fitness بروید. در اینجا، یک لیست کشویی معیارهای مختلفی را برای کاوش در اختیار شما قرار می دهد.

بیایید به عنوان نمونه قدم برداریم. با انتخاب این معیار، صفحه جدیدی ظاهر می‌شود که گزینه‌هایی را برای مشاهده کل روزانه، ۷ روزه، ۴ هفته‌ای و ۱ ساله ارائه می‌دهد. خلاصه سالانه را انتخاب کنید تا دید وسیعی از فعالیت خود داشته باشید. اگر در مورد سال های گذشته کنجکاو هستید، به سادگی از فلش های تقویم برای حرکت به عقب استفاده کنید.

این فرآیند مشابه برای سایر معیارهای سلامت و تناسب اندام اعمال می شود. با استفاده از این داده ها، اکنون آماده هستید تا اهداف بلندپروازانه و در عین حال قابل دستیابی را برای سال 2024 تعیین کنید و آنها را به پایان برسانید. آموزش مشاهده اطلاعات گذشته در ساعت گارمین

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید