اخبار

آموزش تغییر watch face ساعت های هوشمند گارمین

lazy - جی پی اس کالا

آموزش تغییر watch face ساعت های هوشمند گارمین

بهترین ساعت‌های گارمین به گونه‌ای طراحی شده‌اند که 24/7 استفاده می‌شوند و قدم‌ها، خواب و تمرین‌های شما را با کلیک یک دکمه دنبال می‌کنند. آنها همچنین به شما یادآوری می‌کنند که در صورت نشستن طولانی مدت حرکت کنید، به شما یادآوری می‌کنند که در طول روز آب بیشتری بنوشید، مراقب باتری بدن خود باشید، به شما اجازه می‌دهند چرخه قاعدگی خود را ردیابی کنید و زمان را بگویید. اما اگر از طرفداران صفحه ساعت استاندارد گارمین نیستید یا به دنبال شخصی سازی ساعت خود هستید، همیشه می توانید صفحه ساعت گارمین خود را تغییر دهید – و ما می توانیم شما را در این فرآیند راهنمایی کنیم.

برخلاف برنامه تمرینی شما، تغییر صفحه ساعت شما یک فرآیند بسیار ساده است. بسته به اینکه کدام ساعت گارمین را دارید، ممکن است گزینه های مختلفی برای انتخاب داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

نحوه انتخاب صفحه ساعت استاندارد متفاوت

در بسیاری از بهترین ساعت های گارمین، در مورد طراحی و رنگ صفحه ساعت خود، چندین انتخاب خواهید داشت. اگر یکی از ساعت های جدیدتر مانند Garmin Forerunner 265 یا Garmin Forerunner 965 را دارید، می توانید به راحتی صفحه ساعت خود را از برنامه Garmin Connect شخصی سازی کنید. با این حال، در اکثر ساعت‌ها، می‌توانید چیزهایی را از مچ دست خود نیز تغییر دهید.

در اکثر ساعت‌های گارمین پنج دکمه‌ای، دکمه بالا را در سمت چپ ساعت نگه دارید، سپس گزینه «Watch face» را انتخاب کنید. از اینجا می‌توانید در میان گزینه‌های مختلف اسکرول کنید، اگر ساعتی با صفحه‌نمایش رنگی مانند Garmin Fenix 7 یا Garmin Epix 2 دارید، رنگ‌ها را سفارشی کنید، و هر یک از فیلدهای داده را تغییر دهید تا اطلاعاتی را که می‌خواهید در یک نگاه مشاهده کنید، نمایش دهید. . به عنوان مثال، من همیشه اطلاعات کالری سوزانده شده را از صفحه ساعتم حذف می کنم، زیرا کالری چیزی نیست که من حساب کنم، اما اگر برای شما مهم است، می توانید آنها را اضافه کنید.

اگر ساعت شما دو دکمه دارد (مانند گارمین لیلی)، دکمه پایین را نگه دارید تا به منو دسترسی پیدا کنید.

چگونه یک watch face سفارشی را دانلود کنیم

اگر هیچ یک از ساعت‌های استاندارد را دوست ندارید، می‌توانید چیزی متفاوت از Garmin Connect IQ دانلود کنید. قبل از انجام این مرحله ارزش این را دارد که بررسی کنید که ساعت شما از Garmin Connect IQ پشتیبانی می‌کند – ساعت‌های قدیمی‌تر مانند اولین Garmin Instinct و Garmin Lily از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند.

برای دانلود یک چهره سفارشی، برنامه Garmin Connect IQ را روی گوشی خود نصب کنید (این برنامه با برنامه Garmin Connect که برای همگام سازی با ساعت خود استفاده می کنید متفاوت است) و ساعتی را که استفاده می کنید انتخاب کنید. از اینجا، روی نماد «جستجو» از منوی پایین کلیک کنید و سپس Watch Faces را جستجو کنید. بیشتر ساعت‌ها رایگان هستند، اما برخی از توسعه‌دهندگان برای استفاده از آن‌ها از شما پول می‌گیرند.

Watch face ساعت هوشمند گارمین

هنگامی که یک صفحه ساعت را انتخاب کردید، می‌توانید روی نصب کلیک کنید و با ساعت شما همگام‌سازی می‌شود. در مقایسه با فروشگاه های اپلیکیشن اپل یا گوگل پلی کمی بد است، اما کار می کند.

چگونه صفحه ساعت خود را بسازید

در نهایت، اگر ترجیح می دهید صفحه ساعت خود را بسازید یا عکسی از توله سگ خود را به عنوان صفحه نمایش Garmin خود داشته باشید، گزینه ای برای انجام این کار نیز وجود دارد. اگر ساعت قدیمی‌تری دارید، بدون صفحه رنگی، باید از برنامه Watch Face Builder در Garmin Connect IQ استفاده کنید. کمی مبهم است، اما کار می کند.

اگر ساعت جدیدتری با صفحه نمایش رنگی MIP یا OLED دارید، می توانید از ابزار Face It در برنامه Garmin Connect IQ استفاده کنید. برای ایجاد یک صفحه ساعت منحصر به فرد، روی دکمه پلاس کلیک کنید و عکسی را از تلفن خود انتخاب کنید – ما دریافتیم که اگر چیزی ساده را انتخاب کنید بهترین کار را دارد. بعد، می‌توانید صفحه و رنگ‌های ساعت را سفارشی کنید تا زمانی که یکی را که دوست دارید پیدا کنید. سپس می‌توانید به صفحه ساعت یک نام بدهید و صفحه ساعت سفارشی خود را به گارمین خود منتقل کنید. انتقال صفحه ساعت به ساعت شما ممکن است کمی طول بکشد.آموزش تغییر watch face ساعت های هوشمند گارمین

نحوه اضافه کردن فیلدهای داده جدید

قبلاً می‌دانید که می‌توانید صفحه‌های داده را در حالت تمرین شخصی‌سازی کنید، اما اگر می‌خواهید یک قدم جلوتر بروید، می‌توانید فیلدهای داده جدید را از فروشگاه Garmin Connect IQ دانلود کنید. شاید بخواهید گزینه ای برای مشاهده اطلاعات بیشتر در یک صفحه یا Strava Relative Effort از مچ دست خود داشته باشید؟ گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، کافی است به گزینه Data Fields در فروشگاه Garmin Connect IQ بروید، دانلود کنید و در ساعت خود نصب کنید.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن ۸۸۸۸۰۰۳۴-۰۲۱ شرکت اطلس رهنگارآریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید