اخبار

نحوه اتصال ساعت گارمین با برنامه garmin connect

garmin connect app

نحوه اتصال ساعت گارمین با برنامه Garmin Connect

ساعت‌های ورزشی گارمین یکی از ساده‌ترین ابزارهای پوشیدنی برای راه‌اندازی و جفت‌سازی هستند و راه‌های متعددی برای جفت کردن دستگاه‌ها با گوشی هوشمند آیفون یا اندروید شما وجود دارد.

چه Forerunner، Fenix، Vivoactive یا Quatix باشد، واقعاً نمی توانید اشتباه کنید. قبل از اینکه متوجه شوید، تمام موانعی را که در ساعت اول به سمت شما می‌زند غلبه کرده‌اید و در حال دویدن هستید – به معنای واقعی کلمه.

در اینجا نحوه تنظیم ساعت گارمین، از جمله راهنمایی در مورد جفت شدن آن با دستگاه iOS یا Android، دانلود برنامه های Garmin Connect  اتصال به Wi-Fi  آورده شده است.

وصل کردن ساعت گارمین خود را شروع کنید

ساعت را شارژ کنید
اگرچه ساعت‌های گارمین با سطح شارژ مشخصی وارد بازار می‌شوند، اما شما می‌خواهید قبل از وارد شدن به تنظیمات، ساعت جدید خود را کاملاً تمیز کنید. آن را قلاب کنید تا پس از جفت شدن، آماده چرخیدن باشد.

برنامه Garmin Connect را دانلود کنید (لینک دانلود)
چه از iOS یا اندروید استفاده کنید، به برنامه Garmin Connect نیاز دارید تا ساعت شما را جفت کند و تمام داده های آموزشی را به تلفن ارسال کند. همچنین در صورت تمایل به شما امکان می دهد پیام ها و سایر اعلان های تلفن هوشمند را دریافت کنید.

بلوتوث را در گوشی هوشمند خود فعال کنید
این ممکن است واضح به نظر برسد، اما بلوتوث برای جفت کردن ساعت و سپس همگام سازی داده ها پس از آن مورد نیاز است. شما نمی توانید مستقیماً از طریق تنظیمات بلوتوث جفت شوید، باید از طریق برنامه بروید.

گارمین خود را راه اندازی کنید

وقتی ساعت گارمین را روی شارژ قرار می‌دهید، زمانی که آب کافی برای راه‌اندازی شما وجود داشته باشد، به‌طور خودکار روشن می‌شود. این فرآیند ممکن است کمی متفاوت باشد، بسته به اینکه از چه ساعتی استفاده می‌کنید، اما ممکن است از شما خواسته شود که چند کار را قبل از جفت کردن انجام دهید.

زبان خود را تنظیم کنید
از دکمه‌های بالا و پایین برای پیمایش زبان‌های موجود استفاده کنید (انگلیسی پیش‌فرض در مناطق ایالات متحده و بریتانیا است) و Start/Stop را انتخاب کنید.

جفت شدن با تلفن
گزینه ای که از شما خواسته می شود “بله” یا “خیر” را انتخاب کنید. آن برنامه گارمین را آماده کردید؟

متصل شدن با برنامه Garmin Connect

نرم افزار garmin connect

برنامه موبایل Garmin Connect را دانلود کنید و «ایجاد حساب» یا «ورود به سیستم» را انتخاب کنید.

اگر قبلاً از دستگاه گارمین استفاده کرده اید، می توانید از جزئیات ورود به سیستم موجود خود استفاده کنید. در غیر این صورت، راه اندازی حساب کاربری چند دقیقه طول می کشد.

سپس در برنامه گارمین به قسمت More > Garmin Devices > Add Garmin Device بروید.

این برنامه به دنبال هر دستگاهی است که به دنبال جفت شدن است، که می تواند در وقت شما صرفه جویی کند، بنابراین مطمئن شوید که Garmin شما نزدیک است.

اگر آن را انتخاب نکرد، می توانید آن را از لیست انتخاب کنید و سپس برنامه راه اندازی مجدد می شود.

اگر گارمین شما جفت نشده است و در حال تنظیم مجدد آن هستید، می توانید به منوی تنظیمات در ساعت > تلفن > جفت شدن بروید و ساعت ورزشی خود را در حالت جفت قرار دهید.

وقتی جفت‌سازی در دسترس باشد، ساعت شما یک کد 6 رقمی را نشان می‌دهد که می‌توان آن را در هشدار پاپ‌آپ روی تلفنتان وارد کرد. آن را تایپ کنید و راه اندازی شروع می شود.

پس از برقراری ارتباط اولیه، برخی از مراحل راه‌اندازی حساب بیشتر به شما نشان داده می‌شود: شما یک آواتار برای برنامه انتخاب می‌کنید، چه بخواهید نمایه یا فعالیت‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، و همچنین سؤالاتی درباره حالات حیاتی این به معنای وارد کردن اطلاعات جنسیت، وزن، قد و تاریخ تولد است.

اگر داده‌های تمرینی قبلی دارید، می‌توانید آن را با ساعت همگام‌سازی کنید تا به ساعت در سطح تناسب اندام خود یک شروع عالی بدهید.

نحوه راه اندازی دستی گارمین

ساعت گارمین 265

ما این روش را توصیه نمی‌کنیم، اما اگر بلافاصله با تلفن هوشمند خود جفت نشوید، می توانید بسیاری از تنظیمات برگزیده دستگاه را بدون جستجو در برنامه تنظیم کنید. این اطلاعات کافی برای اطلاع رسانی به داده های تمرینی به ساعت ارائه می دهد، اما شما همچنان می خواهید زمانی با تلفن جفت شوید.

اگر از گزینه جفت اولیه «Pair With Phone» روی ساعت «نه» را انتخاب کنید، از شما خواسته می‌شود موارد زیر را انتخاب کنید:

  • مایل یا کیلومتر
  • فرمت زمان 12-24 ساعته
  • جنسیت
  • سال تولد (برای انتخاب 19/20 از کلید بالا و پایین استفاده کنید و سپس برای انتقال به سال انتخاب کنید)
  • ارتفاع ( پا > انتخاب > اینچ > انتخاب > انتخاب برای تایید)
  • وزن (به پوند، اگرچه ممکن است برای سنگ اشتباه گرفته شود).
  • زمان را از طریق GPS یا دستی تنظیم کنید.
  • در اینجا، همچنین می‌توانید انتخاب کنید که ساعت گارمین را روی کدام مچ می‌زنید و مناطق ضربان قلب خود را سفارشی کنید.

اگر در ابتدا با برنامه جفت نشدید، می توانید از ساعت برای وارد شدن به حالت جفت شدن استفاده کنید. منو > تنظیمات > جفت کردن تلفن را انتخاب کنید (در برخی از ساعت های قبلی، مسیر منو > تنظیمات > بلوتوث > جفت کردن دستگاه تلفن همراه است). سپس، برنامه گارمین را باز کنید و دستورالعمل‌هایی را که در بخش قبل ذکر شد دنبال کنید.

با نگه داشتن دکمه پاور (معمولاً به نام “نور”) برای دسترسی به منوی اصلی و انتخاب نماد تلفن از چرخ فلک نیز شما را به آنجا می برد.

Wi-Fi را در Garmin تنظیم کنید

wifi garmin gpskala 1 - جی پی اس کالا

اگر یک ساعت گارمین سازگار با Wi-Fi دارید، گام بعدی در فرآیند راه‌اندازی این است که یک اتصال برقرار کنید تا مطمئن شوید که تمام داده‌های فعالیت، تنظیمات و در صورت سازگاری، موسیقی به‌طور خودکار زمانی که هر دو به Wi- متصل هستند همگام‌سازی می‌شوند. فی.

از گزینه «Set-up Wi-Fi» در برنامه (در پایان راه‌اندازی ظاهر می‌شود، یا می‌توانید آن را در منوی دستگاه در زیر General > Wi-Fi Networks پیدا کنید).

ساعت دارای رادیو Wi-Fi مخصوص به خود است، اما اتصال از طریق برنامه انجام می شود. ابتدا ساعت شبکه های موجود را جستجو می کند و برنامه از شما می خواهد شناسه شبکه را انتخاب کرده و رمز عبور را وارد کنید. از آنجا، همه چیز آماده است.

دیدگاهتان را بنویسید